![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wie en hoe ze dat exact willen doen!?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 november 2016 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Marie schreef is dus helemaal geen onzin. Wat de redactie van de Van Dale ertoe aangezet heeft om bepaald die uitdrukking te gebruiken weet ik ook niet. Maar ik herinner mij dat er vanuit Vlaanderen daar wel wat protest tegen gekomen is. Het geeft immers de indruk dat het om een andere taal gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus... Leuter nog maar wat door... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 november 2016 om 20:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
waarom zou ik verbanden van een werkelijkheid willen zien die niet bestaat?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 november 2016 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn historisch wel vrij veel connecties geweest tussen Engeland en Nederland. De Stadhouder van Nederland werd in 1688 koning van Engeland (de periode van William and Mary). Anderzijds waren ze ook felle rivalen inzake overzeese handel . Er zijn zo maar eventjes drie Engels-Hollandse oorlogen geweest, met als hoogtepunt de raid van Admiraal De Ruyter die met een eskader de Thames op vaarde en de in Chatham voor anker liggende Engelse vloot lekker aan diggelen schoot. Laatst gewijzigd door quercus : 21 november 2016 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het scheelt toch niet veel meer. Heb jij nog een abonnement op de kop kunnen tikken van Le Matin ![]() "Les francophones d'Anvers, espèce en voie de disparition " http://www.levif.be/actualite/belgiq...al-448863.html Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 november 2016 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Ben jij Waal ofzo, dat je de mooie gezegden en uitdrukkingen van de Nederlandse taal niet kent?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 november 2016 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En iedereen die la Belgique en zijn elite kent weet dat dat meer dan voldoende is om voor onze franslievende en Vlaamshatende elite aan weerszijde van de taalgrens de gelegenheid te geven om het Nederlands opnieuw in de verdrukking te brengen... Hoe wil jij nu dat ze aan de franstaligen zouden durven vragen, laat staan zouden durven aan te raden om Nederlands te leren wanneer de Vlamingen op 2km afstand van elkaar, elkaar al niet meer verstaan??? Elke rechtgeaarde francofoon kent het voorbeeld van borden, tellieren, telloren, sjatten... en ga zo maar verder... Voor de rest krijgen ze geen Vlaams woord over de lippen... En dat is een hetze waar de Vlaamse litteraire en vooral journalistieke elite volmondig aan meegedaan heeft en nog meedoet... Vragen ze nu namen... Dat ze zelfs de kranten lezen en de namen onder de artikels opschrijven... Ik hou mij daar niet mee bezig... |
|
![]() |
![]() |