Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2016, 11:03   #1481
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
de lijst met inbreuken van vereffenaars staat hierboven verkort samengevat.
Ik publiceer alleen mijn vonnis ,niet dat van andere zij hebben het mij verboden
uiteraard heb jij die gasten allemaal gecontacteerd om te vragen of je het vonnis mocht communiceren op een forum, en zij hebben allemaal geantwoord alsof uw vraag de meeste normale zaak van de wereld was...

Waarom zeg je gewoon niet dat je het vonnis niet hebt? Te weinig de gewoonte genomen om de waarheid te vertellen en steeds maar smoeskes uit te vinden?

En ja, wij weten dat jij dat vonnis niet hebt, je hebt het zelf erkend. Dus waarom uw spelletjes blijven spelen? Het is niet de eerste keer dat je flagrant wordt gepakt op verzinsels...
Oud 6 december 2016, 11:04   #1482
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb geen geld van de nieuwe zaken ,ik heb nog steeds geld van vroeger ergens goed verborgen daar leef ik van maar dat geraakt op aan mijn levenstijl daarom ben ik opnieuw begonnen.

Ik ga zeker dat kleedje aan viv geven van 360 EURO weet al het merk Furstenberg ,heb het zien staan in de etalage en met nog 200 euro bijleggen heeft viv een mooi verjaardags geschenk (10 december)
Je hebt dus geld?
Oud 6 december 2016, 11:06   #1483
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op mijn vraag: "Tiens, en waarom heb je dan vroeger beweerd (bij hoog en laag trouwens) dat je enkel tot een eenvoudige schuldigverklaring werd 'veroordeeld'? Indien jij dit dacht, hoe kon je toen dan een redenering opzetten op basis van 2 jaar met uitstel?"

Yoehoeeee, Paul, of mag het Polleke zijn?, ik ben hier met mijn vraag!!!
Oud 6 december 2016, 14:38   #1484
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
uiteraard heb jij die gasten allemaal gecontacteerd om te vragen of je het vonnis mocht communiceren op een forum, en zij hebben allemaal geantwoord alsof uw vraag de meeste normale zaak van de wereld was...

Waarom zeg je gewoon niet dat je het vonnis niet hebt? Te weinig de gewoonte genomen om de waarheid te vertellen en steeds maar smoeskes uit te vinden?

En ja, wij weten dat jij dat vonnis niet hebt, je hebt het zelf erkend. Dus waarom uw spelletjes blijven spelen? Het is niet de eerste keer dat je flagrant wordt gepakt op verzinsels...

Heb het uittreksel met nr van vonnis hier toch gepubliceert hoe kan ik er aan komen als ik niet naar de rechtbank ben geweest

vonnis 1765 rechtbank eerste aanleg

kwitantie nr 19643 29 11 2016 voor 3 fotocopies ref COR/4193

dat zuig ik uit mijn teen zeker ??

Of moet ik dat ook al scannen en hier plaatsen ??
heb je volmacht nodig van mij om het te gaan lezen ,vraag maar ik zend het aan iedereen die het vraagt per mail
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ongelovigethomas.jpg‎
Bekeken: 127
Grootte:  106,0 KB
ID: 104955  

Oud 6 december 2016, 14:46   #1485
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op mijn vraag: "Tiens, en waarom heb je dan vroeger beweerd (bij hoog en laag trouwens) dat je enkel tot een eenvoudige schuldigverklaring werd 'veroordeeld'? Indien jij dit dacht, hoe kon je toen dan een redenering opzetten op basis van 2 jaar met uitstel?"

Yoehoeeee, Paul, of mag het Polleke zijn?, ik ben hier met mijn vraag!!!

Omdat de rechter mij letterlijk eenvoudig had schuldig verklaart

ik veroordeel van der es tot :
Oud 6 december 2016, 14:49   #1486
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb het uittreksel met nr van vonnis hier toch gepubliceert hoe kan ik er aan komen als ik niet naar de rechtbank ben geweest

vonnis 1765 rechtbank eerste aanleg

kwitantie nr 19643 29 11 2016 voor 3 fotocopies ref COR/4193

dat zuig ik uit mijn teen zeker ??

Of moet ik dat ook al scannen en hier plaatsen ??
heb je volmacht nodig van mij om het te gaan lezen ,vraag maar ik zend het aan iedereen die het vraagt per mail
Je spreekt en begrijpt toch Nederlands, niet? Dus ken je toch het verschil tussen 'uitreksels van een vonnis' en 'het vonnis'?

Wat wij vragen is gewoon het heel vonnis te mogen lezen, om redenen die elke jurist wel zal begrijpen, maar jij niet (logisch, je kent niks van strafrecht, ondanks het feit dat je ons de wijze waarop je een strafrechtelijke beslissing dient te lezen, probeert aan te leren), niet de uitreksels.

Waarom steeds smoesjes uitvinden ipv gewoon te zeggen: "ik heb het niet, en zal het niet gaan halen, punt."? Ik merk daar een zeer duidelijke psychologische manier van denken in: iets dat gezien kan worden als een vorm van mythomanie.
Oud 6 december 2016, 14:52   #1487
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat de rechter mij letterlijk eenvoudig had schuldig verklaart

ik veroordeel van der es tot :
Hoe kunde jij dat weten? Je waart zogezegd niet aanwezig, en je hebt toen het vonnis niet gelezen...

Bovendien verklaart dat niet waarom jij toen zogezegd had nagedacht of je beroep zou aantekenen tegen een veroordeling tot twee jaar (zij het met uitstel) terwijl je dacht dat de rechter een eenvoudige schuldigverklaring had uitgesproken.

Het een sluit het ander immers uit.
Oud 6 december 2016, 14:53   #1488
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Je hebt dus geld?
Tuurlijk heb ik geld , via mijn vorderingen op geredde vennootschappen 1321 bw welke ik dan in cessie 1690 bw transfereer naar een bevriende partij die al mijn rekeningen op Tenerife ,knokke en Cote Azur betaald zodat er nergens 1 spoor is naar mij.

Of dacht je dat ons viv op Tenerife een armoedezaaier was ,zij behoort daar tot de rijkste vrouwen die er rond lopen (niet in absoluut geld ,maar in uitgave capaciteit met een gouden bank kaart op naam van die 3e bevriende partij.

Ik verdien nog geld aan deze constructie want ik verkoop dat als systeem en bewijs het met zelf het voorbeeld te laten zien.

Nooit geld op bank zetten met volmacht ,volmachten is het eerste wat men naziet als men op zoek gaat naar geld.

Door deze cessies is er altijd maar een beperkte bedrag (voor 2 maanden) op zijn rekening ,want als hij overlijd ben ik het kwijt.
Oud 6 december 2016, 14:56   #1489
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Hoe kunde jij dat weten? Je waart zogezegd niet aanwezig, en je hebt toen het vonnis niet gelezen...

Bovendien verklaart dat niet waarom jij toen zogezegd had nagedacht of je beroep zou aantekenen tegen een veroordeling tot twee jaar (zij het met uitstel) terwijl je dacht dat de rechter een eenvoudige schuldigverklaring had uitgesproken.

Het een sluit het ander immers uit.
OP 29 11 was ik al terug in BELGIE zie maar eens wanneer ik ben aangekomen hier da was de donderdag voor de 22:11

ik dact dat eenvoudig iemand schuldigverklaren het zelfde was als "eenvoudige schuldigverklaring"

en eerlijk gezegd kan het mij allemaal geen bom schelen ,viv komt donderdag naar huis en dan heb ik andere zaken aan mijn hoofd want ze verjaard en ze is het goed gewoon in de watte gelegd te worden.
Oud 6 december 2016, 14:57   #1490
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk heb ik geld , via mijn vorderingen op geredde vennootschappen 1321 bw welke ik dan in cessie 1690 bw transfereer naar een bevriende partij die al mijn rekeningen op Tenerife ,knokke en Cote Azur betaald zodat er nergens 1 spoor is naar mij.

Of dacht je dat ons viv op Tenerife een armoedezaaier was ,zij behoort daar tot de rijkste vrouwen die er rond lopen (niet in absoluut geld ,maar in uitgave capaciteit met een gouden bank kaart op naam van die 3e bevriende partij.

Ik verdien nog geld aan deze constructie want ik verkoop dat als systeem en bewijs het met zelf het voorbeeld te laten zien.

Nooit geld op bank zetten met volmacht ,volmachten is het eerste wat men naziet als men op zoek gaat naar geld.

Door deze cessies is er altijd maar een beperkte bedrag (voor 2 maanden) op zijn rekening ,want als hij overlijd ben ik het kwijt.
Ah, en waarom antwoordde je dan "KLANTEN BETALEN BINNE 5 JAAR" aan Patrice toen hij jou vroeg waarom jij geen 360 EURO kon ophoesten?
Oud 6 december 2016, 15:02   #1491
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OP 29 11 was ik al terug in BELGIE zie maar eens wanneer ik ben aangekomen hier da was de donderdag voor de 22:11

ik dact dat eenvoudig iemand schuldigverklaren het zelfde was als "eenvoudige schuldigverklaring"

en eerlijk gezegd kan het mij allemaal geen bom schelen ,viv komt donderdag naar huis en dan heb ik andere zaken aan mijn hoofd want ze verjaard en ze is het goed gewoon in de watte gelegd te worden.

Moeilijk hé, om een coherent verhaal aan te houden eens je uit uw comfortzone gehaald bent? Coherente verhalen dag na dag blijven uitvinden, tja, daar heb je onvoldoene talent voor.
Oud 6 december 2016, 15:02   #1492
bedrijven docter
Minister

Standaard

PATRICE
Repliek graag op die feitelijke feitelijkheid van feitelijke schuldigverklaring van feitelijke achterman .

Bij vonnis van dertien april tweeduizend en vijf gewezen op tegenspraak.
Heeft de 8C kamer van de rechtbank van eerste aanleg te Antwerpen, rechtdoende in correctionele zaken, de genaamden :
Van der <Es>, <Paul> Marie
bedrijfsadviseur
geboren Antwerpen op 12 mei 1952 wonende te Antwerpen, Fruithoflaan 99
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV L-Advertising in vereffening, publiciteitsonderneming, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 3, voorheen genaamd NV Lotus Advertising, met zetel te Schelle, Hulstlei 50B, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 182288, van ambtswege in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 29 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Distridata in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204 (derde verdieping), ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 269806, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 29 oktober 1992 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte ol in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder en feitelijk vereffenaar van de BVBA J. Janssens in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel voorheen gevestigd was te Boechout, Lispersteenweg 93, en ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 250070, en thans te Lommel, Duivenstraat 10, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 12 september 1991 van de rechtbank van koophandel te Hasselt.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder en als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Kempenaers-Guns & Co in vereffening (Kerntra), waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lommel, Duinenstraat 10, ingeschreven in het handelsregister te Hasselt, onder het nummer 77899, transport, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 31 juli 1991 van de rechtbank van koophandel te Hasselt.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk Vereffenaar/achterman van de CV Spanjaard & Partners in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 30 september 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk zaakvoerder van de CV Second Hand Material, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Westmeerbeek-Huishout, Stationsstraat 95, ingeschreven in het handelsregister te Turnhout onder het nummer 66271, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 18 oktober 1994 van de rechtbank van koophandel te Turnhout.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als achterman van de CV Decamo, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Zonhoven, Houthalenseweg 97, ingeschreven in het handelsregister te Hasselt onder het nummer 78741, loonconfectie, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 30 januari 1992 van de rechtbank van koophandel te Hasselt.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaarlachterman van de. NV Alpha Plast in vereffening (voorheen NV Omiplast), waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Schoten, Brechtsebaan 905, vervaardiging van artikelen in plastiek, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 126191, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 10 december 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Alpha Business in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Schoten, Brechtsebaan 905, niet ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 10 december 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Alpha Trans (voorheen NV Omitrans), waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Schoten, Brechtsebaan 905, niet ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 10 december 1993 van de rechtbank van Koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Alpha Group (voorheen NV O.D.B.-groep), waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Schoten, Brechtsebaan 905, niet ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 28 januari 1994 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, ni. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Martinez Fashion in vereffening, groothandel in textielwaren, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lominel. Duinenstraat 10, ingeschreven in het handelsregister te Hasselt onder het nummer 78196, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 5 september 1991 van de rechtbank van koophandel te Hasselt.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Trailer Renting Company, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is, voorheen te Westmeerbeek, Stationsstraat 95, en thans te Deurne, Luchthaven 42, onderneming voor het goederenvervoer langs de weg, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 281376, bij dagvaarding in staat van faillissement gesteld bij vonnis d.d. 24 juni 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als vereffenaar (als bestuurder van de als vereffenaar aangestelde CV Liquidation Consult) van de NV Overijse Landbouw Producten in vereffening, voorheen NV Mevogro, handel in landbouwproducten, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen. Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder nummer 296824, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 9 september 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Transport Bothy in vereffening, transport van goederen over de weg, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin Moretuslei 204, niet ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 8 december 1992 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Leys en Zonen in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsestraat 136, bus 3 (voorheen te Antwerpen (Berchem), Elisabethlaan 190), onderneming voor het goederenvervoer langs de weg, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 232601, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 1 oktober 1992 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder van de als vereffenaar aangestelde CVBA I.B.C. Belgium en vanaf 9 februari 1995 als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Scantransit Belgium in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, ingeschreven in het handelsregister te Turnhout onder het nummer 611411, in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 6 maart 1995 van de rechtbank van koophandel van Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk bestuurder van de NV Alpha Liquidation, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk onder het nummer 135581, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 19 december 1995 van de rechtbank van koophandel van Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar en/of achterman van de Sint Truidense bouwonderneming in vereffening, in `t kort S.T.B. NV, bouwonderneming, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 293366, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 1 april 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder van de als vereffenaar aangestelde CVBA Liquidation Consult van de NV Beverense Bouwonderneming, vennootschap in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 216193, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 16 december 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke. in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaarlachterman van de BVBA Wilrijkse Koerierdienst in vereffening, voorheen BVBA Direct Service, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, in staat van faillissement gesteld bij vonnis d.d. 3 oktober 1994 van de rechtbank van koophandel te Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte ol in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Rulem in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Anderlecht, H. Limbourgstraat 52, ingeschreven in het handelsregister te Brussel, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 13 september 1994 van de rechtbank van koophandel te Brussel.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA La Donna in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, 3e verdieping, drankgelegenheid, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 262342, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 27 september 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Electra in vereffening, onderneming voor het plaatsen van verlichting, drijfkracht en telefoon, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 282461, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 15 december 1994 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Tinelli in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 298136, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 2 februari 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV lmko in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen. Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 261620, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 20 oktober 1994 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder van de als vereffenaar aangestelde CV Liquidation Consult van de CV Mastrans in vereffening, voorheen CV May-Day Services, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204 (derde verdieping), onderneming voor goederenvervoer langs de weg, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 271210, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 23 september 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder van de als vereffenaar aangestelde CVBA Liquidation Consult van de BVBA Antwerp-Sanitaire in vereffening, voorheen Chauffage Sanitaire Vanbellingen BVBA, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204 (derde verdieping), niet ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 18 november 1993 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als zaakvoerder van de als vereffenaar aangestelde CVBA Liquidation Consult de NV Aalsterse Bouwonderneming (voorheen Bouwbedrijf Cooreman) invereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, derde verdieping, (voorheen te Aalst-Hofstade, Overbroeckstraat 46), ingeschreven in het handelsregister te Aalst onder het nummer 42074, ambtshalve in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 4 februari 1994 van de rechtbank van koophandel te Dendermonde.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Rinko in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, 3e verdieping A, niet ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 5 oktober 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Asco Belgium, verschaffing van arbeidskrachten aan handels- en nijverheidsondernemingen, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Ranst, Merellaan 28, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 304286, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 28 juli 1994 door de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte ot in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar en/of achterman van de BVBA Vergauwen & Co, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, niet ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 13 december 1994 van de rechtbank van koophandel te Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar en/of achterman van de NV Trustim in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, niet ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 13 december 1994 van de rechtbank van koophandel te Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar en/of achterman van de BVBA Alpha Supplies in vereffening (voorheen Autobenodigdheden Oude Etablissementen Louis Blondeel). waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Borsbeek. Herentalsebaan 97, ingeschreven in het handelsregister te Gent onder het nummer 116362, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 6 april 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Borsbeek Boetiek in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk onder het nummer 135582, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 3 oktober 1995 van de rechtbank van koophandel te Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Alpha Logistic, voorheen NV Antwerp Container Services, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Brussel, H. Limbourglaan 52, in staat van faillissement op 8 november 1994 door de rechtbank van koophandel te Brussel.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/ achterman van de CV Alphapubli in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Huidevettersstraat 6, voorheen en thans te Borsbeek, Herentalsebaan 97, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 260330, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 9 maart 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Immo Alpha, vennootschap in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Borsbeek, Herentalsebaan 97, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 267595, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 4 mei 1995 van de. rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Alpha Transport in vereffening, voorheen Abejan Transport.
onderneming van goederenvervoer langs de weg, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Borsbeek, Herentalsebaan 97, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen, onder het nummer 271316, ambtshalve in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 29 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de CV Alpha Build in vereffening, voorheen CV Verpi, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortijk, Oudenaardsesteenweg 136/3, ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 6 april 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Kado Shop in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Mortsel, Statielei 58, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 268349, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 15 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Antwerps Autocenter Onderdelen in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Antwerpen, Plantin en Moretuslei 204, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 296814, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 29 september 1994 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Meat Company in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Anderlecht, H. Limbourglaan 52, in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 13 december 1994 van de rechtbank van koophandel van Brussel.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA D Transport in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 6, niet ingeschreven in het handelsregister te Mechelen (voorheen genaamd DERKS Martin, met zetel te Paal, Tervantstraat 2A, ingeschreven in het handelsregister te Hasselt, onder het nummer 70807), in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 28 november 1994 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV D J Jewels in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 6, ingeschreven in het handelsregister te Mechelen onder het nummer 76852, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 20 februari 1995 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV P- Uitzendbureau, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is, voorheen te Hasselt, Astridlaan 28, en thans te Lier, Leuvensevest 3, ingeschreven in het handelsregister te Hasselt onder het nummer 77656, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 9 oktober 1995 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaarlachterman van de BVBA <Paul> Gielen in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel voorheen gevestigd was te Mechelen, Battelsesteenweg 332, en thans te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 332, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 18 september 1995 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk bestuurder/achterman van de NV Real Estate Development, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is voorheen te Houthalen-Helchteren, Vredelaan 45, en thans te Lier, Leuvensevest 3, ingeschreven in het handelsregister te Hasselt onder het nummer 1072995, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 3 juni 1996 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV S-Metal in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk onder het nummer 135606, op aangifte in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 27 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Kortrijk.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Vleeswaren Vasti Salaisons, in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 3, ingeschreven in het handelsregister te Brussel onder nummer 286665, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 31 oktober 1994 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA S-Choco in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel voorheen gevestigd was te Olen, Lammerdries 53, en thans te Lier, Leuvensevest 3, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 27 februari 1995 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Marbo, onderneming van timmer- en schrijnwerk voor gebouwen, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Essen ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 286189, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 15 december 1994 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Verhaegen F. in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Borsbeek, Herentalsebaan 97, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 62710, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 18 mei 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman (vanaf 7 november 1995) van de NV ARA in vereffening (voorheen NV Auto Rent), waarvan de maatschappelijke zetel voorheen gevestigd was te Antwerpen, Leopoldstraat 10, bus 6, en sinds 24 november 1995 te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 263340, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 14 december 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman - tussen 8 mei 1995 en 28 juni 1995 van de NV Winand J. Carrosserie in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Herenthout, Atealaan 33, ingeschreven in het handelsregister te Turnhout onder het nummer 70921, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 27 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Turnhout.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Borsbeek Cars in vereffening. voorheen Select Cars NV, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Borsbeek, Herentalsebaan 97, ingeschreven in het handelsregister te Antwerpen onder het nummer 253986, bij dagvaarding failliet verklaard bij vonnis d.d. 15 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Kortrijks Media-center, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, ingeschreven in het handelsregister te Kortrijk onder het nummer 135835, op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 14 november 1995.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman vanaf 1 april 1995 van de NV Kortrijkse Chemicalienhandel, voorheen genaamd NV Ergic International, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 136, bus 3, in vereffening (voorheen Antwerpen, Italiëlei 55-57), op dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 17 augustus 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman (tussen 5 maart 1995 en 29 juli 1995) van de BVBA Alpha Diving in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is, voorheen te Borsbeek, Herentalsebaan 97, en thans te Kortrijk, Oudenaardsesteenweg 146/3, op bekentenis in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 28 juli 1995 van de rechtbank van koophandel te Antwerpen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de BVBA Alpha Meat in vereffening, groothandel in vlees en vleeswaren, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 3, voorlopig administratief nummer A/8788, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 12 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaarlachterman van de NV V Technics in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 3, voorlopig administratief nummer A/8801, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 12 juni 1995 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV High Selection in vereffening, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is, voorheen te Lochrtsti, Antwerpse Steenweg 19, en thans te Lier, Leuvensevest 3, ingeschreven in het handelsregister te Gent onder het nummer 169915, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 1 december 1995 van de rechtbank van koophandel van Gent.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Fomex in vereffening, voorheen NV Focus Metal Works, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier, Leuvensevest 3, ingeschreven in het handelsregister te Mechelen onder het nummer 79187, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 19 februari 1996 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
Als verantwoordelijke, in rechte of in feite van een gefailleerde handelsvennootschap, nl. als feitelijk vereffenaar/achterman van de NV Metex in vereffening, voorheen NV Honimex, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te Lier. Leuvensevest 3, ingeschreven onder het voorlopig nummer X/9365 in het handelsregister van Mechelen, bij dagvaarding in staat van faillissement verklaard bij vonnis d.d. 19 februari 1996 van de rechtbank van koophandel te Mechelen.
En zo nog een paar blz voort

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 december 2016 om 15:03.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 15:12   #1493
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat is nog steeds het vonnis niet.
Oud 6 december 2016, 15:30   #1494
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is nog steeds het vonnis niet.
mijn vonnis is hier gepubliceert zie berichten hiervoor en bestaat uit 3 blz en dan de veroordeling op alle ten laste leggingen van de overige beklaagden als achterman /feitelijke vereffenaar.

ga het lezen in de rechtbank ik publiceer alleen mijn eigen veroordeling niet dat van mijn vrienden
amen en uit nu
Oud 6 december 2016, 15:35   #1495
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

"Mijn vrienden"
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 15:39   #1496
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mijn vonnis is hier gepubliceert zie berichten hiervoor en bestaat uit 3 blz en dan de veroordeling op alle ten laste leggingen van de overige beklaagden als achterman /feitelijke vereffenaar.

ga het lezen in de rechtbank ik publiceer alleen mijn eigen veroordeling niet dat van mijn vrienden
amen en uit nu
3 bladzijden?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 15:42   #1497
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
"Mijn vrienden"
ja al de vereffenaars komen nog elk jaar bijeen in het Hofke Van Basel en de meeste zijn nog steeds in kontakt met mij maandelijks.
Zelfd de gilbert die met de kas is gaan lopen ben ik nog steeds in kontact en W die met 80.000.000 bfrs is gaan lopen in vereffeningen was hier gisteren nog bij mij thuis .
Iedereen wilt trouwens terug meedoen.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 december 2016 om 15:43.
Oud 6 december 2016, 15:50   #1498
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

amen en uit nu
Je hebt ten hoogste uittreksels uit het vonnis gepubliceerd. Er ontbreken onder andere dan ook de juiste tenlastenleggingen, oftewel de beschrijving zowel in rechte als in feite van de misdrijven waarvoor jij vervolgd werd.

Die staan niet in jouw uittreksels en zijn nochtans een van de meest belangrijke informatie om het vonnis te begrijpen.

Maar ik begrijp wel dat jij die informatie niet met ons wilt delen, dat zou jou nog meer in de penarie duwen.
Oud 6 december 2016, 15:51   #1499
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja al de vereffenaars komen nog elk jaar bijeen in het Hofke Van Basel en de meeste zijn nog steeds in kontakt met mij maandelijks.
Zelfd de gilbert die met de kas is gaan lopen ben ik nog steeds in kontact en W die met 80.000.000 bfrs is gaan lopen in vereffeningen was hier gisteren nog bij mij thuis .
Iedereen wilt trouwens terug meedoen.
Ze hijsen een glas champagne op hun veroordelingen, waarschijnlijk.
Oud 6 december 2016, 15:52   #1500
bedrijven docter
Minister

Standaard Diner For Two

NU IETS ANDERS

Voor al de spammers en zwammers en leden en lezers van deze draad mag ik een Diner for Two aanbieden in restaurant Knokke

Voorwaarden

Voorgerecht vrije keuze van de kaart
hoofdgerecht (geen vrije keuze ,dagschotel)
Nagerecht vrije keuze van de kaart

prijs

50 procent dus 1 persoon eet gratis

Dranken niet inbegrepen in de offerte

Zij die en voucher wensen sturen mij een mail geen pb zodat ik de voucher kan laten geworden.

Het aanbod geld voor 2 of 4 of 6 of 16 of.... 50 ... 100.... 200 personen
Enige voorwaarden vouchers bij mij bestellen en tafel op voorhand reserveren via telefoon de dag zelf

ook voor kerst en nieuwjaar geldig maar dan wel 2 dagen op voorhand besteld en voorschot welke afgetrokken wordt of op terugbetaald
voorschot 50 euro per 2 personen.

Ik probeer hetzelfde uit te werken voor de dames in het geredde schoonheidsinstituut;
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 december 2016 om 15:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be