![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() vergeet daarbij toch maar niet dat je er nu dus al heel veel mee bereikt hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Ik snap niet dat iedereen het gewoon slecht vindt. Mijn ziel steekt daar verdorie in.
Dan toch maar een dagboekske bloggen. Buh. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is helemaal niet slecht Peche!! is normaal dat je draft nog niet tiptop is maar er zit zeker potentieel in!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee nee geen geblog, je zit op de goede weg! XD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
wsl ook niet toevallig dat je schrijfstijl hierover veel spontaner lijkt. Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2016 om 14:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er zit inderdaad potentieel in, maar ik mis de gave het naar potentie te duwen. Mijn lief ging dat doen, maar nu heb ik al zoveel pagina's dat ze de motivatie wellicht niet vindt er aan te beginnen. Ze zegt dat ik beter dan haar schrijf, maar zij is hoogbegaafd en studeerde met grote onderscheiding af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb interesse! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben 32 geworden voor ik mijn diagnose kreeg. Dan pas wist ik wat er mis was. Dat ik aan zelfmedicatie deed weet ik maar heel recent. Maar dan opnieuw, een medische variant is nergens te vinden. Ik slik anti psychotica tegen prikkels. Dat werkt, maar mijn inlevingsvermogen, communicatie en sociale influx is er niet. Ik blijf ook heel obsessief. Net daarom worstel ik met mijn stoppen. Het is niet omdat ik verslaafd ben, het is omdat ik normaal wil zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2016 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oulala Peche!!! knap!!!! keep going!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat desnoods uw vriendin een voorwoord schrijven, als ge er toch per se één wilt ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik stel mij maar open voor 3 mensen op deze aarde. Ik verander mijn wegen maar voor 3 mensen op deze aarde. Zij is er één van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Damn it ik ga hem toch afwerken.
En dan ga ik naar een uitgever en als het dan niet goed is, dan geloof ik jullie. jullie hadden mij beter wat moed ingesproken. Enkel Bem sprak mij de moed in. Jullie konden bv zeggen: Je bent niet goed bezig, maar nu ook niet heel slecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijf het boek in de eerste plaats voor uzelf. Dan zes maand later werp je het geheel op één paragraaf of zin na in de vuilbak en begin opnieuw. Maak uw geest leeg en denk de komende twaalf maanden aan niets anders dan uw boek/verhaal, zolang je dat niet kan ben je niet gereed. Schrijf uw eerste bladzijde eerst als het boek geschreven is. Wat anderen er van vinden - zeker als het over dit forum gaat - maakt helemaal niets uit. Een beetje zoals muzikanten, er mag vuurwerk en lasershow bij zijn, maar als puntje bij paaltje komt, dan is het enkel de muzikanten die voor zichzelf spelen, dat is de show.
![]() |
![]() |