Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2016, 10:36   #101
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In de winkels zijn die tv's haarscherp...en ook peperduur.
Maar als je er geen bluray op aansluit is het toch maar gewoon.
Wat ben je dan met een 1000 hertz of zo?
De uitzending die binnen komt van de maatschappij is 100 hertz.

Beetje geld in het water eigenlijk.
Gij denkt toch niet dat ik een 4K tv zou kopen en er dan geen 4K toestel op zou aansluiten? Ik ben op één ding een luxepaard en dat is mijn filmplezier.
Ik hoop alleen maar dat mijn xbox one in de toekomst beter geluid streamt dan mijn ps3. 2.1 is bangelijk op ps3 als je blu ray kijkt, maar 5.1 dan weer niet. De spraak komt niet goed door, maar alle andere effecten dan weer wel.
Ik heb dat met een optische kabel aangesloten en ik hoop dat ik mijn xbox one via de hdmi kan aansluiten aan mijn surround.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 10:41   #102
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Gij denkt toch niet dat ik een 4K tv zou kopen en er dan geen 4K toestel op zou aansluiten? Ik ben op één ding een luxepaard en dat is mijn filmplezier.
Ik hoop alleen maar dat mijn xbox one in de toekomst beter geluid streamt dan mijn ps3. 2.1 is bangelijk op ps3 als je blu ray kijkt, maar 5.1 dan weer niet. De spraak komt niet goed door, maar alle andere effecten dan weer wel.
Ik heb dat met een optische kabel aangesloten en ik hoop dat ik mijn xbox one via de hdmi kan aansluiten aan mijn surround.
dat is nu typisch zo'n kleuterkeuze en kortzichtigheid.

doe nog tien jaar met je oude TV en stop met zagen dat je financiële situatie er belabberd uitziet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 10:44   #103
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

doe nog tien jaar met je oude TV en stop met zagen dat je financiële situatie er belabberd uitziet.
Maar daar komen nog geen kleuren uit!

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 10:53   #104
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb toch nooit geklaagd over mijn eigen situatie? Ik ben transparant geweest en heb elke dag gegeten. Jullie nemen dat als klagen op, maar daarom is dat geen geklaag.
Ik heb gisteren geklaagd op een boete.

Waarom zijn films kijken een kleuterkeuze? Ik vind het eerder kinderachtig mij daarop te veroordelen. Ik besteed nog geen 5h per week aan de TV. Ik kijk 2 a 3 films per week.
Als dat mij kortzichtig maakt, het zij zo. Ik vind uw comment eerder kortzichtig.
Oud 23 november 2016, 10:56   #105
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb toch nooit geklaagd over mijn eigen situatie? Ik ben transparant geweest en heb elke dag gegeten. Jullie nemen dat als klagen op, maar daarom is dat geen geklaag.

Waarom zijn films kijken een kleuterkeuze? Ik vind het eerder kinderachtig mij daarop te veroordelen. Ik besteed nog geen 5h per week aan de TV. Ik kijk 2 a 3 films per week.
Als dat mij kortzichtig maakt, het zij zo. Ik vind uw comment eerder kortzichtig.
Een 4K TV voor 2 a 3 films in de week? Dan maar naar de bioscoop?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 10:58   #106
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

cheapskaten of schrapen om kerst te kunnen vieren?!? is dat niet klagen, zagen en mekkeren mss?

een niet kleuter zet een paar maanden inkomen opzij voor onverwachte tegenvallers.
Oud 23 november 2016, 11:05   #107
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
cheapskaten of schrapen om kerst te kunnen vieren?!? is dat niet klagen, zagen en mekkeren mss?

een niet kleuter zet een paar maanden inkomen opzij voor onverwachte tegenvallers.
Gij neemt dat op als klagen, maar dat was het zeker niet.
Ik heb mijn tegenvallers gehad en had enkele duizenden opzij staan.
Maar ik heb dat allemaal moeten investeren om opnieuw te beginnen.
Ik kan ook niet meer werken dus moet overleven met minder.
Oud 23 november 2016, 11:08   #108
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een 4K TV voor 2 a 3 films in de week? Dan maar naar de bioscoop?
Dat prikkelt mij. Ik heb geen wagen meer en dat is hier een apenstad geworden. Ge moet eens op het Astridplein lopen; Zelfs de gemeenschapwachters staan daar te hangen en praatjes met elkaar te doen. Soms is daar een controle gaande voor illeganezen, maar het kwaad heeft reeds geschied.
Als ik moet overstappen op tram 6 om naar de cinema te gaan ben ik al helemaal opgedraaid nog voor ik op de tram stap.

Thuis is een prikkelvrij bestaan leiden.

Vroeger stond ik daar allemaal niet zo bij stil, maar ik heb een tikkeltje teveel geabsorbeerd en ben daarin net iets te bewust geworden. Buitenkomen is een confrontatie opzoeken die mij gedurig herinnert aan het feit hoe fucked up Europa werkelijk is geworden.

Laatst gewijzigd door Peche : 23 november 2016 om 11:09.
Oud 23 november 2016, 11:12   #109
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat prikkelt mij. Ik heb geen wagen meer en dat is hier een apenstad geworden. Ge moet eens op het Astridplein lopen; Zelfs de gemeenschapwachters staan daar te hangen en praatjes met elkaar te doen. Soms is daar een controle gaande voor illeganezen, maar het kwaad heeft reeds geschied.
Als ik moet overstappen op tram 6 om naar de cinema te gaan ben ik al helemaal opgedraaid nog voor ik op de tram stap.

Thuis is een prikkelvrij bestaan leiden.

Vroeger stond ik daar allemaal niet zo bij stil, maar ik heb een tikkeltje teveel geabsorbeerd en ben daarin net iets te bewust geworden. Buitenkomen is een confrontatie opzoeken die mij gedurig herinnert aan het feit hoe fucked up Europa werkelijk is geworden.
ge kunt uw filmke ook gewoon thuis op nen normalen TV bekijken hoor, niks mis met je huidige toestel, laat je toch zo niet meeslepen door consumptie en reclame ...
Oud 23 november 2016, 11:18   #110
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
ge kunt uw filmke ook gewoon thuis op nen normalen TV bekijken hoor, niks mis met je huidige toestel, laat je toch zo niet meeslepen door consumptie en reclame ...
Ik ben beïnvloedbaar, en ik wil dat hebben. Maar ik zeg het nogmaals, dat zal pas iets voor tussen de lente en de zomermaanden zijn.
Als ik in de solden een 200Hz UHD tv kan kopen is dat des te beter.
Oud 23 november 2016, 11:24   #111
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zouden hier veel strengere schuldregelingen moeten hebben in combinatie met pawn-shops.
Dan zouden we nog iets op de kop kunnen tikken van luxe-goederen die betaald werden met overheidsgeld bestemd voor het bekostigen van de primaire behoeften van uitkeringstrekkers.
Oud 23 november 2016, 11:25   #112
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
We zouden hier veel strengere schuldregelingen moeten hebben in combinatie met pawn-shops.
Dan zouden we nog iets op de kop kunnen tikken van luxe-goederen die betaald werden met overheidsgeld bestemd voor het bekostigen van de primaire behoeften van uitkeringstrekkers.
lol cheapskaten like a boss!
Oud 23 november 2016, 11:25   #113
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom? Ik betaal mijn rekeningen.
Oud 23 november 2016, 11:26   #114
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben beïnvloedbaar, en ik wil dat hebben. Maar ik zeg het nogmaals, dat zal pas iets voor tussen de lente en de zomermaanden zijn.
Als ik in de solden een 200Hz UHD tv kan kopen is dat des te beter.
als ge uw impulsaankoop 2 jaar kunt uitstellen, betaalt ge die zelfde tv nog niet de helft.
Oud 23 november 2016, 11:28   #115
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik doelde niet specifiek naar u.
Oud 23 november 2016, 11:28   #116
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
het leven is meer dan de rekeningen betalen alleen hé Peche, neem uzelf voor om die TV pas binnen twee jaar te kopen, en neem uw liefke eens mee op een romantische citytrip. (ps graaf u daarvoor geen put hé, Mechelen, Lier of Gent kunnen ook romantisch zijn)
Oud 23 november 2016, 11:28   #117
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
als ge uw impulsaankoop 2 jaar kunt uitstellen, betaalt ge die zelfde tv nog niet de helft.
Ik wil zo'n TV al even en wacht al reeds een klein jaar. De Vlaming en zijn TV is een symbiose.
Oud 23 november 2016, 11:29   #118
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wil zo'n TV al even en wacht al reeds een klein jaar. De Vlaming en zijn TV is een symbiose.
'de Vlaming' ??? sinds wanneer wil jij per se bij Jan consument Modaal horen? ...
Oud 23 november 2016, 11:29   #119
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik doelde niet specifiek naar u.
och jongen, ge waart gewoon op zijnen TV uit! geef dat maar toe!
Oud 23 november 2016, 11:31   #120
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
het leven is meer dan de rekeningen betalen alleen hé Peche, neem uzelf voor om die TV pas binnen twee jaar te kopen, en neem uw liefke eens mee op een romantische citytrip. (ps graaf u daarvoor geen put hé, Mechelen, Lier of Gent kunnen ook romantisch zijn)
Wij zijn Vlaanderen zo beu gezien. Wij gaan nog liever kajakken in de Ardennen. Maar mijn lief is meer voor stadjes zoals Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, .. De Vlaamse kust kan ons nog bekoren, maar bepaalde streken zijn niet meer zoals ik het in mijn kindertijd beleefde. Niettemin, wij gaan nog naar de kust. Maar dat is al wat wij in Vlaanderen nog bezoeken.
Gij denkt toch niet dat ik wat in Mechelen ga clocharen? Nee nee, geef mij dan maar een stad als Amsterdam. Vlaanderen is op de verkeerde boot gesprongen en dit vies grauw lelijk grijs francofoon gedoe heeft geen aarding met mijn natuur.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be