![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel geen kwaad woord over Michel-de-Jonge onlangs tegen Kris Pay. Dat was een positieve uitschieter.
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk gaat ze daar niet over vallen. Alé, het zal alleszins niet van N-VA komen. Die hopen alleen dat Europa geen constructie toelaat waarbij 1 euro belastingsgeld wordt aangewend. Het grappige is dat van Overtveld het wel mag gaan proberen. Neen, als de regering hierover valt dan zal het door Europa zijn. Je mag niet vergeten dat CD&V maar voor 1 reden in die regering is gegaan. Vergoeding krijgen voor Arco van de belastingsbetaler.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje creativiteit vanuit het kabinet van Vanovertveldt zal wel toelaten om een manier te vinden waarbij iedereen het achteraf kan gaan uitleggen aan zijn achterban en die niet te flagrant europese regels zou schenden. Maar de tsjeven hebben één voordeel : doordat Johan Vanovertveldt hier het initiatief 'krijgt' van de premier zou een mogelijk falen op zijn conto komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook mijn zaak niet. De verantwoordelijken moet hiervoor opdraaien. Ofwel zijn dat de aandeelhouders zelf, ofwel zijn de aandeelhouders bedrogen en dan zijn het de bedriegers die ervoor moeten opdraaien. Dat is niet de Belgische staat maar beweging.net. Doek desnoods alle partnerorganisaties op.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar daar zit naar mijn aanvoelen een meer perfide redenering achter : het is aan te nemen dat ook veel niet cd&v kiezers, ook veel n-va kiezers houder zijn van arco deelbewijzen. De minister die deze opdracht verprutst is degene die de bonen zal gevreten hebben. Wie centen kwijt is, zal dat zeeer persoonlijk opnemen. By By, stemmetjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dus geen vergoeding komt zal dit liggen aan het feit dat het ACW en dus CD&V zijn verantwoordelijkheid in deze niet wenst op te nemen. Dus de schuld zal zowieso bij CD&V gelegd worden als Vanovertveldt kan schermen met een njet van Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog zo een wangedrocht ontsproten uit het linkse hebberige CVP brein. Ze moeten zelfs toe geven dat ze verloren aan die jaloezietaks. Ik heb bvb lekker 6 mnd gewacht om te verkopen maar anders had ik ondertussen meerdere keren verkocht en gekocht. Ik heb verloren omdat ik de tussenhandel niet kon doen zij aan beurstaksen en winsten door de banken gemaakt omdat ik niet gehandeld heb. En ik was zeker niet de enige die zo gehandeld heeft.
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
![]() De gedupeerden blijven gedupeerd en de rest kan de CD&V vervloeken voor een nieuwe tjeventaks. Die tjeventaks moet uitdrukkelijke tegenover de compensatie geplaatst worden en na de verkiezingen terug afgevoerd wegens inefficiënt. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 18 oktober 2016 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel, altijd, overduidelijk, gehamerd op de verantwoordelijkheid van de uitgevende organisatie, die dus naliet te melden welke de gevaren van een aandeel wel zijn. En dat dus in eerste instantie, en wel redelijk hard en sec, deze organisatie moest aangesproken worden. Nu mag je altijd met linken komen, die het tegengestelde zouden bewijzen. Ik denk niet dat je die zult vinden. Mogelijks wel een link van een inidvidueel nva-lid, maar ik denk vb. zelfs niet van een parlementair of van een woordvoerder. En ik denk ook niet van mij, zelfs niet op het forum hier. Tot op de moment dat je met zo'n link afkomt, kan ik met je bla bla van hierboven, slechts stellen dat je hier alweer daar zomaar staat met je klein pietje. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Dubbel
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 18 oktober 2016 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen hebben teveel meegemaakt om nog veel met anderen in te zitten. Doch dit terzijde. Het is net het gedurende decennia beschermen van particuliere belangen met belastinggeld dat ons in de problemen heeft geholpen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |