![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#661 | |
|
Minister
|
Citaat:
en daar steunde ik mij op om via de extensie onmiddellijk uitvoerend beslag te leggen en spijts tegenverzet om de zaak voor de beslagrechter te brengen heb ik toch verkocht (als er schade was vereffende ik gewoon vennootschat B die dat uitvoerend beslag had gelegd ),Heb de 2e maal zelfs verkocht spijts kort geding en dwangsom !!
|
|
|
|
#662 | |
|
Minister
|
Citaat:
Haar vonnis was wel goed gemotiverd waarom het Going Concern moest zijn. Heb daarom maar voor de zekerheid mijn standaard document aangepast in Going Concern.
|
|
|
|
#663 | |
|
Minister
|
Citaat:
Heb een zeer slechte ervaring met mijn paspoort copie van Eric van de Ven ik mocht dat naar Illiminati zenden en aanvankelijk beweerde dan het forum lid dat inderdaad Eric van der Ven bestond en ik dus niet was ,maar later vertelde hij of zij leuk dat hij/ZIJ DIT PASPOORT NOOIT HAD ONTVANGEN; Ik zou graag het onomstotelijk bewijs leveren van die 6.800.000 euro en het beslag op al mijn bezittingen ,maar ik heb geen enkel middel om zeker te zijn dat ik geen 2e ILLUMINATI meemaak. Misschien kunnen we de rollen omdraaien en dat er iemand met een naspeurbaar e mail adres van skynet of telenet zijn woord geeft op dit forum en tevens mededeeld dat als hij het breekt hij akkoord is dat ik beslag leg onder de vorm beschreven in de ergste vorm ,dan is het geen bedreiging maar een sanctie voor woordbreuk. De info is te vertrouweljk en komt rechtstreeks uit het strafdossier (2013) ,patrice heeft ook eerst beleefd gevraagd tot 2x toe of het arrest van Scheers hier openbaar mocht geplaatst worden ! Patrice heeft geen echt e mail adres hier anders zend ik het naar hem/haar
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 november 2016 om 07:27. |
|
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Minister
|
Citaat:
Rb Turnhout 26 september 1991,TBBR 1992,533 Turnhout is zo een arrondissement dat rigoureus die Cass 19 dec 1988 toepast ! dus met zulke verklaring van je advocaat was je alles kwijt.
|
|
|
|
#666 |
|
Minister
|
Neen
|
|
|
#667 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Minister
|
Citaat:
99 procent denkt zo !
|
|
|
|
#669 | |
|
Minister
|
Citaat:
Sanctie is dan een penalty voor woordbreuk en geen bedreiging want er is een akkoord voor de sanctie.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 november 2016 om 07:48. |
|
|
|
|
|
|
#670 |
|
Minister
|
Patrice ze hebben zelfs mijn lgemeen standaard advies niet opgevolgd ,ze hebben niet verkocht aan Venale maar aan Liquidatiewaarde !!!
|
|
|
#671 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Minister
|
Citaat:
ik vind dat dit art 1456 zou moeten zeggen dat ingeval van niet opstellen van de verklaring van derde beslagenen de beslagrechter een sanctie bedag als privatestraf kan opleggen (is geen vergoeding voor schade,maar sanctie ,boete etc) Om eerlijk te zijn ,ik ken er nog een paar ander ,heb zeer veel fouten in de wet ontdekt door het werken met Ca's en commutator matrixen ,in feite was mijn deficitaire vereffening ook zo een kanjer van een fout ,men had dat art 184 (oud) nooit in de vereffeningswet mogen zetten ,maar geloof me of niet het staat er nog altijd !!! in een ander wetsartikel nu !! BELGIE!!!! Zoals de procureur zegde op mijn proces dat men mij beter had aangenomen (dat doen ze in America zie maar naar de film "Catch me if you can")
|
|
|
|
#673 |
|
Minister
|
oeioei VIV wordt wakker
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaag
|
|
|
#674 | |
|
Minister
|
Citaat:
De techniek die ik hierin beschreef heb ik 2 x met succes toegepast ,weliswaar in 1993 en 1995. Die mensen hadden me ook kwaad gekregen. Dus nogmaals mijn excuses ,maar weet je nu een mogelijkheid om de bewijzen op te zenden met zekerheid dat ze niet openbaar komen op het forum en dat iemand enkel meld dat het klopt dat er. 6.800.000 e is gevonden op mijn rekening 3 wagens zijn aangeslagen 2 appartementen(aanvankelijk zelfs 3 ,maar 3e was erfenis en is dus terug vrijgegeven aan viv) juwelen van viv kontanten voor een som van +-150.000 euro (lag op het appartement in Knokke.(zwart geld om seizoen 2013 mee door te komen)
|
|
|
|
#675 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is nog van een ander niveau dan zwarte inkomsten. Het is alsof ik miljoenen bedragen zou scheefslaan door een BTW carrousel op te zetten. Laatst gewijzigd door Gipsy : 1 november 2016 om 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#676 | |
|
Minister
|
Citaat:
Men heeft gewoon via de boekhouder ons zwart geld ontdekt net zoals bij Boonen en die grote kok van Belgie Maar wilt dat dan zeggen dat Boonen niet meer kan wereldkampioen worden of dat die kok zijn restaurant mag sluiten ? ik ben nog steeds de beste sterfhuisconsulent van Belgie ,en ik bewijs weer eens dat ik mijn wetten grondig ken.Mijn database is uniek omdat ze is opgebouwd zoals ik in deze draad heb uitgelegd ,gebaseerd op abstracte algebra. Ik kom altijd met iets af dat niemand niet kent ,zie maar mijn methode om de Horeca aan te pakken. De mailing vertrekt na 15 november naar elke horeca zaak in Vlaanderen en Nederland (zetelverplaatsing naar Belgie eerst) uur 00.00 kende niemand hier Verkapte vereffening nog nooit van gehoord. bankrekening plat leggen kan niet Medeschuldenaar worden kan niet Zetelverplaatsen naar de DR ,kan niet Alle aandelen in 1 hand ?DE FIRMA ZELF en geen derden KAN NIE CVOA met beperkte aansprakelijkheid nooit van gehoord. AWEL T IS ALLEMAAL JUST ,dankzij mijn abstracte wiskundige aanpak met Ca's en commutator matrixen.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 november 2016 om 12:03. |
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#679 |
|
Minister
|
klopt maar ga je dat ook tegen Boonen zeggen ?
|
|
|
#680 | |
|
Minister
|
Citaat:
En ja ik heb er zeer veel geld mee verdiend en ga dat terug doen ,want in de Horeca zijn er nu miljoenen aan meerwaardes (nog steeds vrij en onbelast) te realiseren. Er gaan 21.000 mails de deur uit,als slechts 1 op duizend reageert dan verdien ik al meer dan de meeste mensen in hun gans leven.
|
|