![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quasi de helft van de bevolking dus. Onmogelijk, zeker gelet op het feit dat een deel van de bevolking hoe dan ook niet aan zulke oefeningen kan deelnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lang leve het patriarchaat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De matriarchale samenleving is aan een opmars bezig in het Westen om dit scenario te voorkomen. Gelul over liefde en het tolereren van alles en iedereen; vriendjes met iedereen, overgave. Het enige voordeel is dat mannen zich kunnen bezighouden met andere zaken dan de maatschappij die zo "soft" is geworden dat vrouwen goed aarden en mannen het maar een schijtmaatschappij vinden. Meer en meer mannen zijn lui geworden door het feminisme en nemen een stap terug en gaan wat aan hun lul trekken, wat een slechte evolutie is mannen hebben bijna alles uitgevonden op technologisch, wetenschappelijk, kunst, filosofisch, religieus en andere vlakken. Dus de maatschappij is een beetje aan het stagneren op het vlak van uitvindingen omdat mannen lui geworden zijn door dat matriarchale gedoe. Kijk naar muziek, film, filosofie, wetenschap, technologie; het staat allemaal op een uitzonderlijk laag pitje vind ik persoonlijk. Mja, we zullen zien hoe het verder evolueert zeker...
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
met uitzondering van de communistische periode. Daarom kent Rusland geen democratie en vrijheid zoals het Westen. Russen zijn gewend aan alleenheersers ,aan onderdrukking en bedrog van de overheid. Daarom is Rusland een totaal andere wereld dan Europa. Ook oost Europese landen , die onder communistisch bewind van Rusland of onder het Ottomaanse rijk hebben geleefd , staan slechts met 1 been in Europa. Laatst gewijzigd door cato : 16 oktober 2016 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Zo ook West-Europa.
Patriarchale waarden vormden ook bij ons de maatschappelijke grondstroom tot in de jaren '50. Citaat:
Want hoewel die regimes steunden op perverse marxistische denkbeelden bleven die landen geregeerd door traditionele alfamannen met patriarchale waarden. Zo bleef ondanks de verderfelijke invloed van het marxisme het etno-culturele weefsel van die landen intact. Citaat:
Ik bedoel, zelfs de ergste dictator had uiteindelijk nog de reflex om de eigen bevolking te beschermen tegen bedreigingen van buitenaf. Zelfs de ergste dictator wilde niet dat de etno-culturele eigenheid van de bevolking verdween. Maar een overheid die doelbewust en systematisch de oorspronkelijke bevolking wil vernietigen door middel van etnische vervanging, dat vindt je enkel in moderne westerse democratieën. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
De Russische structuur gaat uit van de mens als onderdaan en de leider van de staat als patroon. Een 19e-eeuwse staatsvorm welke in contrast staat met moderne mensbeelden waarin staatsburgers individuen zijn met een eigen ontwikkeling. Laatst gewijzigd door Adrian M : 18 oktober 2016 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() En jullie dachten dat het kalifaat onze zorg was?
![]() Neen de vijand is onze handeigen EU elite die slapende beren wakker maakt en hydramonsters creëert tegaarne met de VS. Laat ons nu eens eindelijk op straat komen voor het juiste. Dit gaat om onze kinderen, kleinkinderen. Als ge twee jaar langer moet werken staat het land in rep roer, maar komen ze bommen op uw kinderen smijten? Neen dat geloven wij niet. Ik heb het 2 jaar geleden voorspeld denk ik, ik zei: nog vijf jaar. Nu zijn dat er nog 3. Heeft Peche veel ongelijk gekregen? Soms wel, en laat ons hopen in dit geval ook. Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2016 om 03:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ik daar regelmatig zit kunt ge navragen bij Pontifex, die kan mijn ip zien. PM uw nummer en ik bel, maar 't is dan wel voor ambras te maken he kerel... Of ge moet sorry zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest geen probleem toch. Hopen mensen en klanten hebben mijn nummer. OK, ik zei mensen. Ik bedoel normale volgen mijn normen.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Stuurt hem dan?
![]() Ambras maken, niet te luid he, mensen slapen nog. Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2016 om 04:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie dat gij een big spender zijt. Beetje in de war met prioriteiten blijkbaar maar ja, c' est la vie. Wil je echt geld opdoen door naar China te bellen zonder enige echte reden? Dat snap ik nu niet seh!
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() U krabbelt terug? Landcode niet vergeten he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaba, de zaak niet omdraaien he! Gij wou mij absoluut bellen. Of was je dat al vergeten?
Ge moest eerder blij zijn dat ik je niet op kosten joeg, tot nu. Edit: Verdomme, mijn excuses om je niet op kosten te jagen... en in de hoop dat ge U niet vermenivuldigen zult. Amen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 oktober 2016 om 04:46. |
![]() |
![]() |