![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() Wij kennen elkaar meer dan 15 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede raad trouwens, beter dan die charlatans van jehova's.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wederzijds niet weten wat er in elk van jullie omgaat?
Sommige mensen kennen hun buur ook 15 jaar of meer, zonder mekaar echt te kennen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() Wel, enigszins wel. Maar ik ben op korte tijd zo hard veranderd. Sedert ik bekend met mijn diagnose is alles anders. Ik ben niet de man die ze dacht dat ik was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() iets met voorspelbaarheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die tijd dat jullie mekaar kennen heb je je helemaal anders gedragen, ineens krijg je 'n diagnose en je wordt iemand helemaal anders dan de persoon die zij al die tijd gekend heeft? Komaan Peche...doe normaal en praat met mekaar. Hier stort je je ziel wel uit tegen complete vreemden. Er is trouwens niemand die jou kan helpen als je niet bereid bent jezelf te helpen, jezelf 'n kans te geven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 oktober 2016 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de kleuterschool lieten ze al zien aan mjin ouders dat ik anders was, maar in plaats van er mee aan de slag te gaan hebben ze dat eruit willen kloppen en de schuld bij mij gelegd. Maar laat ons naar den Aton luisteren en terug over Jehova lullen. Ik ben zo'n afgeleefd topic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drank & drugs bedoel je? Maar kom, 't is jouw leven, doe ermee wat je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... toch altijd straf hé hoe gij de meest voor de hand liggende zaken nooit terugvind maar wel feilloos de weg naar allerhande kwaksites
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daarbovenop ADHD en dat is als een explosie in uw hoofd soms. Ik voelde mij niet meer anders als ik blowde, ik voelde mij normaal en kon mij inleven, kreeg empathie en was veel socialer. Toen ik stopte werd ik kei obsessief, zwart wit, tunnelvisie en totaal geen inlevingsvermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uiteindelijk de latere Latijnse vertaling naar het woord arca ( eveneens 'kist' ) geweest die ons doet spreken van een ark. En er is héél vreemds aan de hand met die 'kist'... God beveelt Noah 'een' ark te bouwen niet de 'de' ark. Zou kunnen kloppen daar god niet makkelijk vergeet en zich wist te herinneren dat hij vaak opdrachten gaf om 'kisten' te bouwen. En qua instructies was hij zoals gewoonlijk niet erg accuraat : 300x50x30, acaciahout en bestreken met pek, 3 deks Niet echt een blauwdruk voor een zeewaardig schip, laat staan dat er sprake was van een uitvoeringsplan of logistieke steun voor dat bos aan hout ter plekke te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat doet er in feite zo niet toe. De ark is maar bijzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pislamieten zullen het graag horen temeer dat ze Paulus best kunnen pruimen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |