![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En juist, alles moet nog onderhandelt worden, terwijl je bedoelt dat er enkel weer in de sociale zekerheid gesneden mag worden om de beursgokkers te steunen, nota bene met ons spaargeld. Val toch dood mijn vriend. Ik steun het bedrijfsleven al van mijn 12 de. Ik zie zelfs op mijn pensioenbrief bedrijfsvoorheffing staan. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard zou het een schandaal zijn moesten deze aandeelhouders hun geld terugzien via de staatskas. Zeker als je ziet dat er nog middelen zijn bij beweging.net. Een vereffening van die organisatie lijkt me aan de orde te zijn als ze effectief deze aandeelhouders moeten terugbetalen.
Wat wel vreemd is, is dat links op dit forum toejuicht dat aandeelhouders betaald worden met middelen uit de staatskas, maar dat ze anderszijds boos zijn dat de meerwaardetaks op winsten uit aandelen er nog niet meteen komt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want schijnbaar zie jij het verschil niet tussen het aanklagen van de hypocriete houding van rechts, en sympathie voor het gebruik van belastinggeld |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Belfius wordt verkocht en daarmee worden de Arco-AANDEELHOUDERS vergoed!
Bron : Knack (Prof Matthijs). |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hield zich in. In de rouw voor zijn oudere zus.
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
DIt topic is 1 voorbeeld daarvan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kijk, zelfs als uw uitspraak omtrent 0.10 € per coöperant waar mocht blijken te zijn, dan loont het zeker de moeite om hen aan te pakken. Om twee redenen: vooreerst dat ze expliciet publiek worden gebrandmerkt als verantwoordelijke partij in het Arco-schandaal; verder omdat de publieke verontwaardiging omtrent het "er goedkoop vanaf komen" van beweging.net nog véél groter zou zijn. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Zoals te verwachten was....geen voorbeeld, dus grijp jij maar terug naar de forum draad, waar LINKS de hypocriete houding van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie duidelijk aankaart
"zoals voorspelbaar was gaat N-VA akkoord met een Arco vergoeding vanuit de staatskas" |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is schandalig dat men aandeelhouders van de juiste zuil zou gaan vergoeden met belastinggeld. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu is het mijn beurt om lol-emoticons te gebruiken. Het dividend van Belfius moet in de begroting ingeschreven worden en gebruikt worden om het eeuwig Belgisch begrotingsdeficit te helpen delgen. Daar zal tante EU-Commissie nauwgezet op toezien. Denk jij nu echt dat de Commissie, na al het eindeloze geduld dat ze voor la Belgique de laatste jaren hebben moeten opbrengen, van mening zal veranderen om de Arco-nep-spaarders ter wille te zijn? |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk voorbeeld naar het isolatie-subsidie beleid. Elke Vlaming kan daar beroep op doen voor zoverre hij over vastgoed beschikt dat te isoleren valt. Dit is geen staatssteun en ook geen schending van het gelijkheidsbeginsel. Het garantiefonds zal niet worden aangesproken om Arco vennoten te vergoeden, zoals de initiële opzet was.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Minister-President
|
Zou het neerleggen van een meerwaardebelasting door Peeters niet een truc zijn om alsnog de Arcospaarders te vergoeden?
Immers als men de minwaarde mag aftrekken , recupereert men een deel belastingen en dus wordt men gedeeltelijk gecompenseerd; En eigenlijk is dit ook met het geld van de staat, want dan realiseert men een minder-inkomst die dan weer moet gecompenseerd worden door besparingen......... en de carrousel gaat verder, putten maken die dan weer gevuld moeten worden; Ik krijg steeds kotsneigingen als ik die schijnheilige Peeters of Beke op de TV zie, Hoe noemt men dergelijke mensen in de bijbel?? |
|
|
|