![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1261 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1262 |
|
Minister
|
Laat Proust even liggen ,ik zoek het wel op ,het stond in een van de lessen van frans voor gevorderden van de INTERNATIONALE SCHOOL VAN TURNHOUT.Daar moeten nog copies van zijn op de universiteits bibliotheek,of iemand moet dat toch ook gevolgd hebben ,het was een zeer populaire cursus .
|
|
|
#1263 |
|
Minister
|
"De sterfhuisconstructie zoals ik ze toepas is illegaal omdat het oneigenlijk gebruik maak van de rechtsfiguur van de vereffening." ja of neen ?
Waarom 3 verschillende inbreuken in het vonnis. Wel omdat ik zoek een implecatie uit A volgt B De sterfhuisconstructie is illegaal omdat .................. Het is zeker niet: De sterfhuisconstructie is illegaal omdat er exorbitant gewin werd met gemaakt ,want dat zou betekenen dat de sterfhuisconstructie legaal is als er geen exorbitant gewin wordt mee gemaakt (contrapossitive) Daarmee is bewezen dat exorbitant gewin een aparte inbreuk is. Het is zeker niet : De sterfhuisconstructie is illegaal omdat er fouten werden gemaakt in de vereffening ,want dat zou betekenen als er geen fouten worden gemaakt in de vereffening de sterfhuisconstructie legaal is .(contrapossitive) maar wat is het dan wel volgens dat vonnis (ik vind het niet !) Patrice vult U zelf eens aan met zaken uit het vonnis DE sterfhuisconstructie is illegaal omdat .......................................... en doe dan als proef de contrapositive Als er niet ......................................... is de sterfhuisconstructie legaal. U ziet vonnissen en Arresten analyseren met 4 kleurtjes is zeer nuttig.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 november 2016 om 01:58. |
|
|
|
|
|
#1264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Minister
|
Citaat:
De eigenaar van die school is er wel schatrijk mee geworden ,het is Baron de lignac een zekere BRAM...... een hollander die een boek heeft geschreven "Hoe word ik miljonaire " natuurlijk heb ik die gekocht. ik zoek het op ,ik kan echt niet zo een zin fantaseren en als je de vertaling ziet dan klopt het helemaal. ik heb van die les een 10 tal zinnen van buiten geleerd en ik gebruik ze nu en dan in een gesprek en dan zie je de andere denken 'ken ik nu frans?' Vous n'avez qu'a suiver le flot des voyageurs ,jusqu'a l'ediface de la gare ........... en verder weet ik het niet meer. Maar deze zin over mijn bescheidenheid (om te lachen want ik heb nen dikke nek) ken ik nog steeds na 35 jaar.
|
|
|
|
#1266 |
|
Minister
|
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 november 2016 om 09:44. |
|
|
|
|
|
#1267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat uw zin dus helemaal het omgekeerde betekent dan wat jij hier komt vertellen?
|
|
|
|
#1268 | |
|
Minister
|
Citaat:
En kan jij mischien aanduiden in mijn veroordeling waarom een sterfhuisconstructie illegaal is ? Je mening word niet gevraagd ,je mag enkel motivatie uit het vonnis gebruiken ,niet meer en ook niet minder . Wat jij denkt over sterfhuisconstructies is quantete negigable ,wat de rechter er over in zijn vonnis motiveert is wat ik zoek. De passage over dat exorbitant geldgewin vind ik leuk ,het bewijst dat ik niet heb gelogen over mijn honderden miljoenen Bfr die ik er aan verdiend heb.
|
|
|
|
#1269 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1270 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En ik ga zeker niet reageren op een stukje van een vonnis dat jij dan nog waarschijnlijk hebt aangehaald omdat het min of meer in jouw kraam past. En ik zal u zeker niet helpen uw fouten correct te identificeren, ik heb daar niks bij te winnen. Citaat:
Citaat:
Je spreekt er trouwens precies niet graag over... Was je celgenoot dan niet lief met jou?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 30 november 2016 om 11:51. |
||||
|
|
|
|
|
#1271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Elke zichzelf respecterende universiteitsbibliotheek zou de cursus frans voor gevorderden van de INTERNATIONALE SCHOOL VAN TURNHOUT op de rekken hebben moeten liggen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 november 2016 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#1272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Suiver (suivre) ediface!!!! (édifice). Man man op de kakschool spreken ze beter frans. Dat moet brullen zijn in uw "voordrachten". |
|
|
|
|
|
|
#1273 | |
|
Minister
|
Citaat:
dank U Maar kan je nu al aanduiden waarom mijn constructie illegaal is ,dit was de enige motivatie die er in het vonnis stond en dan de veroordeling ,ik veroordeel toe , al de overige blz gaan over de andere beklaagden,zo is WO veroordeeld voor de dossiers in Mechelen ,de slachthuisconstructies waarvoor ik onterecht in voorhechtenis heb gezeten. Al de andere beklaagden zijn dan in specifieke dossiers eenvoudig schuldigverklaard voor fouten in de vereffening en dat is bij elkaar 100 blz omdat daar vereffening per vereffening wordt geschreven wat de fout was .Dit waren ook alleen vaststellingen zonder motivatie ,dus vb 3 mercedessen verdwenen terwijl het ontvangstbewijs van de curator in het strafdossier zat. Maar over mij staat er maar 3 blz die hier op het forum staan.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 november 2016 om 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#1274 |
|
Minister
|
Mijn strafdossier is nog maar 17 keer gedownload ,dat wil zeggen dat hier geen traffic is.
Mijn website zit nu al op een gemiddelde van 250 bezoekers per dag en heb 3 aanvragen voor inlichtingen ontvangen ,ik vrees dat viv me niet gaat zien verschijnen in Tenerife.
|
|
|
#1275 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voor wat betreft de vaststelling van uw onbestaande talenkennis is er meer aan de hand dan louter d?*t, en u weet dat want u tracht al te opvallend het onderwerp te mijden. In wezen, beste mijnheer, is bedoelde vaststelling van uw volstrekte talenonkunde de absolute doodsteek voor het laatste greintje geloofwaardigheid waarop u mogelijks nog kon hopen. Het heeft voor u geen enkele zin meer om hier nog te posten, want niemand – ik herhaal : niemand – gelooft nog een woord van wat u uitkraamt. Immers, u beweerde hier dat u in Brussel, weliswaar op een adres dat u niet kent, in het Frans een vergadering bent gaan leiden met Brusselse Franstalige advocaten, een notaris, bedrijfsleiders, etc….die naar verluid “zeer onder de indruk” waren. Evenwel, bij de eerste de beste Franse zin die u hier nadien poneerde viel u reeds volkomen door de mand : het is overduidelijk dat u de Franse taal geenszins beheerst, en derhalve is het ganse verhaal van de vergadering een klinkklare leugen. Dat u het bovendien in uw hoofd dierf te halen om te beweren dat u een zin uit de roman À la recherche du temps perdu van M. Proust citeerde, en dat wij derhalve "geen Frans kennen" is niets minder dan een belediging voor elk van de meertaligen die hier tussenkomen, en niet in het minst voor de twee ?* drie Franstaligen onder hen. Ik verheel u daarbij niet, beste man, dat iemand als ik, voor wie het oprecht betonen van respect voor ieder medemens heilig is, erg veel moeite heeft om niet te vervallen in de gedachte dat u een volstrekt onbetekenende en dus verwerpelijke levensvorm bent die enkel misprijzen verdient. Hoe dan ook is gebleken dat u op dit discussieplatform niet enkel medeforummers durft te bedreigen, maar er evenzeer geen probleem mee hebt om ze te beledigen. Evenzeer blijkt eens te meer dat eender wat u beweert hetzij als klare nonsens, hetzij als pure leugens moet gezien worden. Uw allerlaatste greintje geloofwaardigheid ligt aan diggelen. Ongeacht de aard en inhoud van uw verhalen, kunt u hier niets anders meer verwachten dan terecht hoongelach. U verdient niets beters. Laatst gewijzigd door Gwylan : 30 november 2016 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#1276 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Inderdaad, de International School, Parklaan 28 Turnhout, een berucht adres om u te laten afzetten met cursussen allerhande... ![]() Lekturama! Laatst gewijzigd door Wapper : 30 november 2016 om 16:41. |
|
|
|
|
|
|
#1277 |
|
Minister
|
Ik verdien massa's EXORBITANT DEGOUTANT VEEL GELD.
|
|
|
#1278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom: en dan?
|
|
|
|
#1279 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1280 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 november 2016 om 18:53. |
||
|
|
|