Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2016, 07:11   #661
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
In die wetsartikels wordt overwegend gesproken van de "ontvangst" van het derdenbeslag, i.p.v. de "betekening". Indien de bestemmeling niet kan worden aangetroffen, wordt hem een afschrift achtergelaten en laat de gerechtsdeurwaarder per aangetekend schrijven weten dat hem een zending wacht. Als hij dit komt afhalen of hem later wordt overhandigd, dan pas is het derdenbeslag ontvangen. (art. 38, 44 Ger. W.)
Het derde beslag is wel degelijk ontvangen maar de verplichte verklaring werd niet opgesteld
en daar steunde ik mij op om via de extensie onmiddellijk uitvoerend beslag te leggen en spijts tegenverzet om de zaak voor de beslagrechter te brengen heb ik toch verkocht (als er schade was vereffende ik gewoon vennootschat B die dat uitvoerend beslag had gelegd ),Heb de 2e maal zelfs verkocht spijts kort geding en dwangsom !!
Oud 1 november 2016, 07:16   #662
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Tiens, schreef je niet "ik ben mee veroordeeld omdat ik hen het systeem heb uitgelegd en zij het dan verkeerd hebben toegepast."?
Dit standaard advies heb ik gegeven van 1989 tot 2008 en werd als wettelijk beschouwd tot die dag ,is ook nooit in beroep gegaan dus zo zeker zijn we nog niet of GOING CONCERN de juiste waarde is ?
Haar vonnis was wel goed gemotiverd waarom het Going Concern moest zijn.
Heb daarom maar voor de zekerheid mijn standaard document aangepast in Going Concern.
Oud 1 november 2016, 07:26   #663
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het is in ieder geval zo dat diverse deelnemers al voor heel wat lichtere fouten van het forum werden verwijderd.

Het is aan de forumeigenaars om te beslissen wat zij op hun forum aanvaardbaar vinden en wat niet, en ik heb desbetreffend uiteraard niets in de pap te brokken, maar ik verheel u niet dat ik het moreel erg moeilijk heb met een discussieplatform waarop men toelaat dat iemand een medeforummer openlijk bedreigt.
Persoonlijk vind ik dat een forumlid dat openbaar hier beloofd iets niet te publiceren mar wel te getuigen en dan achteraf het toch publiceert een ban verdient want dan kan je inderdaad niet goed meer werken.

Heb een zeer slechte ervaring met mijn paspoort copie van Eric van de Ven
ik mocht dat naar Illiminati zenden en aanvankelijk beweerde dan het forum lid dat inderdaad Eric van der Ven bestond en ik dus niet was ,maar later vertelde hij of zij leuk dat hij/ZIJ DIT PASPOORT NOOIT HAD ONTVANGEN;

Ik zou graag het onomstotelijk bewijs leveren van die 6.800.000 euro en het beslag op al mijn bezittingen ,maar ik heb geen enkel middel om zeker te zijn dat ik geen 2e ILLUMINATI meemaak.

Misschien kunnen we de rollen omdraaien en dat er iemand met een naspeurbaar e mail adres van skynet of telenet zijn woord geeft op dit forum en tevens mededeeld dat als hij het breekt hij akkoord is dat ik beslag leg onder de vorm beschreven in de ergste vorm ,dan is het geen bedreiging maar een sanctie voor woordbreuk.
De info is te vertrouweljk en komt rechtstreeks uit het strafdossier (2013) ,patrice heeft ook eerst beleefd gevraagd tot 2x toe of het arrest van Scheers hier openbaar mocht geplaatst worden !
Patrice heeft geen echt e mail adres hier anders zend ik het naar hem/haar

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 november 2016 om 07:27.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 07:32   #664
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb een zeer slechte ervaring met mijn paspoort copie van Eric van de Ven
ik mocht dat naar Illiminati zenden en aanvankelijk beweerde dan het forum lid dat inderdaad Eric van der Ven bestond en ik dus niet was ,maar later vertelde hij of zij leuk dat hij/ZIJ DIT PASPOORT NOOIT HAD ONTVANGEN;
Nooit geen reactie gehad van die illuminati ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 07:37   #665
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Die verklaring is inhoudelijk aan geen vormvereisten onderworpen. Een simpel briefje "ik heb geen schulden bij vennootschap A" is nu niet moeilijk op te stellen, desnoods door een advocaat.
dat deed de 2e beslagene maar is niet voldoende
Rb Turnhout 26 september 1991,TBBR 1992,533

Turnhout is zo een arrondissement dat rigoureus die Cass 19 dec 1988 toepast !
dus met zulke verklaring van je advocaat was je alles kwijt.
Oud 1 november 2016, 07:37   #666
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Nooit geen reactie gehad van die illuminati ?
Neen
Oud 1 november 2016, 07:40   #667
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen
Vreemd.
Ik kan je anders een e-mailadres bezorgen waar je wel zeker reactie zal krijgen.
Oud 1 november 2016, 07:44   #668
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Die verklaring is inhoudelijk aan geen vormvereisten onderworpen. Een simpel briefje "ik heb geen schulden bij vennootschap A" is nu niet moeilijk op te stellen, desnoods door een advocaat.
beslag word gelegd 1 a 2 dagen voor je op verlof vertrekt ,99 procent van de mensen lezen de bijgevoegde artikels niet (1451-1456) die als een aanhangsel hangen aan het beslag,in mijn beide gevallen legde de betrokkenen het beslag weg omdat ze dachten ik ken vennootschap A noch vennootschap B niet en zal dit exploot wel overhandigen aan mijn advocaat als ik TERUG ben van verlof.

99 procent denkt zo !
Oud 1 november 2016, 07:47   #669
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Vreemd.
Ik kan je anders een e-mailadres bezorgen waar je wel zeker reactie zal krijgen.
zo ken ik er honderdduizend ,ik zoek een betrouwbaar persoon lid van dit forum die zijn woord nakomt en mij als garantie de toestemming geeft om sancties te nemen ingeval hij/zij haar woord breekt.

Sanctie is dan een penalty voor woordbreuk en geen bedreiging want er is een akkoord voor de sanctie.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 november 2016 om 07:48.
Oud 1 november 2016, 07:51   #670
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Tiens, schreef je niet "ik ben mee veroordeeld omdat ik hen het systeem heb uitgelegd en zij het dan verkeerd hebben toegepast."?
Patrice ze hebben zelfs mijn lgemeen standaard advies niet opgevolgd ,ze hebben niet verkocht aan Venale maar aan Liquidatiewaarde !!!
Oud 1 november 2016, 07:52   #671
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
zo ken ik er honderdduizend ,ik zoek een betrouwbaar persoon lid van dit forum die zijn woord nakomt en mij als garantie de toestemming geeft om sancties te nemen ingeval hij/zij haar woord breekt.

Sanctie is dan een penalty voor woordbreuk en geen bedreiging want er is een akkoord voor de sanctie.
Alsof jouw derdenbeslag een geoorloofd schadebeding kan uitmaken
Oud 1 november 2016, 08:02   #672
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Alsof jouw derdenbeslag een geoorloofd schadebeding kan uitmaken
NEEN ,ik vind dat dit ook niet mag kunnen vandaar de voorzorg art 36 in al mijn vennootschappen .
ik vind dat dit art 1456 zou moeten zeggen dat ingeval van niet opstellen van de verklaring van derde beslagenen de beslagrechter een sanctie bedag als privatestraf kan opleggen (is geen vergoeding voor schade,maar sanctie ,boete etc)

Om eerlijk te zijn ,ik ken er nog een paar ander ,heb zeer veel fouten in de wet ontdekt door het werken met Ca's en commutator matrixen ,in feite was mijn deficitaire vereffening ook zo een kanjer van een fout ,men had dat art 184 (oud) nooit in de vereffeningswet mogen zetten ,maar geloof me of niet het staat er nog altijd !!! in een ander wetsartikel nu !!

BELGIE!!!!
Zoals de procureur zegde op mijn proces dat men mij beter had aangenomen (dat doen ze in America zie maar naar de film "Catch me if you can")
Oud 1 november 2016, 08:04   #673
bedrijven docter
Minister

Standaard

oeioei VIV wordt wakker

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaag
Oud 1 november 2016, 08:53   #674
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In uw plaats zou ik niet verder over de schreef gaan. Bedreig me nooit.
Mijn excuses was niet zo bedoeld ,wou enkel zekerheid inbouwen en iedereen op dit forum nog eens wijzen op die enorme fout in de wet (1456 Ger W)
De techniek die ik hierin beschreef heb ik 2 x met succes toegepast ,weliswaar in 1993 en 1995.
Die mensen hadden me ook kwaad gekregen.

Dus nogmaals mijn excuses ,maar weet je nu een mogelijkheid om de bewijzen op te zenden met zekerheid dat ze niet openbaar komen op het forum en dat iemand enkel meld dat het klopt dat er.

6.800.000 e is gevonden op mijn rekening
3 wagens zijn aangeslagen
2 appartementen(aanvankelijk zelfs 3 ,maar 3e was erfenis en is dus terug vrijgegeven aan viv)
juwelen van viv
kontanten voor een som van +-150.000 euro (lag op het appartement in Knokke.(zwart geld om seizoen 2013 mee door te komen)
Oud 1 november 2016, 11:26   #675
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn excuses was niet zo bedoeld ,wou enkel zekerheid inbouwen en iedereen op dit forum nog eens wijzen op die enorme fout in de wet (1456 Ger W)
De techniek die ik hierin beschreef heb ik 2 x met succes toegepast ,weliswaar in 1993 en 1995.
Die mensen hadden me ook kwaad gekregen.

Dus nogmaals mijn excuses ,maar weet je nu een mogelijkheid om de bewijzen op te zenden met zekerheid dat ze niet openbaar komen op het forum en dat iemand enkel meld dat het klopt dat er.

6.800.000 e is gevonden op mijn rekening
3 wagens zijn aangeslagen
2 appartementen(aanvankelijk zelfs 3 ,maar 3e was erfenis en is dus terug vrijgegeven aan viv)
juwelen van viv
kontanten voor een som van +-150.000 euro (lag op het appartement in Knokke.(zwart geld om seizoen 2013 mee door te komen)
Dat is allemaal goed mogelijk maar geen reden om mij af te dreigen met en (hilarisch) beslag. Ergens is het een bewijs door het absurde. Had u niets onwettig gedaan was dit geld nooit volledig aangeslagen maar had men u daar een fiscale herziening op voorgesteld. U hebt in ieder geval oa de staat bedot doordat ze hun prioritair deel niet hebben ontvangen zoals het wettelijk is in een faillissement. Uw eigendommen hebben deze manque ?* gagner voor de staat slechts gedeeltelijk de staat kunnen vergoeden.

Dit is nog van een ander niveau dan zwarte inkomsten. Het is alsof ik miljoenen bedragen zou scheefslaan door een BTW carrousel op te zetten.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 1 november 2016 om 11:28.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 12:02   #676
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is allemaal goed mogelijk maar geen reden om mij af te dreigen met en (hilarisch) beslag. Ergens is het een bewijs door het absurde. Had u niets onwettig gedaan was dit geld nooit volledig aangeslagen maar had men u daar een fiscale herziening op voorgesteld. U hebt in ieder geval oa de staat bedot doordat ze hun prioritair deel niet hebben ontvangen zoals het wettelijk is in een faillissement. Uw eigendommen hebben deze manque ?* gagner voor de staat slechts gedeeltelijk de staat kunnen vergoeden.

Dit is nog van een ander niveau dan zwarte inkomsten. Het is alsof ik miljoenen bedragen zou scheefslaan door een BTW carrousel op te zetten.
DOSSIER 2013 heeft niets ,maar dan ook niets te maken met sterfhuisconstructies ,maar alles te maken met panama papers.
Men heeft gewoon via de boekhouder ons zwart geld ontdekt net zoals bij Boonen en die grote kok van Belgie

Maar wilt dat dan zeggen dat Boonen niet meer kan wereldkampioen worden of dat die kok zijn restaurant mag sluiten ?

ik ben nog steeds de beste sterfhuisconsulent van Belgie ,en ik bewijs weer eens dat ik mijn wetten grondig ken.Mijn database is uniek omdat ze is opgebouwd zoals ik in deze draad heb uitgelegd ,gebaseerd op abstracte algebra.
Ik kom altijd met iets af dat niemand niet kent ,zie maar mijn methode om de Horeca aan te pakken.
De mailing vertrekt na 15 november naar elke horeca zaak in Vlaanderen en Nederland (zetelverplaatsing naar Belgie eerst)
uur 00.00 kende niemand hier
Verkapte vereffening nog nooit van gehoord.
bankrekening plat leggen kan niet
Medeschuldenaar worden kan niet
Zetelverplaatsen naar de DR ,kan niet
Alle aandelen in 1 hand ?DE FIRMA ZELF en geen derden KAN NIE
CVOA met beperkte aansprakelijkheid nooit van gehoord.

AWEL T IS ALLEMAAL JUST ,dankzij mijn abstracte wiskundige aanpak met Ca's en commutator matrixen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  vraagteken-aanbod-e1397760046515.png‎
Bekeken: 91
Grootte:  92,2 KB
ID: 104619  

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 november 2016 om 12:03.
Oud 1 november 2016, 13:00   #677
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
DOSSIER 2013 heeft niets ,maar dan ook niets te maken met sterfhuisconstructies ,maar alles te maken met panama papers.
Men heeft gewoon via de boekhouder ons zwart geld ontdekt net zoals bij Boonen en die grote kok van Belgie

Maar wilt dat dan zeggen dat Boonen niet meer kan wereldkampioen worden of dat die kok zijn restaurant mag sluiten ?

ik ben nog steeds de beste sterfhuisconsulent van Belgie ,en ik bewijs weer eens dat ik mijn wetten grondig ken.Mijn database is uniek omdat ze is opgebouwd zoals ik in deze draad heb uitgelegd ,gebaseerd op abstracte algebra.
Ik kom altijd met iets af dat niemand niet kent ,zie maar mijn methode om de Horeca aan te pakken.
De mailing vertrekt na 15 november naar elke horeca zaak in Vlaanderen en Nederland (zetelverplaatsing naar Belgie eerst)

AWEL T IS ALLEMAAL JUST ,dankzij mijn abstracte wiskundige aanpak met Ca's en commutator matrixen.
Fiscale fraude is een slag in het gezicht van iedereen die keurig zijn belastingen betaalt.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 13:31   #678
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat zwart geld kwam van ergens. Vermoedelijk van uw frauduleuze "begeleiding". Uw manie om in raadseltjes te spreken en niets terzake doende zogezegde mathematische berekeningen zijn absurd n vulgaire mistspuiterij. Bottom line is dat u royaal gegraaid hebt met uw bedriegelijk en onwettig systeem en waarvoor u terecht veroordeeld bent.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 17:01   #679
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Fiscale fraude is een slag in het gezicht van iedereen die keurig zijn belastingen betaalt.
klopt maar ga je dat ook tegen Boonen zeggen ?
Oud 1 november 2016, 17:05   #680
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Dat zwart geld kwam van ergens. Vermoedelijk van uw frauduleuze "begeleiding". Uw manie om in raadseltjes te spreken en niets terzake doende zogezegde mathematische berekeningen zijn absurd n vulgaire mistspuiterij. Bottom line is dat u royaal gegraaid hebt met uw bedriegelijk en onwettig systeem en waarvoor u terecht veroordeeld bent.
Het zijn geen berekeningen maar concepten en methoden ,in abstracte wiskunde rekent men niet maar redeneert men.

En ja ik heb er zeer veel geld mee verdiend en ga dat terug doen ,want in de Horeca zijn er nu miljoenen aan meerwaardes (nog steeds vrij en onbelast) te realiseren.
Er gaan 21.000 mails de deur uit,als slechts 1 op duizend reageert dan verdien ik al meer dan de meeste mensen in hun gans leven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be