![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peeters is duidelijk gefrustreerd dat hij niet de premier is, hij kan het echt niet wegstoppen. Daarnaast hadden ze gedacht dat de N-VA wel door de mand ging vallen. Of je er nu voor bent of niet, de N-VA ministers genieten veel steun bij de bevolking, daar kan je niet naast zien. Dat frustreert vele CD&V'ers. En als laatste is er uiteraard de druk van het ACW, excuseer beweging.net. Die is er altijd maar in deze centrum-rechtse regering uiteraard nog meer. Neen, Beke beleeft niet zijn beste tijden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het nuttigen van een product van een kapitalistisch bedrijf?
Echte communisten stoken hun alcohol en soms per ongeluk ethanol, zelf.
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben heel benieuwd. Alleszins, de CD&V weet niet meer van welk hout pijlen maken, en dat doet me enorm plezier.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij zich slaafs gedraagt ten opzichte van de leiding van de partij, het ACW.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me trouwens denken, was het Panda die ons met bepaalde zekerheid voorspelde dat Arco dit jaar nog betaald ging zijn door de belastingbetaler?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wellicht verstaat CD&V onder een rechtvaardige meerwaardetaks "een taks om andere beleggers te doen opdraaien voor onze gefaalde beleggingsstrategie en bijhorende oplichterij en belangenvermenging".
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel bankzitter; als je het forum volgt dan merk je dat ik reageerde op bovenstaande vraag van Jan. Ben je nu ook al aan het slapen of dagdromen? En om verder uit te diepen vraag ik aan Anselmo of hij geen dictatoriale trekjes vertoont. Uw wil doordrijven en geen rekening houden met je coalitiepartners; als je toch geen meerderheid hebt; is toch een dictatoriaal trekje of niet soms? Dus reserveman; speel beter op het terrein want dan moet je niet meer bank zitten. Ge moet U dus geen verdere zorgen maken. Mijn antwoord was gericht aan Jan. En onrechtstreeks dus ook aan Anselmo. En omdat het hier een terechte vraag van Jan betrof heb ik de vraag zelfs ongevraagd geantwoord. De kans was trouwens te mooi om deze vraag niet te beantwoorden. Ik hou niet van dictatoriale trekjes. En als door anderen gestelde vragen te kans bieden om dit in de verf te zetten dan kan ik dat natuurlijk niet laten liggen. ![]() Je bent toch niet de bodygard van Anselmo soms reserve-dinges? Misschien heeft deze (Anselmo dus) het nu wel door dat zaken doordrukken zonder zegen van de meerderheid volgens mijn mening dus niet thuishoren in een democratie. Maar mogelijk snap ik niet wat een democratie is. Je mag het mij wel vertellen hoor. ![]() Altijd bereid om bij te leren. Laatst gewijzigd door werkman : 13 oktober 2016 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan sta ik liever reserve! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Peeters de wensen van deze drukkingsgroep niet opvolgt wordt hij nooit nog minister en kan hij zijn politieke loopbaan wel op zijn buik schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Pandareus;8260759]Daar lijkt het heel sterk op. Beke en Peeters spelen met vuur. Dat doen ze niet zonder reden...[/QUOTE]
Weet jij de echte reden Panda? Waarom vertel je deze dan niet? Je weet toch dat ik niet de snuggerste ben. Volgens uw beweringen toch. ![]() Ik heb al een heleboel redenen hier gelezen op de deze topic. Dus als je nog bijkomende hebt mag je die vermelden hoor. Liefst in eenvoudige taal want als het te moeilijk wordt haak ik af. Maar dat wist je ook al wel zeker? Laten we zoeken naar nog andere "Pokemons". En als we zo goed weten wat er steeds fout loopt bij anderen moeten we toch ook weten wat er fout loopt bij onszelf. Of in onze "partaai". Als we nu daar eens iets over vertelden; dan komen we misschien tot een forum met meer inhoud. Het wordt Winter. Dus gekleurde zonnebrillen zijn absoluut niet meer nodig. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet ernaar uit dat CD&V de zwarte piet doorgespeeld krijgt in de pers. Wouter Beeksken werd gisteren in Terzake wel heel erg het vuur aan de schenen gelegd met prangende vragen zoals "gaat CD&V de regering laten vallen omwille van €80 miljoen?."
Het werd zo erg dat Beekske begon te hakkelen en te stotteren. Als deze regering valt dan zal CD&V de bonen vreten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is de dwarsligger in deze regering, niet alleen om het ACW te paaien maar ook en vooral om de N-VA niets te gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat in het beste geval inderdaad om "slechts" 80.000.000 euro. Wat een beunhaas! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze euro's zijn dan gegarandeerd. Misschien ook het uitbetalen van werkeloosheidsvergoedingen via een openbare aanbesteding uitgeven aan gewone bedrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |