![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#601 | |
Minister
|
![]() Citaat:
SN PUERTO PLATA Dominikaanse Republiek Sinds 2 februari 2010 Hier komen de maatschappelijke zetels sedert 2010 ,men heeft mij gezegd dat dit aan de Haitiaanse grens is.
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je had dat bovendien zelf kunnen checken. 'Men' neemt u dan ook voor een Corniaud. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 oktober 2016 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Minister
|
![]() Yan langenakens woont daar met zijn vrouw (is Haitiaanse)
![]() |
#604 | |
Minister
|
![]() Citaat:
foto met Gilbert is getrokken in Cannes ,vlak voor hij naar de DR vertrok. Hij regelt alles ginder,ik moet er niet voor naartoe Skype is heel handig om zaken te doen op afstand.
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() Google earth is heel handig om het verschil tussen 50 meter en 100 kilometer te ontdekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() Google earth is heel handig om het verschil tussen 50 meter en 100 kilometer te ontdekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=84xUim_xYEQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is Claude Bonucci, mijnheer. Het zou volstaan hebben om naar één van uw oude dassen te kijken om dat te weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
L(a) L(0)i 0[N]e[N](a)(Ri)E(n)A [f0]µ(Tr)E = 2A(n)S {D(e) T(a)U [Le]² |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Minister-President
|
![]() Het is Autopista Puerto Plata, mijnheer. En wat komt "Stratenplan" in dat adres doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Minister
|
![]() Yan heeft gevraagd om de toekomstige maatschappelijke zetels daar te zetten zodat zijn Haitiaanse vrouw een vast inkomen heeft ,zij kan onmogelijk werk vinden in de DR
Ik betaal nu 125 e per maand bij de advocaten dus ik zou het hem gunnen. mag iets terug doen voor de man die samen met mij ISIMORPHOSIS heeft ontwikkeld en mij 11 jaar goed geld heeft laten verdienen tijdens mijn beroepsverbod.
![]() |
#615 | |
Minister
|
![]() Citaat:
op voorwaarde dat de enige vennoot een vennootschap mag zijn ,anders is het de 2e .
![]() |
![]() |
#616 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Yan heeft haar zelf ontmoet in de dancing daar ,ik heb ze nog weten beginnen.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 31 oktober 2016 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Minister
|
![]() het officieel adres van een Belgisch bedrijf daar gevestigd door mij vermeld dat zo
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 31 oktober 2016 om 01:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#619 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#620 |
Minister
|
![]() het is Euro en geen Bfrs ,voor 200.000 EURO kom je niet op TV en in alle kranten en krijg je geen proces aan je been.