![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.669
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.669
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.669
|
![]() Ze zouden beter de ministeries decentraliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
|
![]() Citaat:
Zolang het openbaar vervoer, met op kop de trein, niet beter wordt, zullen de gehate autootjes zegevieren.
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
|
![]()
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.770
|
![]()
__________________
Hitler was een socialist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 40.755
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 november 2016 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 43.105
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
|
![]() Ja, waar is die industrie in West-Vlaanderen.
Nee, varkensboeren tellen niet mee! Laatst gewijzigd door demonen : 30 november 2016 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
|
![]() Eindelijk nog eens iemand die achter werkbare oplossingen zoekt. Waarom heeft men ooit al die ministeries ondergebracht in die Brusselse favelas? En dan ontstond het probleem dat Brussel bijna onbereikbaar werd. Iedereen wil er zijn op hetzelfde ogenblik. Maar destijds moest VDB zijn procentjes verdienen met de bouwbaronnen. Ooit het boek gelezen "VDB en zijn vrienden"? Er werden toen mastodonten gebouwd met leningen en op voorhand verhuurd aan vadertje staat met contracten van minimum 9 jaar. Terwijl de leningen; intresten en kosten inbegrepen; reeds na 7 jaar door de huuropbrengsten afbetaald waren. Het 8ste en 9de jaar huuropbrengst was reeds netto winst. En bovendien was het gebouw na 9 jaar nog niet versleten. Wie wil er niet bouwen aan zulke voorwaarden? Maar je moest wel bevriend zijn met VDB. En daarom moest het vooral in Brussel gebeuren. Daar had de Pol zijn meeste slagkracht en had hij ook zijn beste vrienden. En wie destijds niet akkoord was met de gang van zaken kreeg een saucis om op te vreten ofwel een klop van een saucis. België is niet veel veranderd hoor. Dat het kapitaal hier ging vluchten is nogal eens voorgevallen. Na 14-18 heeft de rijkste burgerij ook de benen genomen toen de socialisten aan de macht kwamen. (Leburton-Van De Velde????) Even opnieuw opzoeken want ik vergeet tegenwoordig veel. Maar dat was dan vooral te danken aan de poging tot annexatie van het Rijn-gebied door Frankrijk en België. De Belgskes kregen schrik voor een nieuwe oorlog. En de kerk verdedigde de tewerkstelling van tweejarigen die het stof vanonder de weefmachines moesten opkuisen. Dus het was niet de ongelijkheid of de slavernij die de Vlaamse werkman zijn hersens aan het werk zette maar wel de schrik. Haha! Wij......de dappersten aller Galliërs! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 16.699
|
![]() Citaat:
Er zit iets absurds in de redenering, en niemand die het opmerkt precies. We moeten auto's van de weg halen om meer mobiliteit te hebben. En iedereen is ongewenst op de weg, want ze moeten allemaal extra betalen. Alle verkeer is dus nutteloos verkeer. Zet dan gewoon alle wegen af, dat niemand nog met de auto wegkan. Mobiliteit 100% volgens die redenering, want er staan geen files. Niemand kan ook de wegen gebruiken, natuurlijk. En ondertussen gaan we steeds meer de e-commerce aanmoedigen. Dus nog meer pakjes die van overal naar overal moeten vervoerd worden. En om die wegen vrij te houden voor al die vrachtwagens die dat moeten vervoeren gaan we iedereen streng belasten die op de piekuren naar zijn werk moet. Dat zal u leren productief te zijn!
__________________
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
|
![]() Als ze 6 cent gaan vragen op lokale wegen, ga ik mij een snelle e-bike aanschaffen en fiets ik naar het werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-na-2019.dhtml De verschillen : transporteurs boeken de facturen van kilometerheffing 100% weg, en ze rekenen dan ook nog eens dat bedrag door aan hun klanten. Plus dat ze veel meer sluipwegen nemen waar ze geen kilometerheffing op moeten betalen. Maar toch weer doorrekenen. Voor hun is de kilometerheffing geen belasting maar een extra inkomen. Een werknemer is particulier en gaat dus de volle pot mogen betalen. Dus weer eens gaat de werknemer geplukt worden. De transportsector zegt dat ze teveel tijd en geld verliezen door in de files te staan. En ze krijgen alles niet meer op tijd geleverd. En daarom moeten ze meer vrachtwagens inzetten. Dus veel vrachtwagens rijden met enkele paletten naar de andere kant van het land? Waarom moeten dat dan allemaal opliggers zijn? Reden : er worden nog genoeg winsten gemaakt om opliggers aan te kopen en die met een halve lading of minder over de wegen te sturen. Buitenlandse nummerplaat op de trekker en er een Pool, Roemeen of Bulgaar in = extra kassa. Echte reden van de files : teveel vrachtwagens op meerdere baanvakken toelaten. En het kan zo simpel zijn : */ + 3,5T = rechtse baanvak en totaal inhaalverbod, begrenzen op 80 km/uur. */ - 3,5T maar LV = twee rechtse baanvakken, nooit op linkse baanvak (bij drie baanvakken) en begrenzen op 110 km/uur. */ Kilometerheffing op transport en met beperkte fiscale aftrekbaarheid. Elke LV extra belasten (zo gaan de particulieren met hun LV er ook uit). Ik wed dat de files al zullen halveren!!! En de middenplakkers zwaar gaan beboeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |