![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent niet echt het scherpste mes in de lade hee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een samenwerking zie ik dus niet zo gauw gebeuren. Hoogstens voor een of enkele forcerende staatsvormende stemmingen. De verschillen tussen extreem-links en PS-achtigen is veel minder groot. Wat maakt dat de b. sossenboel voor de nva even problematisch is als het belang. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in het land van de botte tafelmessen is een scherpe vork koning. Wel vriend, ik eet mijne côte �* l'os met een heel scherp mes. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat ze eerst maar eens onderzoeken hoeveel van die kindertjes niet gemaakt zijn in het echtelijk bed. Maar bon. Ik moei mij best niet met die kweek. Feit was wel dat ik in een periode geboren ben toen vrouwen met één kind doorgingen voor verkapte hoeren die sex alleen beleefden voor hun plezier. In die periode ook had een enig kind een moeilijke levensstart. Natuurlijk stak het feit dat hij de enige erfgenaam was de ogen uit van dezen die een wolk van kinderen op de wereld deponeerden. Pffft. Maakt mij niet uit hoor. Maar wat ik vooral smerig vond was het feit dat vroeggeboortes (misvallen dus)niet meetelden in de rekening. De mens heeft altijd middeltjes gezocht en gevonden om zijn smerigheid te verdoezelen en voor waarheid te verkondigen. En in Rome zijn er toendertijds altijd smeerlapjes geweest die steeds gepromoot hebben : "neuk zoveel je wilt maar zorg dat je u vermenigvuldigt". Maar diegene van Rome moest die kindertjes zelf niet grootbrengen natuurlijk. Zo is het natuurlijk gemakkelijk om U te bemoeien met wat er in het echtelijk bed gebeurde; mocht gebeuren en moest gebeuren. En veel kindertjes zijn altijd welkom geweest. Vooral de laatste jaren is het volk te weten gekomen waarom dit zo was. En als er teveel zijn? Geen probleem. In de zee is nog plaats genoeg om onszelf te verzuipen als lemmerlingen. En nu zijn er schijnbaar weer niet genoeg om te werken om onze pensioenen te betalen. En als de komende generatie ook zover zal zijn zullen er nog meer te kort zijn. Straatje zonder eind dus. Tenzij de natuur zal ingrijpen en zal beletten dat de mens zijn eigen wereld om zeep helpt. Want het is bij de mensaap nog niet tenvolle doorgedrongen dat hij eindelijk zijn verstand zal moeten gaan gebruiken ofwel verdwijnen van de aardkloot. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2016 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij insinueerde u dat het vooral moslims zijn die veel kinderen verwekken. Uit de gegevens die ik U doorstuurde blijkt dit echter niet te kloppen.....Ook in niet moslimlanden is de overbevolking een gegeven.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 november 2016 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overbevolking van de WERELD is aan het vertragen. Reeds de Oude Grieken stelden dat een gezin gemiddeld tussen 2 & 3 kinderen moet hebben om de bestaande welvaart veilig te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo heeft BDW het inderdaad gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 november 2016 om 04:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zit heel veel ruis in jouw oren.
Politiek ruis. .
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat een zever. Vlaanderen zou beter langzaamaan afzakken naar een bewonersaantal van pakweg 3.5 mio. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb maanden geleden al gezegd dat er officieuze gesprekken tussen NVA en VB bezig waren. Maar toen moest iedereen lachen. Wel nu wordt het toch al wat toegegeven dat er een mogelijke samenwerking kan zijn. Wacht nog enkele maanden en je zal een officiële verklaring zien van een "op bepaalde punten samenwerken" van het VB en NVA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Karim is de man die het best van allemaal weet hoe de vork aan de steel zit, en hij zegt in DS van vandaag: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 28 november 2016 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() door massaal ouderen af te slachten of door een kindstop in te stellen zodat enkel de ouderen overblijven?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoofzak is onbaatzuchtig, en zal zich als eerste gaan aandienen in de Soylent Green fabriek denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |