![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke Franstalige partij zou u stemmen? | |||
PS |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
MR |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
CDH |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ECOLO |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
DEFI (voordien: FDF) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Parti Populaire |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
PTB |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
LA DROITE |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ongeldig-blanco |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet of er al zo'n poll geweest is. Maar stel dat u in Franstalig België zou wonen, wie draagt dan uw voorkeur weg? (PTB is geen Franstalige partij, maar ik nam de grootste partijen op, vandaar).
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 13 oktober 2016 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik PS.
Die moet zo groot mogelijk zijn, om de Vlaming te dwingen van onafhankelijk te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Gezien de statistische kans om in armoede op te groeien groter is op het economisch kerkhof in het zuiden, zou ik, indien ik ook getroffen zou zijn door de generatie-op-generatie doorgegeven weerzin om te werken, stemmen op de PTB.
"We pluimen die vuile Vlamen!"
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |