![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ARCO blijkbaar verheffend is,lijkt het er op dat er centen beschikbaar komen om aandeelhouders gedeeltelijk te vergoeden.
Geen staatsgeld dus. Zo begrijp ik de zaak althans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verheffend? Da's zowat de hemel belovende tsjeven?
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn zin is zo bedoeld.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet er iemand
- hoeveel % de arco aandeelhouders gaan terugkrijgen - wie hoeveel % wat betaalt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet allemaal nog onderhandeld worden, er is helemaal nog geen deal. Uiteraard grijpen sommige linkse vriendjes dit aan om victorie te kraaien en dit volledig te verdraaien want zo kennen we ze wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() was dat geen 40%? toch van de staat, de rest kon beweging.net bijleggen maar die hebben ook geen geld meer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politici moet men nu eenmaal geen truken van de foor leren. Beweging.net zwijgt uiteraard. Die weten wel waarom ze hun juridische structuren hebben aangepast... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat belooft als hij nadien naar de politiek irl zal verhuizen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aldus DM toch uw huiskrant, niet, Panda? ![]() http://www.demorgen.be/politiek/na-d...oord-bb6f71ff/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want op de vraag aan Jan Jambon of er belastinggeld gaat nodig zijn had hij DUIDELIJK neen kunnen antwoorden, iets wat hij niet deed ! ![]() ![]() ![]() Luister vanaf 0'27" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2795283 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kwam de woorden 'bruin, kak, mest' geen één keer tegen in het artikel, dat zou een first zijn voor Panda ... te weinig faecaliën om uit Panda's hersenpan te komen quoi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar links mag dat doen, want links is zogezegd sociaal, terwijl ze de meeste kapitalistische groepen naar de mond praten... Maar ja, zij doen het met het geld van de anderen, vandaar dat ze sociaal worden genoemd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed het ook.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het zijn toch vooral die ministers die ermee aan het rammelen zijn, niet? Dat het de N-VA-ministers zijn die het land moeten redden, mag uiteraard ook zeer hard in het vet gezet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want bij MIJN weten zijn en waren Jan Jambon en Alexander De Croo geen CD&V ministers ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |