![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop alleen maar dat mijn xbox one in de toekomst beter geluid streamt dan mijn ps3. 2.1 is bangelijk op ps3 als je blu ray kijkt, maar 5.1 dan weer niet. De spraak komt niet goed door, maar alle andere effecten dan weer wel. Ik heb dat met een optische kabel aangesloten en ik hoop dat ik mijn xbox one via de hdmi kan aansluiten aan mijn surround. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doe nog tien jaar met je oude TV en stop met zagen dat je financiële situatie er belabberd uitziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gisteren geklaagd op een boete. Waarom zijn films kijken een kleuterkeuze? Ik vind het eerder kinderachtig mij daarop te veroordelen. Ik besteed nog geen 5h per week aan de TV. Ik kijk 2 a 3 films per week. Als dat mij kortzichtig maakt, het zij zo. Ik vind uw comment eerder kortzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een niet kleuter zet een paar maanden inkomen opzij voor onverwachte tegenvallers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn tegenvallers gehad en had enkele duizenden opzij staan. Maar ik heb dat allemaal moeten investeren om opnieuw te beginnen. Ik kan ook niet meer werken dus moet overleven met minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik moet overstappen op tram 6 om naar de cinema te gaan ben ik al helemaal opgedraaid nog voor ik op de tram stap. Thuis is een prikkelvrij bestaan leiden. Vroeger stond ik daar allemaal niet zo bij stil, maar ik heb een tikkeltje teveel geabsorbeerd en ben daarin net iets te bewust geworden. Buitenkomen is een confrontatie opzoeken die mij gedurig herinnert aan het feit hoe fucked up Europa werkelijk is geworden. Laatst gewijzigd door Peche : 23 november 2016 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik in de solden een 200Hz UHD tv kan kopen is dat des te beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan zouden we nog iets op de kop kunnen tikken van luxe-goederen die betaald werden met overheidsgeld bestemd voor het bekostigen van de primaire behoeften van uitkeringstrekkers. ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() als ge uw impulsaankoop 2 jaar kunt uitstellen, betaalt ge die zelfde tv nog niet de helft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik doelde niet specifiek naar u.
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() het leven is meer dan de rekeningen betalen alleen hé Peche, neem uzelf voor om die TV pas binnen twee jaar te kopen, en neem uw liefke eens mee op een romantische citytrip. (ps graaf u daarvoor geen put hé, Mechelen, Lier of Gent kunnen ook romantisch zijn)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij denkt toch niet dat ik wat in Mechelen ga clocharen? Nee nee, geef mij dan maar een stad als Amsterdam. Vlaanderen is op de verkeerde boot gesprongen en dit vies grauw lelijk grijs francofoon gedoe heeft geen aarding met mijn natuur. |
|
![]() |
![]() |