![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan zal je inderdaad later een dikker pensioen dan het mijne kunnen gebruiken... |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Minister
|
Ja.. en waarom..? Omdat mensen gedrogeerd achter het stuur kruipen en bepaalde partijen (al dan niet politiek) willen vermijden dat er nog meer accidenten gebeuren.. omdat men jonge geesten wil beschermen, opdat ze niet de rest van hun leven verkloten.. en tal van andere redenen die te maken hebben met mensen die zichzelf niet in toom weten te houden.
En dan nu wat hypocriet met de vinger wijzen, terwijl mensen als uzelf oorzaak zijn van de opgelegde beperkingen. Waart ge tegen de lamp gelopen, tijdens het sossen-beleid, had ge evenzeer geen rijbewijs meer, ergo geen job en kon ge ook uw woning verliezen.. wie ging ge dan als zondebok aanwijzen..? Ge snapt blijkbaar niet dat het beleid er alleen maar strenger op wordt, dankzij toedoen van mensen als u.. mensen die oa gedrogeerd in de auto zitten. Trouwens, als ge autistisch met regels omging.. dan reed ge niet onder invloed. Zoals ik eerder schreef: hypocriete redeneringen. Verre van consequent. |
|
|
|
|
|
#283 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nogmaals. Toon aan dat het niet mag. Citaat:
Juist. OK |
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien U onwettelijk aangehouden bent, dan wijst U de agenten op dat feit. Het is Uw recht Uw mond te houden en Uw onmiddelijke in vrijheidstelling te eisen. Men zal U wel met iets geklist hebben dat niet mag en dan moet men dat gewoon aanvaarden. Het leven gaat voort... |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Banneling
|
Zonbron, als mijn buur het nog maar riekt is het overlast.
Er is geen vrijheid, en zolang die er niet is ga ik autistisch met regels om die mij paranoia maken. Ik heb geen zin om constant in angst te leven om een jointje te roken. Neen bedankt. Ik eis dan wel een consequent bestuur. |
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn brein gaat heel snel, neemt teveel informatie en met wiet vertraagde ik dat. Ik was een hoffelijke bestuurder en heb nooit een accident veroorzaakt (in mijn fout). |
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogmaals:
Men noemt dit gedoogbeleid, in voege sinds 2003. Het parket seponeert systematisch de processen-verbaal. Enkel bij "verzwarende omstandigheden" of wanneer "de openbare orde" wordt verstoord, is er wel vervolging.Seponeert systematisch PV's = mag dus Tevens lijken de voorwaarden me duidelijk. Laatst gewijzigd door zonbron : 26 oktober 2016 om 13:52. |
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
Ik woon in een land met kakkers die in alles overlast zien Zonbron.
Wie doet wat omdat ze blind voor zichzelf zijn. Neen bedankt. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Durft U nog muziek te luisteren thuis? Steeds hoofdtelefoon op? Luidruchtige seks? Het zal niet veel zijn op die wijze... |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, gij had tegenslag met uwen bovenbuur als ik me goed rappeleer.
|
|
|
#298 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben geen baas in mijn kot. |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Minister
|
Citaat:
En een consequent bestuur.. haha.. dat is een utopie.. Hoewel.. men is consequent om geld en macht te behouden.. |
|
|
|
|