![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
| Ja, en dat zeg ik als moslim |
|
0 | 0% |
| Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
11 | 14,67% |
| Nee, en dat zeg ik als moslim |
|
2 | 2,67% |
| Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
62 | 82,67% |
| Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat let die "sommige mensen" om dat te doen, zelf te bekostigen en onder eigen verantwoordelijkheid uiteraard.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zag 't net nadat mijn berichtje geplaatst was.
Lijkt me de logica zelve. Ik neem ook nogal wat zwerfkatten op, voed hen, laat hen castreren/steriliseren, onderzoeken door dierenarts, zoek onderdak voor hen ed, doe dat samen met anderen, maar we zijn allen vrijwilligers en doen dat op "ònze" kosten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn buurvrouw vangt die al enkele maanden op maar is nu op reis. Ze vroeg aan mij of ik ze eten wilde geven zolang zij weg is. Het duurde wel twee dagen voor die kat door had dat ze haar eten in mijn tuin moest komen halen inplaats van bij mijn buurvrouw, maar nu heeft ze het door. Bij mijn buurvrouw is het de bedoeling van ze te houden. Zij kan ze al strelen maar ik of haar man kunnen niet in die kat haar geburen komen. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 november 2016 om 03:16. |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 november 2016 om 03:21. |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tuurlijk, komt toch niet in je op om anderen te laten opdraaien voor je eigen passies of zelfs wanen om te denken dat je de hele wereld kan redden, dat gaat nu eenmaal niet, en al zeker niet op andermans kosten, makkelijk zat, ik wil solidair zijn, maar iedereen mòet meedoen.
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het wordt daar trouwens dringend tijd dat ze daar in Nederland er eens gaan over denken om een kiesdrempel in te voeren of het land wordt onbestuurbaar. Iedere misnoegde halve gare begint daar tegenwoordig een partij en je hebt maar 0,7 procent van de stemmen nodig voor een zetel. Straks zitten er daar een stuk of 10 één of 2-mans fracties in de 2-de kamer. |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
|
@Pericles
De PVDA lonkt al naar Groen Links. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
|
Citaat:
Hij noemt zich de waarheid en het volk . Hij voorspelt zijn kruisdood voor de redding van de mensheid. Dit martelaarschap heeft hij nodig om nog meer brave volgelingen te krijgen, die hem aanbidden. Dit is allemaal goed voor een nieuwe religie, zoals Jezus en Mohamed hebben geschapen, maar niet voor een politiek partij om een land te besturen. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 25 november 2016 om 17:57. |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vraag me tevens af of de PVV wel in de regering wil want in of uit de regering kunnen ze hun desiterata toch niet waarmaken. |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
|
Dan kent u de rechtspraak in NL nog niet. In bepaalde gevallen kan een overtreding worden vastgesteld zonder dat er een straf opgelegd wordt. Er zijn dan ontlastende omstandigheden.
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Minister
|
Citaat:
Zo'n case zou rationeel gezien veel meer steek houden dan deze afrekening met Wilders. Wie print er voor mij 1 miljoen aangifteformulieren? Bij wijze van protest zouden we in de BENELUX massaal de politie moeten overbelasten met miljoenen aangifteformulieren tegen moslims. Zij voelden zich aangevallen door quotes van een politicus, en ik voel mij bedreigd door quotes van imams die aanzetten tot haat en geweld. Van het zelfde laken een pak
|
|