![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Denk je dat ons Jaakske één argument gaat vinden? Het is een sukkelaar die zich laat leiden door alles behalve zijn gezond verstand. |
|
|
|
|
|
|
#1103 |
|
|
Neen. Zou dat moeten?
A propos... weet je nu al wat ik in Frankrijk deed toen het spel hier op de wagen zat? Of gaat het er echt niet in? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 november 2016 om 19:24. |
|
|
|
|
|
#1104 |
|
Banneling
|
Ja, na al uw strapatsen zijn het nog altijd de anderen hè...
|
|
|
|
|
|
#1105 |
|
Banneling
|
Meneer sleurde heel zijn gezin mee naar het hol van Pluto om zich met speelgoedvliegtuigjes te amuseren...
Je zou voor minder schuldgevoelens krijgen tegenover je volwassen kinderen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2016 om 19:53. |
|
|
|
|
|
#1106 |
|
Banneling
|
De janneman uithangen met dure privé speelgoedvliegtuigjes en dan klagen dat het geld op is en dat Madame moet werken...
Il faut le faire... Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2016 om 20:23. |
|
|
|
|
|
#1107 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Benieuwd waar jij met één concreet gegeven Johan van gansterpraktijken kunt betichten! Nogmaals....je hoeft er maar 1 te geven en liefst eentje waar je de omstandigheden goed kunt kaderen. Durf je? Komt er nog een antwoord? |
|
|
|
|
|
|
#1108 |
|
|
Zolang het maar tot jou doordringt waarom we Frankrijk boven België verkozen. De rest zijn opnieuw veronderstellingen die gebaseerd zijn op absolute onwetendheid.
|
|
|
|
|
|
#1109 | |
|
|
Citaat:
Om alle vergissingen te vermijden zal ik het opsplitsen... De janneman uithangen... Met louche mensen omgaan.... Belastingen niet kunnen betalen... Zijn belastingen .... |
|
|
|
|
|
|
#1110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Altijd in uithoeken gaan wonen en dan gaan klagen over afstand, accenten, taal, studiemogelijkheden, administratieve rompslomp, moeilijkheden... |
|
|
|
|
|
|
#1111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen rotte frank hebben, de zakenman spelen zonder daar maar enig verstand van te hebben, maar er toch dure hobby's op nahouden: rallypilootje spelen, ULM-pilootje spelen. Met louche mensen omgaan: Uw zaak overdragen aan iemand (een Dominicaanse firma... Je belastingen zijn ondertussen wel betaald, dat is positief. Daar zat ik inderdaad verkeerd... Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2016 om 20:49. |
|
|
|
|
|
|
#1113 | ||
|
|
Citaat:
Even opsplitsen, dat is nodig bij jou. Waarom duur? Waarom een hobby? Citaat:
Bij mijn weten is er nog geen lijst waar je kan nalezen of iemand kwade bedoelingen heeft met dat wat je te koop aanbiedt. Wat uitleg bij uw bewering van 'Dominicaanse firma' had ik ook graag gehad. |
||
|
|
|
|
|
#1114 | |
|
|
Citaat:
Ik moet je toch teleurstellen, de belastingen zijn inderdaad betaald ... kleine nuance toch, het zijn niet mijn belastingen. Die centen komen dus terug ... plus intrest...plus materiële schade...plus morele schade... |
|
|
|
|
|
|
#1115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor iemand die klaagt dat hij niet rondkomt, dat zijn vrouw een slecht betaalde rotjob heeft, lijkt mij dat ULM gedoe een dure hobby, ja. Waarom een hobby? Omdat iedereen daar recht op heeft. Uitleg bij de "Dominicaanse firma": Die uitleg heb je hier zelf gepost. Hoe zou ik dat anders geweten hebben?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2016 om 21:06. |
|
|
|
|
|
|
#1116 |
|
Banneling
|
Ga eens langs bij de bedrijvendokter!
|
|
|
|
|
|
#1117 | ||
|
|
Het LIJKT u een dure hobby. Dat is dan uitgeklaard.
Citaat:
Citaat:
Dus opnieuw, vanwaar kom je met die bewering. |
||
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uw beroep? Jij hebt er blijkbaar veel gehad... De cijfers 13 en 12 komen ineens bij mij op. Nergens sprake van een Dominicaanse firma???? Lees dit bericht eens, van een zekere Johan Daelemans... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=482 |
|
|
|
|
|
|
#1119 |
|
Banneling
|
Waarom meneer en madame, als getrouwd koppel, een aparte domiciliëring hadden op een bepaald moment is ook helemaal normaal, coro...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2016 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
|
Citaat:
Verder kom je echt niet hé Jaak? Een hoop ongefundeerde conclusies en uw onweerstaanbare drang om deze hier te ventileren. Nu, als dat je gelukkig maakt, hou je niet in. Het is en blijft vermakelijk om uw teksten hier te lezen. |
|
|
|
|