![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag de jeugd niet wat initiatief nemen en wat ondernemerschap tonen. Waarom niet? Ze doet tenminste geen Tobbackske of een van de andere Freyaatjes, Dehaentjes etc... Ze kan hare ouwe kouwelijke zelfs een prijske maken. Gaan we weer wat jengelen, ja? Waarom?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was waarschijnlijk teveel moeite vanwege de draadopstarter. Het zijn wel dure truien. Tof dat ze daarmee arbeidsplaatsen creëert voor laaggeschoolden in dat (voor sommigen) arm land. Elke groene zou daar gecharmeerd mee moeten zijn, en er een stuk of twee bestellen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 oktober 2016 om 12:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ps. dankzij mij hebben anderen werk, ik doe meer dan men denkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh niemand, ik merk dat (aan bepaalden en meerbepaald van VB signatuur), 'lekker van bij ons' weet je wel, dus is het ergens hilarisch dat de website niet eens in het Nederlands is, moest ik de papa zijn ik zou er toch iets van zeggen... dit is België not Belgium, lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft Veroniek Dewinter te maken met Tremelo ??
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bem wijst met de vinger naar het racisme.
Zij die voorstander is van 'Vlaams volk laatst' gaat ons de les spellen over racisme... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://faitdhiver.com/about-us-fait-dhiver/ ![]() Citaat:
it's beautiful alalala, sloppy sloppy c'est pas professionnel ça... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben helemaal niet voor Vlaams volk laatst, maar vind het hilarisch dat iemand met een papa die ijvert voor het Vlaams belang zich uitsluitend in het Engels & Frans profileert, nou moe, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij begon wel over Tremelo
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|