|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  21 november 2016, 09:10 | #121 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Citaat: 
 Schraap al je moed bijeen en geef een antwoord. . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | |
|   |   | 
|  21 november 2016, 09:12 | #122 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Citaat: 
 maar dat is nog wat anders dan wat de realiteit mogelijks brengt. Hoeveel Amerikanen konden zich voorstellen dat Trump zou winnen ? . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | |
|   |   | 
|  21 november 2016, 10:36 | #123 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 april 2004 
				 |   Citaat: 
 En niet het sociale politieke media circus volgen a la facebook iq. Blijkbaar dus nog genoeg. 
				__________________ Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? | |
|   |   | 
|  21 november 2016, 18:09 | #124 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  5 december 2014 
				 |   Citaat: 
 Schoofzakske, ik heb me steeds afgevraagd waarom jij zo rustig bleef. Nu weet ik het eindelijk. Je rekent op de factor "Trump". Zouden ze hier ook zo zot worden soms? Ik vermoed dat jij ook niet hoog oploopt met het IQ van de kiezer. Afwachten dus best en we zien wel hoe het loopt bij de volgende kiesverrichtingen. Maar inderdaad. De feestjes gaan nog door momenteel. Vul het pensje nog maar goed. Want er kunnen wel eens magere dagen aanbreken. Want een zaak staat vast. Als de kans zich aandient zal de N-VA hier of daar in de keuken wat overschotjes mogen oppeuzelen maar aan de dis zelf zullen ze niet meer mogen aanschuiven. Wat er mogelijk zeer zeker inzit is het feit dat ze hier of daar nog "garcon" zullen mogen spelen. Kwestie van depannage en ruil dan. Want die rechtse hoek geraakt wel overvol. Zelfs de CD&V heeft ontdekt waar er nog wat te halen valt. De huurdersbond klaagt dat de huren niet meer te betalen vallen. Geen probleem voor de CD&V. Ze gaan de huurinkomsten hoger (?) belasten. Nee, de huur mag niet verhogen. En de huurders mogen ook niet minder betalen. Er gaan er weer veel content zijn. Wat gaat het volgende worden? Is er hier of daar geen gebouwtje dat nog kan verkocht worden? Of een bedrijfje met voldoende reserves? Nederland heeft al laten horen wat er moet gebeuren. Eerst Bpost privatiseren en pas dan kan er gedacht worden aan fusioneren of overname. Whatever. De Nederlanders weten wel wat ze willen. Ze vragen geen dumping van laaggeschoolde Belgen die in hun dorpen met brommerkes gaan rondtoeren. Is er nu echt geen Nederlands bedrijf dat brommerkes mag verkopen aan dubbele prijs? Rutten gaf toch al hints!    Laatst gewijzigd door werkman : 21 november 2016 om 18:14. | |
|   |   |