Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2016, 02:27   #1
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard Invasie Belgie noodzakelijk

Hellhole werd Brussels al door Trump genoemd; 500 Syriegangers kent Belgie. Waanzinnig en doodeng dunkt me. Gvd 500 !!!! Politieke correctheid is verstikkend; enkel Zweden is nog erger.

Op dit forum wordt veel afgebekt over moslims. Maar is het gewoon niet beter dat een Europees land orde op zake stelt en op elke straathoek een militair komt te staan met een zweep; net als de junta in Suriname begin jaren 80'.

Avondklok instellen, Soros fascisten opsluiten en een soort van afranselen, Burka Islam verbieden. Etc.

Off topic; op Schiphol stond een burkavrouw in de rij voor de incheck, en durfde/wilde haar gezicht niet aan de douanier niet te laten zien. Een hoop smalle klungelige baardapen stonden erbij.

Wat deed ik. 'Hee kom allemaal kijken, doet die of doe die het niet !!' Ze (burkamoslim) deed onder gelach van de medepassagiers in de rij haar burka af voor de vrouwelijke douane beamte. De douaniers negeerden mij, en grepen dus niet in.

Zoiets hoort de norm te zijn lijkt mij.

Waarom gebeuren die dingen in Belgie niet !? Vraag ik mij af.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 oktober 2016 om 02:41.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2016, 11:39   #2
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Neem rap een pilleke
Oud 8 oktober 2016, 11:58   #3
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

toegegeven; post was geplaatst met een slokkie op..

maar toch zie link http://www.elsevier.nl/buitenland/ac...pakken-377109/ 'Politie België had terroristen Parijs 13 keer kunnen pakken'

Belgie begint zich steeds meer als 5e kolonne te gedragen in de strijd tegen terrorisme. Het zou mij niets verbazen als terroristen in Belgie onder de neus van inlichtingendiensten een kernbom fabriceren.

Ook heb ik het sterke vermoeden dat ik in Brussels airport de boeien zou zijn geslagen na het opzichtig belachelijk maken van salafisten. Dit onder het mom van 'rascisme'.
Oud 8 oktober 2016, 17:25   #4
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
toegegeven; post was geplaatst met een slokkie op..

maar toch zie link http://www.elsevier.nl/buitenland/ac...pakken-377109/ 'Politie België had terroristen Parijs 13 keer kunnen pakken'

Belgie begint zich steeds meer als 5e kolonne te gedragen in de strijd tegen terrorisme. Het zou mij niets verbazen als terroristen in Belgie onder de neus van inlichtingendiensten een kernbom fabriceren.

Ook heb ik het sterke vermoeden dat ik in Brussels airport de boeien zou zijn geslagen na het opzichtig belachelijk maken van salafisten. Dit onder het mom van 'rascisme'.
Dat zou nu eens het toppunt zijn !
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 11:32   #5
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Hellhole werd Brussels al door Trump genoemd; 500 Syriegangers kent Belgie. Waanzinnig en doodeng dunkt me. Gvd 500 !!!! Politieke correctheid is verstikkend; enkel Zweden is nog erger.

Op dit forum wordt veel afgebekt over moslims. Maar is het gewoon niet beter dat een Europees land orde op zake stelt en op elke straathoek een militair komt te staan met een zweep; net als de junta in Suriname begin jaren 80'.

Avondklok instellen, Soros fascisten opsluiten en een soort van afranselen, Burka Islam verbieden. Etc.

Off topic; op Schiphol stond een burkavrouw in de rij voor de incheck, en durfde/wilde haar gezicht niet aan de douanier niet te laten zien. Een hoop smalle klungelige baardapen stonden erbij.

Wat deed ik. 'Hee kom allemaal kijken, doet die of doe die het niet !!' Ze (burkamoslim) deed onder gelach van de medepassagiers in de rij haar burka af voor de vrouwelijke douane beamte. De douaniers negeerden mij, en grepen dus niet in.

Omdat België een apenland is dat zo snel mogelijk moet verdwijnen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 17:40   #6
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ben jij er zó zeker van dat gelijkaardige dingen niet gebeuren in Belgie ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2016, 02:34   #7
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ben jij er zó zeker van dat gelijkaardige dingen niet gebeuren in Belgie ???
In Belgie zie ik 'veel' autochtone bekeerlingen. Blonde vrouwen ingepakt, off topic vorge jaar zag ik in Belgie. een cultuurverraadster met een met een koortslip. In Nederland loopt ca.50% van de moslim's ongesluierd bij. In Belgie zijn het voor het merendeel voddenpakken; een lelijk straatbeeld.

Belgen durven hun bek niet pen te zetten en zijn er achterbaks; Nederlanders zeggen meer waar het op staat. Geert Wilders heeft zijn zendtijd; Belgie niet.

Als in Belgie een opmerking wordt gemaakt dan heeft het een veruit meestal een rascistische inslag -huidskleurtje, en buitenlanders in die trand.

-Ik heb het voorelkaar gekregen -zie eerdere post- om de Surinamers in de rij in Schiphol aan het lachen te krijgen om die salafisten. Het lukt mij niet altijd, ik hen heb elke keer mij bij een bedrijfsleider in een supermarkt beklaagt dat een salafistwerknemer of ontslagen moet worden of zijn baard moet afscheren. De bedrijfsleider reageerde telkens geirriteerd op mij en vertelde mij dat 'wij ' niet in Nederland leven. Dan dus maar naar de Chinese eigenaar van de supermarkt gestapt en vriendelijk gevraagd en aangedrongen dat die salafist die op zijn Ipad naar IS flimpjes zat te kijken, gewoon moet oprotten.

Misschien heeft het geholpen. De bedrijfsleider heb ik niet meer gezien en de salafist werknemer ook niet meer. So be it,als ze niet willen luisteren, dan moeten ze maar voelen. Maargoed er kan ook wat andersgespeeld heben, misschien was mijn actie wel de druppel.

Off topic. De Islamitische bank heeft grootste met Suriname; onder andere een brug bouwen tussen Guyana en Suriname. Ik zie steeds meer twintigers in nikaabs rondlopen. Voor wat hoort wat, dus. Doodeng. Gelukkig is in Suriname nog de de stemming om deze zeloten of beter schaapsherders publiekelijk te zeik te zetten.

Maar toch ik vrees ooit eens voor een omslagpunt. Alhoewel met negers -en Suriname heeft daar veel van- weet je maar nooit; kijk wat ze in Angola en Centraal Afrika met Burka molslms doen. Gewoon kappen die burkamoslims; zoals het hoort met Onkruid.

Bij deze kom in actie, draag je steentje bij. Kom in verzet tegen de salafisten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 oktober 2016 om 03:03.
Oud 12 oktober 2016, 05:45   #8
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

In België is een poco machine aan het werk met gigantische tentakels: die lopen door de zuilen met hun vakbonden, politieke partijen en ziekenfondsen door naar de pers en gigantisch veel instellingen. Neem daar nog bij dat veel Belgen geboren en getogen lafaards zijn die hier sowieso in meegaan en je hebt België zoals het vandaag is...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2016, 07:23   #9
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
In België is een poco machine aan het werk met gigantische tentakels: die lopen door de zuilen met hun vakbonden, politieke partijen en ziekenfondsen door naar de pers en gigantisch veel instellingen. Neem daar nog bij dat veel Belgen geboren en getogen lafaards zijn die hier sowieso in meegaan en je hebt België zoals het vandaag is...
Ja lafaards die pro Clintons zingen....inderdaad .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2016, 09:42   #10
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja lafaards die pro Clintons zingen....inderdaad .
Die Clintons moeten eens meegenomen worden door de vuilniswagen. Uitgerangeerde bejaarden die denken nog wat in de pap te brokken hebben. Het is tijd voor een frisse wind, er zijn nog altijd te veel bompa's en bomma's aan het roer. Net zoals dat fossiel van een paus e.d. Maar die geven hun macht niet af; over hun dode lichaam....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be