![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai die Mireille, die heeft toch ook een smoel om betonijzer op te plooien? : puke:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 november 2016 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want als we dat niet weten kunnen we ook niet weten of ze een hoer is. Enfin, dat is niet mijn mening, maar die van onze huis-communist. Tenzij er natuurlijk in Belgie andere regels gelden dan in Cuba.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij ook aan het gebrek aan feitenkennis van all-purpose nieuwslezers, maar dat is een gevolg van de besparingspolitiek.
Wat echter veel ergerlijk is zijn de ongeletterde lullen die daar dan een links, rechts, islamitisch of tsjevencomplot zien ![]() |
![]() |
![]() |