![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: De koning van Vlaanderen is | |||
Jezus Christus |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Philippe |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een andere namelijk ... |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Geen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 30,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus gaf een ander voorbeeld.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet zo.
Citaat:
vertaling: Ons lichaam werkt niet vanzelf, maar door de super intelligentie van 10^42 microwezentjes, die de werkelijke goden zijn. Je lichaam is een volk van microwezens. Alle materie bestaat uit atomen. Ook ons lichaam is opgebouwd uit atomen. En die atomen bestaan uit ruimteschepen. En in die atomen wonen de superintelligente microwezens. Dus ons lichaam is eigenlijk een volk van microwezens. En ook het hele heelal is een immens grote cultuur van de microwezentjes. Dat wil zeggen: in de microkosmos.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al vertel ik er wel bij dat ik weinig binding heb met de links georiënteerde positie van de kerken hier in Vlaanderen of met een Europeanenhater als paus Franciscus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De mens heeft hiervoor geen oplossing voor handen. Het zal niet werken. De regels waren simpel, daarvan is afgeweken, de oogst nadert. Lees uw bijbel. Koninkrijk zal tegen koninkrijk opstaan, er zal hongersnood zijn, er zullen aardbevingen zijn, de Eufraat rivier zal opdrogen, oogsten zullen mislukken, het leger van de anti christ zal opstaan en christenen doden. Al dit zijn tekens van de eindtijden die zich vandaag openbaren. Wie zijn vertrouwen in de Heere Christus legt, laat zich niet politiek in. Die kent Gods plan en vreest de wederkomst van Christus. Want dat komt niet met rozengeur en maneschijn. Dat betekent een heilige oorlog, armageddon. Probleem is, het zijn geen goden die tegen elkaar in de hemel vechten, het zijn mensen die voor hun goden op aarde vechten om een koninkrijk op aarde te stichten zoals zij dat fictief afbeelden in de hemel. Er dient eigenlijk iets geheel nieuw te ontstaan dat alle mensen op aarde bij elkaar brengt in plaats van verdeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The King of the Universe.
Vlaanderen wordt wakker...... ![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint weer heel raar te klinken... Een goede toeter roken kan helpen om die waanbeelden weg te drukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christ was a mietje that served you well?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 december 2016 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zijn ze toch al mee bezig? Kijk maar naar Molenbeek, Borgerhout, ...
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mietje kan ook, hoewel je weet maar nooit wat die ouwe Jezus, die immers een drinkeboer was, een zuipschuit dus, met Maria Magdalena heeft uitgespookt.... ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik heb geheel broertjeschijt aan politieke correctheid !!!!!!!! Citaat:
van Saksen-Coburg en Gotha kan men nog over discussiëren !! Het andere , !!!!!!!! NO THANKS !!!!!!!! U weet mijn desbetreffende mening hieromtrend !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |