![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1221 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1222 | |
|
Minister
|
Citaat:
U hebt duidelijk geen cultuur ,moet je eens aan een fransman zeggen proust is voor een fransman heilig en ieder kind moet die van buiten leren.
|
|
|
|
#1223 | |
|
Minister
|
Citaat:
Geen van jullie heeft ooit mijn trend kunnen lezen ! jullie verstaan geen woord frans anders deed je niet zo achterlijk en wist je allang dat alles wat ik vertel hier kopt. jullie reactie op een van de beroemste zinnen uit de franse literatuur spreekt boekdelen !! Jullie kennen dus echt geen woord frans ,is typisch voor de huidige generatie, zelfs toen ik begon als loopjongen moest ik bewijzen dat ik de 2e taal in Belgie meester was ! Tjonge tjonge met wat voor een bende spammers zit ik hier opgeschept,ze weten nog niet wie Marcel Proust is ????? ja nu begrijp ik waarom jullie zo reageren tegen mij ,als je mijn trend niet kunt lezen dan lijkt mijn verhaal inderdaad op een verzinsel.
|
|
|
|
#1224 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wie heeft u wijsgemaakt dat “ieder kind” bij ons Proust “van buiten” moet leren ? Of hebt u dat hier zelf ter plaatse uit de duim gezogen ? Uit À la recherche du temps perdu kan ik mij de zin die u hier vol met taalfouten neerschrijft niet herinneren. In welke van de zeven tomes komt uw zin voor ? Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 november 2016 om 02:13. |
|
|
|
|
|
|
#1225 | |
|
Minister
|
Citaat:
deze zin stond in een van de lessen frans voor gevorderden ,ik weet wel wat hij wilt zeggen en het is zeer toepasselijk voor mij ,vandaar dat ik hem gebruik als afsluiter in voordrachten. Probeer hem maar eens te vertalen in het Nederlands ,want die vertaling staat op een slide nadat de zaal mij vol ongeloof aankijkt en geen mens begrijpt wat ik wil zeggen
|
|
|
|
#1226 |
|
Minister
|
en voel je je nu niet eindeloos belachelijk nu je weet dat je o op 10 gaf voor een zin uit Marcel PROUST meesterwerk.
|
|
|
#1227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
O btw, ik heb Proust op school nooit moeten lezen of analyseren, hoor...
|
|
|
|
#1228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een zin vol spelfouten verdient nog steeds een 0/10, hoor, Proust of niet Proust.
|
|
|
#1229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.espacefrancais.com/citati...hq=&show=10000
|
|
|
|
#1230 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1231 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar daarmee heb ik nog steeds niet de vertaling ??
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 november 2016 om 08:32. |
|
|
|
|
|
|
#1232 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waarom zou er een verschil zijn tussen Franstalig en Frans onderwijs?
|
|
|
#1234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De meeste litteraire citaten zijn dan ook zinnen uit de werken van de auteurs.
|
|
|
#1235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat je weet dat je belachelijk gemaakt werd, en dat je denkt uw ego te strelen door te beweren dat je beter Frans spreekt dan Gwylan of ikzelf? Helaas voor jou ben je helemaal niet slim, keer op keer val je uit de boot.
|
|
|
|
#1236 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik kan wel geen frans schrijven zodat je de tekst zult moeten harop lezen en mischien versta je dan de vertaling.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 november 2016 om 10:15. |
|
|
|
|
|
|
#1237 |
|
Minister
|
Omdat de geschiedenis anders is ,in hun land gebruiken ze voorbeelden uit de geschiedenis van Frankrijk.
|
|
|
#1238 |
|
Minister
|
Ben Nu Naar De Rechtbank ,ga Mijn Proces Kopieren ?heb Beloofd Aan Patrice
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 november 2016 om 10:17. |
|
|
|
|
|
#1239 |
|
Minister
|
jullie zijn voor aap gezet door dat ik de inhoud van het trends artikel vertaald heb zodat iedereen ziet dat mijn verhaal klopt EN DAT IK :
Dat ik de uitvinder ben van de sterfhuisconstructie. Dat het volledig gebaseerd is op groep theorie. Dat ik wekelijks ondervraagd ben door de gerechtelijke met het record van 6 weken aan een stuk en dat ik op elke vraag antwoorde met een vonnis of Arrest en dat ik meer dan 3000 arresten uit mijn hoofd kende met de plaats waar ze gepubliceerd zijn blz inbegrepen ! Verder staat erin dat ik zeer luxueus leef en dat ik de grootste suite (met jacusi en zwembad op het dak ) van de SIR ANTHONY elk jaar voor 6 maanden huur !! Tevens worden erin 5 zaken genoemd met naam en toenaam en dat ik aan deze zaken gemiddeld tussen de 1.000.000 en 16.000.000 Bfrs verdien. Dit artikel is feitelijk een victorie omdat ik op 1 july 1996 zal moeten stoppen met mijn activiteiten. Op 1 july daarentegen begon de sterfhuisconstructie van La reserve in Knokke waar ik maar liefst 20.000.000 bfrs zou van ontvangen.Ik had de nieuwe wet al omzeild
|
|
|
#1240 | |
|
Banneling
|
Citaat:
reusite = réussite > -2 ele = elle > -1 est base = est basée > -1 a = ?* > -1 reserve = réservé. > -1 Allez goed, je hebt 3/10. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2016 om 11:59. |
|
|
|
|