![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt allemaal van de microwezentjes vandaan, die de ware Goden zijn.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Zie pagina 2 Harrie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij dat allemaal zo te lezen, en nu maar hopen dat je vol blijft houden en niet versaagt. Jezus zal je redden.... ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
los daarvan, in groenten & fruit zitten nogal wat pesticiden, als je daar bijna uitsluitend je voedsel inname op baseert gaat dat niet echt een reiniging in de hand werken... ook bio is fel overrated, alles met mate zou ik zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik deed mezelf het "slechte" aan. Niet moeilijk dat ik manisch was en zoveel van perspectief veranderde. Ik dronk, blowde en rookte. Mijn hele lichaam en gevoelens waren ontregeld en in de war. Mijn dierbaren hebben mij ontward. Enfin, ik, maar de liefde voor hen deed het. Ik ben ook herinnerd aan de liefde, het is geen melig woord. Ik ga dit volhouden. De drang naar een sigaret is immens, en 's avonds is een roes heel verleidelijk. Maar ik volhard nu al enige weken en ik ga dit volhouden. Jezus redt. Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2016 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is er een beter voorbeeld dan Jezus? ![]() Ik weet dat er pesticides op groenten en fruit zitten, maar wat kan ik anders eten? lol Goed spoelen. Alles met mate ok, maar vlees verandert je lijfgeur. Koffie ook. Ik moet even in balans komen en mijn gevoelens volgen. Het is toen ik naar anderen begon te luisteren verloren liep. Jezus is de weg en Jezus kon wel overleven door 40 dagen te vasten. Die 30 dagen zijn daar klein bier tegen, want ik ga sowieso zondigen. Zaterdagmarkt en hamburger ruiken = fataal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar werd ik op een gegeven moment wat misselijk van en heb besloten met roken te stoppen. Dat heb ik sindsdien al reeds 36 jaar lang vol gehouden. En in die tijd was ik ook begonnen voor het eerst de bijbel te lezen. Waar God al niet goed voor is..... ![]() Lijkt me nu met dat van jou en je Jezus te maken te hebben. Die was overigens zelf aan de drank en niet aan de sigaret.... ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 18 oktober 2016 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja af & toe zondigen kan geen kwaad, ik zou zeggen probeer dat evenwel met mate te doen want zoals met die hele fles alcohol.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moest stoppen want mijn lichaam kreeg klachten. Mijn huiduitslag is met 70% afgenomen. Als ik een maand gluten en vlees vermijd hopelijk de overige 30%. Wel bij mij toevallig ook, ik begon over "God" te denken en plots veranderde alles voor het betere. Ik werd geïnspireerd en vond de moed mijn wegen te veranderen. Waarom leiden ze mensen ook weg van God? :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het auto denken en impulsiviteit uitschakelen, maar controle nemen over je denken, doen en laten. Onbeperkt door het leven. Ik kan geen maat houden Bem. Geheelonthouding. Ik denk altijd in extremen, maar nu is het wel tijd mijn extremen correct te herleiden. Links denken is niet gestoord, dat is gewoon anders. Ze maken je gestoord omdat je niet anders mag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen maat houden, ja heb ik ook, bvb. als ik in een fase van gezond & vermageren zit moet het echt allemaal zonder vet & suiker zijn 'maar dan ook echt', en wanneer ik het diëten opgeef wegens te drastisch gaan alle remmen los, zakken chips, charcuterie en andere vettigheden gaan er dan naar binnen.. LOL, nou ja nu is dat gelukkig onder controle... zal met de leeftijd te maken hebben zeker -> het lichaam wordt minder flexibel.... zelfde voor andere verslavingen, op de duur gaat dat bijna allemaal tegen heb ik zo eens gelezen... je zit dus in a natural process zou ik zeggen, LOL Laatst gewijzigd door bembem : 18 oktober 2016 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel mij IDD ouder worden, niet te doen lol. Maar voel me tegelijk ook veel energieker. Gisteren had ik een uitbarsting en moest ik gewoon hardlopen en pompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Eej, yo ik vecht voor de weg naar succes, ondanks alle pijn die ik heb ik ga gewoon rechtdoor, kijk niet om en ga gewoon rechtdoor, ga niet terug ik ga gewoon rechtdoor
Ik heb getwijfeld, maar mezelf bewezen Heb strijd geleverd allemaal voor succes Ik loop met geheven hoofd, trots moet je dragen bloed zweet tranen, ik geef ze m'n best Ik heb getwijfeld maar mezelf bewezen Heb strijd geleverd allemaal voor succes Ik zeg ze jow ik dreig niet al zit het me tegen Ik dreig niet, ook al wil de duivel me breken Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2016 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetenschap heeft God gedood, dat moest ook gebeuren om weder geboren te worden in mijn atoomtheorie: de microwezentjes als heilige geest.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag bid ik tot de ware Goden, die de microwezentjes zijn.
Opdat de mensheid, nog vóór deze wereld onder zal gaan in het laatste oordeel en wel door eigen schuld dikke bult de waarheid zal moge leren kennen omtrent God en het heelal geen dood mechaniek zonder hemel en diepere zinvolheid zoals de moderne wetenschap de mensheid wijs wil maken maar een levende eeuwige en oneindige werkelijkheid is Gods Rijk in de microkosmos wel te verstaan Amen
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik weet nog 3 jaar geleden, ik kwam uit voor mijn geloof. Mensen stampten me de grond in. Nu ga ik hen de grond in stampen }-)
Fuck één ieder die mij de vinger aanwees, ik wijs de middelste terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Er is geen hel. Maar mensen die altijd wijzen naar een ander om zichzelf even betekenis te geven, daar heb ik toch compassie mee.
Niet dat zij gespaard zullen worden wanneer de verzoening tewerk is gesteld. Voorwaar, vreest allen wanneer ik mij verzoen met God. In dit leven gaan jullie ALLMEAAL iets significant meemaken dat niemand in de geschiedenis ooit eerder heeft meegemaakt. De oogst! En wat heeft men gezaaid? |
![]() |
![]() |