![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toeval?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb per mail johan gecontacteerd en alle gegevens aan hem gegeven om hem te helpen, ik heb ze zelf op zijn draad gezet. De belastingen hebben hun frustraties van die zetelverplaatsing uitgewerkt op johan (de vorige eigenaar ) terwijl hij helemaal die zetelverplaatsing niet heeft gestemd ! hij was al een paar jaar uit die zaak.
![]() |
![]() |
#1403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb je een voorbeeld van de gevaren die jouw 'systemen en trucjes' opleveren. Jij bent eigenlijk verantwoordelijk voor zijn problemen. Heb je hem toch een kaartje verstuurd? ![]()
![]() |
![]() |
#1404 | |
Minister
|
![]() Citaat:
in de 3 e inbreuk kom je inderdaad de volle 8 blz tegen ,maar dat zijn inbreuken in de eigenlijke vereffening en das ne waslijst feitelijk van meer dan 8 blz ; Alleen in de slachthuisconstructies van het dossier in Mechelen verdween er 80.000.000 BFR (de vereffenaar gaf dat ijskoud toe en zegde dat ik er niets mee te maken had ) en dan zullen we het nog niet hebben over 37 LEASING CAMIONS die verkocht worden in Nederland zodat de leasing maatschappij is opgelicht voor ongeveer 100.000.000 BF De klap op de vuurpijl is dan een joodse klant die al zijn wagens in Rusland had verkocht aan een joodse rus ,daar ging het om een volledige vloot van 380 wagens .Deze klant is de enige samen met een Nederlander die is VRIJGESPROKEN op het proces omdat hij een uitstekend advocate had die procedure fouten inriep en nog gelijk kreeg ook. Hij is nog steeds de enige joodse vriend die ik heb en hij nodigt ons regelmatig uit in een KOSHER restaurant . Hij is een zeer tevreden klant?je zou voor minder. Dus het derde onderdeel beloofd want je gaat de miljoenen zien vliegen en landen.
![]() |
![]() |
#1405 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De constructie is uitstekend gelukt voor de overnemer hoor ,zie maar na.
![]() |
![]() |
#1406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of stop gewoon te posten, dat zal verdere slachting vermijden.
![]() |
![]() |
#1408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een flutuitvlucht van het type "de belasting nam dat niet aan" ontslaat je niet van je verantwoordelijkheid terzake. Laatst gewijzigd door dalibor : 3 december 2016 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 |
Banneling
|
![]() Die had hij niet zien aankomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik johan wil helpen.
![]() |
![]() |
#1411 |
Minister
|
![]() IK STA BLACK EN BLOOT OP DE DRAAD VAN JOHAN EN MET TIENTALLEN BERICHTEN.
![]() |
#1412 |
Minister
|
![]() DOORDENKER
Als de 1e inbreuk nu niet meer strafbaar is en ik nu een gehomologeerd vereffenaar aanduid die wordt betaald volgens de barema's van de curators DAN BEN IK IMUUN VOOR ELKE STRAFVERVOLGING Denkt daar maar eens allen goed over na. En dat verhaaltje van die ezel en die steen heb ik dus zeer goed begrepen en mijn constructie op deze wijze aangepast. Simpel niet ,naar de toekomst en sedert 2012 onmogelijk mij nog te vervolgen
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 december 2016 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb op elke beschuldiging geargumenteerd maar zij hebben enkel geantwoord met de 3 blz die ik hier zond. ,nogmaals in de overige blz komt mijn naam nergens in voor want ik was nergens vereffenaar ! of dacht je dat ik de schriftelijke opdracht had gegeven om die camions te verkopen va, de leasing maatschappij. Theoretisch kan ik ervan op de hoogte zijn geweest ,meer nog ik kan een gedeelte zwijggeld hebben ontvangen en meegespeeld hebben ,maar dat wordt nergens aangetoond en meer nog de bekentenissen van de vereffenaars zeggen allen dat ik er niets mee te maken had . Het kan natuurlijk een meesterlijk opgezet concert frauduleus zijn ,kan maar moet wel bewezen worden dacht ik.
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zo overtuigd was van je gelijk had je trouwens cassatie kunnen overwegen. Los daarvan vind ik het redelijk ongeloofwaardig dat je pas jaren na je veroordeling het arrest zou lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 december 2016 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pom pom popom pom popom popom popom.
![]() |
![]() |
#1417 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat je cassatiearrest betreft, heb ik je reeds gezegd dat dit in jou geval van geen tel is. Dat arrest stelde immers dat de wet geen deficitaire vereffening verbiedt, op voorwaarde dat de regels van de vereffening correct gevolgd worden, wat jij dus niet gedaan hebt. Bovendien vraag jij je enkel af of de wet het "omzeilen van de faillissementswet" verbiedt en probeer jij je veroordeling daartoe te beperken. Echter is ook die vraag irrelevant. Jij werd o.m. veroordeeld voor verduistering, boekhoudfraude, valsheid in geschriften, fiscale valsheden, laattijdige of geen aangifte van faillissement (!!!!) en nog meer. Aangezien je daarvoor veroordeeld bent, moet dat vonnis daar wel iets over zeggen. Tekenend dus dat je weigert het volledige vonnis te geven. Wordt je naam daar niet telkens in vermeld? Als ze klanten van je waren en op jouw advies werkten, dan ben je een mededader. Ik verwijs daarvoor naar het artikel 66 van ons Strafwetboek. -------------- Als daders van een misdaad of een wanbedrijf worden gestraft : Zij die de misdaad of het wanbedrijf hebben uitgevoerd of aan de uitvoering rechtstreeks hebben meegewerkt; Zij die door enige daad tot de uitvoering zodanige hulp hebben verleend dat de misdaad of het wanbedrijf zonder hun bijstand niet had kunnen worden gepleegd; (...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik veroordeel (zonder enige motivatie waarom ) enkel die 2 blz moet ik het mee doen en ik moet zelf ontdekken met jullie wat ze nu feitelijk willen zeggen. Daarom dat ik dit vonnis hier wil bespreken want ik denk dat al jullie vragen en opmerkingen gegarandeert in mijn voordrachten komen. Ik daag iedereen uit om mij schaakmat daar te komen zetten ,zelf de heren van Cassatie krijgen een uitnodiging. je komt tegenover een man die 28 jaar alle arresten en vonissen vanop een 5 STERREN hotel met 4 kleurtjes heeft geanalyseerd , ik ben nu terug alles rot van buiten aan het leren met waar het verschenen is en blz , ik ga iedereen afmaken die nog maar durft te piepen ,ik gooi ze honderden arresten naar hun hoofd bij elke aanval die ik krijg . ik sla ze KO nog goed en wel ze hun 2e vraag gesteld hebben . Ik heb zeer veel ervaring in deze zaken ,ik ben 6 weken ondervraagd geweest non stop en heb op elke en ik herhaal op elke vraag geantwoord met een Arrest of Vonnis met inbegrip waar,wanneer en op welke blz het staat,in die 6 weken heb ik mij slechts 1 maal vergist namelijk in de blz ! het arrest was juist ,waar het verschenen was ,was juist ,enkel de blz had ik mij vergist. De gerechtelijke te Antwerpen zegde dat ze nog nooit zoiets hadden meegemaakt en het waarschijnlijk nooit meer gaan meemaken. Bel hen desnoods ze herinneren allen deze 6 weken voor de rest van hun leven.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 december 2016 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |