![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is te veel bebouwing.
Omdat nu met een "betonstop" te compenseren...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Het kwijl moet vandaag van de tafel lopen bij de Joy Donnés en de Joeri Dillens van de Vlaamse vastgoedmafia.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 1 december 2016 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beter laat dan nooit, maar feitelijk is het al veel te laat.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Sommige jonge mensen willen hier nog hun leven uitbouwen en zitten hier te sukkelen dagelijks in een van de gekste en bekrompenste landen uit Europa ,
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En staat zelfs niet eens méér op de lijst van de 10 goede landen in de wereld om in te leven....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Muf en mottig vulgair achterlijk en gevaarlijke driehoek héél dat landje hier ach ik walg ervan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn tuin delen? Bouwgrond te weinig? Teveel beton? Ik woon in een verkaveling in de dorpskom waar volgens stedebouwkundige voorschriften alle bouwpercelen een diepte moesten hebben van veertig meter. (dus bebouwde oppervlakte vooraan voor een gezinswoning en achteraan plaats voor een eigen tuin) Mijn tuin is meer dan honderd meter diep. Wat heeft men bekokstoofd? Mijn grond ter breedte van 42 meter ligt achter een ander perceel ter breedte van 18 meter dat aan de straat grenst. Zonder kennisgeving heeft men dit verkaveld en er drie bouwloten van gemaakt met een breedte van veertig meter om te voldoen aan de voorschriften qua oppervlakte. Resultaat? Ik zit met een ingesloten tuin van meer dan 100 meter diepte. Waar dus plaats was voor zes bouwpercelen zijn er nu drie. Drie tot vier zijn er dus verkwanseld met één pennetrek. Protest bij stedenbouw heeft niks geholpen. Ze hadden mij bij mijn pietje. Trouwens die buur was een zelfstandige. En mijn vader en ikzelf waren maar werkmensen. Snap je? Of wil je het niet snappen ? En nu zou ik mijn ingesloten gronden moeten beschikbaar stellen als tuin voor die buren zeker. Over mijn lijk. Of ze zullen moeten dokken alsof het bouwgrond is. Hetgeen het ook was voor de schandalige praktijken van een politieker plaatsgrepen. Veertig jaar al draai ik als gehandicapte mijne nikkel af om die gronden onkruidvrij te houden. Een zitmaaier heeft mij bovenop nog eens 150.000 Bf gekost destijds. Bedankt Stedenbouw! Bedankt smerige politieker die dat lapte. Dat is België. Dat zijn dus onze Belgische politici. In het ganse ontoegankelijk achterliggende gebied van ettelijke hectaren; tegen de dorpskom dus; liggen twee bouwsels op een halve hectare uitsluitend toegankelijk via een privé-weg ter breedte van 4 meter. Dat noemen ze hier in dit rotland dus "verkavelen" De rest van het gebied is ontoegankelijk verkaveld. Goed. Ze mogen mijn gronden onteigenen om de kindertjes te laten spelen. Maar ik denk; om te beginnen; dat ik niet meer foert op mijn stembrief zal zetten als het zover komt zonder weerom serieus overleg. Het zal verdomd een bolletje rood worden op een of andere meest kommunistische lijst. Ze vragen er hier reeds lang achter. Ik vraag mij zelfs af waarom het tot op heden nog niet gebeurd is. Ik weet het; ik weet het. Ik zal weeral de "wringer" zijn zeker? En.......niemand kon er iets aan veranderen. Sorry; niemand heeft er iets willen aan veranderen. Ze dekken mekaar in en blijven mekaar indekken. Parlementaire onschendbaarheid noemen ze dat. Dit land moedwillig naar de kloten verkavelen noem ik dat. Met uiteraard de hulp van Stedenbouw. Allemaal politieke benoemingskes natuurlijk die konijnenkeuteltjes schijten als baaske het vraagt. Ik wacht af. Ik wacht al veertig jaar af. Maar als je de onzin leest en begrijpt hoe het er hier aan toe gaat dan moet ik kokhalzen. Teveel beton dus. Bij mij zijn het netelen. Teveel groen zelfs. Ik dacht dat ik als gehandicapte in dit land toch mocht rekenen op een of andere Samaritaan met zin voor enige logica en rechtvaardigheid. Niet dus. Samaritanen komen alleen voor in de bijbel en dan was het nog maar één exemplaar. Is me dat ook een leugenboek! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 december 2016 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Rot kutland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Vol vreemde kakerlakken en uitzuigers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ruimtelijke ordening, gewestbevoegdheid sinds 1980. "Wat we zelf doen, doen we beter..."
Wie gelooft die prietpraat nog? Dichter op elkaar gaan wonen? Een verdoken steun aan grote bouwbedrijven die hun veel te dure appartementen in de stad niet kwijtraken. Laatst gewijzigd door pajoske : 1 december 2016 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt niks gepikt. Alleen stopt tegen dan het verkavelen (het omzetten van gronden met andere bestemming naar bouwgrond) Ik vind dat een goede maatregel, er zijn massa's bestaande percelen waar slecht geïsoleerde gedrochten op staan die men best plat smijt en iets nieuws opzet. Dat is de toekomst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 december 2016 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ik haat dit kutland , mag ik . Ge moet zot zijn om hier nog een leven te willen uitbouwen ... zoals het nu momenteel is ... moest ik 25 jaar zijn nu ging ik weg waar méér vrijheid om te leven is ...minder onnozel wetten enz.. Australië zou de max kunnen zijn open vrijheid adem geen bekrompenheid ...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 december 2016 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn in dit land soms andere prioriteiten geweest dan serieus verkavelen. En als je mij niet gelooft; wat trouwens uw recht is; dan lees je best eens grondig mijn vorige bijdrage in deze topic. U heeft nog een toekomstvisie? Mij goed hoor. Dan heb je geluk. Maar die toekomstvisie heb ik reeds lang over de heg gegooid. Men steelt hier uw bezit als uw tronie hun niet aanstaat. Ik vermoed dat die tronie van mijn vader een bepaalde politieker-familielid niet aan stond. Lees de resultaten die ik beschreef. Gelukkig moet ik niks afbreken of plat smijten. Want mogelijk hadden er anders slecht geïsoleerde Spaanse villa's naast werkmanswoningen op mijn gronden gestaan. Een hutsekluts dus! Om het algemeen belang te dienen mag men hier misdadiger spelen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 december 2016 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe doe je dat?? |
|
![]() |
![]() |