![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: is paul magnette een held | |||
natuurlijk niet |
![]() ![]() ![]() |
19 | 59,38% |
natuurlijk wel |
![]() ![]() ![]() |
10 | 31,25% |
Wie weet, doch ZKH Prins Laurent is zeker een grotere held |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook Jan Penris (Vlaams Belang) is geen fan van CETA: 'Ik ben geen Waal, maar ik heb wel sympathie voor het Waalse volk. En ook voor de politieke verantwoordelijken, omdat ze moed getoond hebben tot deze voormiddag.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opmerking ging over de denktrant van de hoogleraar die dat artikel schreef, hoor. Ontgaat u dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dat jij de EERSTE verdediger bent van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie ? Of doe jij een worp naar de job van Schoofje, nl forumwoordvoerder van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, want dat schoentje past je veel beter dan dat enge Vlaams belang schoentje ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() Waar het op neerkomt is dat zonder Wallonië de meeste Vlamingen nog nooit gehoord hadden van CETA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad een opinie van CETA die afwijkt van wat een aantal mandatarissen in het Vlaams Belang daarover denken. En blijkbaar loopt die visie gelijk met die van de N-VA, Open VLD en de MR. Tja, is dat dan een probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die move onttroont hij Dirupo, dus hij wordt gewoon de volgende premier van belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het Latijn panel et circenses (P&S) brood en spelen Deel brood uit aan het volk die arm gehouden wordt En ze aanbidden u Werkte bij de Romeinen en blijkbaar ook in Wallonië Er is geen Belgische democratie meer , enkel groeiende verschillen In Wallonië een held maar in Vlaanderen een grote houtblok op een vuur Ik zie ze in 2019 in de eerste 12 maanden geen regering kúnnen vormen
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat dit etiket bruikbaar is Jan. Akkoord dat dit ganse forum dom is en dat jij over alles het beter weet. Maar ik ga er als ouwe zagevent iets aan toevoegen. Wij verwijten onze politiekers dat zij alles op korte termijn zien. Maar.....het kiesvee doet hetzelfde. Gans dit forum bulkt van tegenstellingen tussen rechts en links en het hele discussieplatform bestaat voor allen het beogen van persoonlijk voordeel. Maar wat wij allen hierbij graag vergeten is de vraag hoe het onze nazaten zal vergaan in deze meer en meer verharde en niets ontziende wereld. Wat zal er van die kinderen geworden? Misschien zullen één of twee generaties het beter hebben omdat vader of moeder het beter had. En nadien? Dan komen zij terecht in de vleesmolen van een wereld zonder normen. Sommigen zullen slagen en anderen worden verkruimeld. Als het geen zorg zal zijn voor deze generatie om er over te waken dat iedereen een rechtmatiger deel van de koek krijgt dan zullen in de volgende generaties nog meer de kansen ontbreken om een menswaardig bestaan uit te bouwen. In welke categorie zullen uw opvolgers eindigen Jan? Wie zijn de nazaten van Keizer Karel? En hoe maken ze het? Hij heeft er wel voor gezorgd dat ze op de wereld zijn in een ver verleden en er vijf minuutjes overtallig genot van gehad. Maar voor een gebruiksvriendelijker maatschappij heeft hij niet gezorgd en nog minder een steentje bijgedragen. Allen onder ons noemen Alexander; alles voor mij en niks voor een ander. De mens leeft meer dan ooit als het grootste roofdier. Wij allen verafschuwen Hitler. Maar er lopen verdomd veel Hitlers onder ons. Het volstaat dat zij het lichtjes beter hebben dan Jan Modaal en daar zijn ze dik tevreden mee. Ze zouden zelfs tevreden zijn als ze een droge boterham hebben op voorwaarde dat hun buurman niks te vreten heeft. En daar gaan we naar toe. Want dat is onze hedendaagse zorg niet. De afrekening komt wel later. Na mij de zondvloed waarschijnlijk. Ik ben te oud; dus ik zal wel ontsnappen. Maar de doden in het oosten en de rest van de wereld hebben wij op ons geweten. Het enige waar wij belang voor opbrengen zijn oliebronnen; goud en diamanten en papiertjes waar we onze poeper mee kunnen af vagen. De rest; de mens dus; telt niet mee. We gaan er dus op vooruit met rasse schreden. Het menselijk vernuft kent zijn grenzen niet. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 oktober 2016 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is een menselijke reactie Met vervolg dat ze het spel afbreken Ik zeg dat we in boeiende tijden leven met een snel constante veranderingen die prachtige individuele kansen bieden
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er in een wereld met minder normen prachtige individuele kansen. Die kansen zijn er ook voor de darren in een bijennest. En diezelfde beesten zullen niet wachten om alle honig op te vreten. En dat gebeurt nu meer dan ooit. |
|
![]() |
![]() |