Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2016, 02:01   #1541
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Vooral dat hij nu ineens in België blijft, terwijl hij een paar dagen geleden nog beweerde: "ik vertrek 8 of 10 december terug naar Tenerife tot eind april ,tussendoor kom ik nog eens wat sterfhuizekes doen.
Als jij naar Tenerife komt waar ik woon ben je mijn volgende klant binnen de 4 maanden"

Blijkbaar is hij zo aan ons gehecht, dat hij niet meer weg uit België wilt!
Viv slaapt ,is doodmoe van vlucht

Reden dat ik moet blijven in Belgie

Nieuwe grote zaak op 200 meter van vlaggeschip Horeca NV in het station nota bene waar ik volgens jullie nooit geweest ben.

Het gaat rond gelijk een vuurtje dat ik die familie gered heb .

Brainstorm zaterdag morgend en raar maar waar zelfde curator is weer aanwezig en hoopt op vereffenaar te worden.

Is weer zeer grote Horeca zaak ,je kunt er niet naast kijken in het station.

De domino stenen beginnen te vallen ,ik ben terug multimiljonaire voor we 31 december 2017 zijn.

Ik houd je op de hoogte als viv het niet ziet ,ga zondag ze eens goed in de watte leggen en zaterdag waarschijnlijk naar Hofke van Basel of Colveniers.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 9 december 2016, 02:20   #1542
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Vooral dat hij nu ineens in België blijft, terwijl hij een paar dagen geleden nog beweerde: "ik vertrek 8 of 10 december terug naar Tenerife tot eind april ,tussendoor kom ik nog eens wat sterfhuizekes doen.
Als jij naar Tenerife komt waar ik woon ben je mijn volgende klant binnen de 4 maanden"

Blijkbaar is hij zo aan ons gehecht, dat hij niet meer weg uit België wilt!
Euhm *kuchkuch*

Vanuit Tenerife (of van (haast) overal ter wereld) kan verbinding gemaakt worden met dit forum via internet, dat ken je toch zeker?
De bedrijven docter dient niet fysiek aanwezig te zijn in Blg. om van jouw (en de anderen's) gezelschap (hier) te genieten.

Begrijp je? 😊

Maar, ik moei me er niet mee, carry on!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 12:47   #1543
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Euhm *kuchkuch*

Vanuit Tenerife (of van (haast) overal ter wereld) kan verbinding gemaakt worden met dit forum via internet, dat ken je toch zeker?
De bedrijven docter dient niet fysiek aanwezig te zijn in Blg. om van jouw (en de anderen's) gezelschap (hier) te genieten.

Begrijp je? 😊

Maar, ik moei me er niet mee, carry on!
Daar heb je 100% gelijk in!
Oud 9 december 2016, 13:04   #1544
Patrice
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
(verhalen over Viv)

1) Nieuwe grote zaak op 200 meter van vlaggeschip Horeca NV in het station nota bene waar ik volgens jullie nooit geweest ben.

(zelfbewieroking)

2) Brainstorm zaterdag morgend en raar maar waar zelfde curator is weer aanwezig en hoopt op vereffenaar te worden.

3) Is weer zeer grote Horeca zaak ,je kunt er niet naast kijken in het station.

(de zoveelste bewering)

(verhalen over Viv)
1) Dus weet je het adres al?
2) Is het nu curator of vereffenaar?
3) "In" het station?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 01:21   #1545
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
3) "In" het station?
Natuurlijk weet ik het adres al en heb al balansen via kruispunt bank en ja het is in het station waar ik zogezegd nog nooit geweest ben.
de curator is de bij geroepen curator uit de streek de toekomstige vereffenaar.

Hierbij mail die ik hem zond ter voorbereiding van de brainstorm morgenvroeg om 10 uur met prospect en huisadvocaat en boekhouder etc etc

Beste,
Betreffende het U toegezonden vonnis (juris prudence) heeft de volgende redenering

Omdat er niet verwittigd was van de komende samenloop is de goede trouw gebroken noodzakelijk voor elke overeenkomst (1134 bw) en bijgevolg is het huurcontrakt verbroken op basis van 1134 BW en NIET op basis van achterstel huur

Wat wij nu ik voorstel is de INVERSE gebruiken

We hebben verwittigd dus is de goede trouw niet geschonden en kan het contrakt niet verbroken worden.

Het probleem is dat de INVERSE in de logica geen tautologie is en dus niet altijd waar is

Voorbeeld

Ik woon in Los Angeles dus woon ik in de USA (dit staat er in een vonnis als implicatie)

De inverse is dan

Ik woon NIET in Los Angeles dus ik woon NIET in de USA

U ziet dat een inverse waar KAN ,maar dat dit niet noodzakelijk is

Anders is het met een contra possitieve

Ik woon NIET in de USA dus woon ik NIET in LOS Angeles

Een contapossitieve is ALTIJD waar en dwingt de rechter je redenering te volgen,met een inverse is dit niet het geval en kan de rechter nog anders oordelen.

In de brainstorm zullen we proberen om een CONTRA POSSITIEVE te vinden of te construeren.

Verder moeten we 3 scenario's uitwerken.

doorstart via wco
doorstart via curatele
doorstart via sterfhuisconstructie

Het 2e scenario heeft het voordeel dat we niet alle personeel moeten meenemen ,maar dat weet U beter als ik gezien U curator bent.

ik breng zoals de vorige maal mijn Ra (spec) mee (is gans anders als vorige maal gebaseerd rond de Ca van art 27 handelshuurwetgeving)

................................................ (geheime info )

Met vriendelijke groeten.

Heb een uur geleden met viv champagne gedronken voor haar verjaardag.
Oud 10 december 2016, 01:21   #1546
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
3) "In" het station?
Natuurlijk weet ik het adres al en heb al balansen via kruispunt bank en ja het is in het station waar ik zogezegd nog nooit geweest ben.
de curator is de bij geroepen curator uit de streek de toekomstige vereffenaar.

Hierbij mail die ik hem zond ter voorbereiding van de brainstorm morgenvroeg om 10 uur met prospect en huisadvocaat en boekhouder etc etc

Beste,
Betreffende het U toegezonden vonnis (juris prudence) heeft de volgende redenering

Omdat er niet verwittigd was van de komende samenloop is de goede trouw gebroken noodzakelijk voor elke overeenkomst (1134 bw) en bijgevolg is het huurcontrakt verbroken op basis van 1134 BW en NIET op basis van achterstel huur

Wat ik voorstel is de INVERSE gebruiken

We hebben verwittigd dus is de goede trouw niet geschonden en kan het contrakt niet verbroken worden.

Het probleem is dat de INVERSE in de logica geen tautologie is en dus niet altijd waar is

Voorbeeld

Ik woon in Los Angeles dus woon ik in de USA (dit staat er in een vonnis als implicatie)

De inverse is dan

Ik woon NIET in Los Angeles dus ik woon NIET in de USA

U ziet dat een inverse waar KAN ,maar dat dit niet noodzakelijk is

Anders is het met een contra possitieve

Ik woon NIET in de USA dus woon ik NIET in LOS Angeles

Een contapossitieve is ALTIJD waar en dwingt de rechter je redenering te volgen,met een inverse is dit niet het geval en kan de rechter nog anders oordelen.

In de brainstorm zullen we proberen om een CONTRA POSSITIEVE te vinden of te construeren.

Verder moeten we 3 scenario's uitwerken.

doorstart via wco
doorstart via curatele
doorstart via sterfhuisconstructie

Het 2e scenario heeft het voordeel dat we niet alle personeel moeten meenemen ,maar dat weet U beter als ik gezien U curator bent.

ik breng zoals de vorige maal mijn Ra (spec) mee (is gans anders als vorige maal gebaseerd rond de Ca van art 27 handelshuurwetgeving)

................................................ (geheime info )

Met vriendelijke groeten.

Heb een uur geleden met viv champagne gedronken voor haar verjaardag.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 december 2016 om 01:23.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 03:29   #1547
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is die Viv 'n heilige met 'n engelengeduld om 't zo lang vol te houden bij ...nouja...😝
Hoe "jong" is ze geworden?

Hier 'n cadeautje voor haar volharding.

En 'n bloemeke.
Oud 10 december 2016, 08:03   #1548
Patrice
Gouverneur

Standaard

Met dergelijke "in Los Angenlos wonen"-logica hoeft het niet te verwonderen dat een rechter "niet antwoordt" op zijn argumenten. In zijn tijd op dit forum ging van lachwekkend naar zielig, maar nu wordt het zelfs grappig.

BTW: Voordracht: waar en wanneer?
Oud 10 december 2016, 19:43   #1549
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Volgens mij is die Viv 'n heilige met 'n engelengeduld om 't zo lang vol te houden bij ...nouja...😝

En 'n bloemeke.
Viv is zeer blij met je attenties ,zij begrijpt totaal niet de hetze tegen mij.
Ik zeg haar nooit iets over mijn beroep maar zij ontmoet wel mijn geredde klanten dia allen zo vol lof zijn over mijn kunde ,kennis en wijze waarop ik hen gered heb.
Zij kent Sandy,paul en Wendy,denis, Joris ,etc etc etc
Zij kent al mijn geredde klanten en dit sedert ik de sterfhuisconstructie ontdekt heb in 1989.
Je moet het haar eens trachten uit te leggen dat ik iets verkeerd doe zij hoort al 28 jaar enkel dat ik GOD ben ,super kennis op gebied van recht en wiskunde ,leg het haar maar eens uit dat ik zou een oplichter zijn.
De slachthuisconsulent die de oorzaak was dat ik ben opgepakt in 1997 is persoonlijk aan haar komen uitleggen dat ik er niets maar absoluut niets mee te maken had .
Zij hoort nergens iets negatiefs over mij en ziet dat ik overal enorm gewaardeerd word als wij ergens gaan eten.
Morgen gaan we naar knokke voor een diner for 2 bij Indonesia en daarna gaan we reklame maken in de palace voor onze klant.

En O ja zo slecht heeft ze het niet bij mij ,al haar vriendinnen willen ruilen 6 tot 8 maanden per jaar op reis is een super de luxe omgeving en zo vrij als een vogeltje.

Ze is nu 62 hierbij foto verleden week getrokken met haar Spaande vriendin in Tenerife,ze amuseert zich daa
Oud 10 december 2016, 19:43   #1550
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

En 'n bloemeke.
Ik zeg haar nooit iets over mijn beroep maar zij ontmoet wel mijn geredde klanten dia allen zo vol lof zijn over mijn kunde ,kennis en wijze waarop ik hen gered heb.
Zij kent al mijn geredde klanten en dit sedert ik de sterfhuisconstructie ontdekt heb in 1989.
Je moet het haar eens trachten uit te leggen dat ik iets verkeerd doe zij hoort al 28 jaar enkel dat ik GOD ben ,super kennis op gebied van recht en wiskunde ,leg het haar maar eens uit dat ik zou een oplichter zijn.
De slachthuisconsulent die de oorzaak was dat ik ben opgepakt in 1997 is persoonlijk aan haar komen uitleggen dat ik er niets maar absoluut niets mee te maken had .
Zij hoort nergens iets negatiefs over mij en ziet dat ik overal enorm gewaardeerd word als wij ergens gaan eten.
Morgen gaan we naar knokke voor een diner for 2 bij Indonesia en daarna gaan we reklame maken in de palace voor onze klant.

En O ja zo slecht heeft ze het niet bij mij ,al haar vriendinnen willen ruilen 6 tot 8 maanden per jaar op reis is een super de luxe omgeving en zo vrij als een vogeltje.

Ze is nu 62 hierbij foto verleden week getrokken met haar Spaande vriendin in Tenerife,ze amuseert zich daa
Oud 10 december 2016, 19:46   #1551
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

En 'n bloemeke.
Morgen gaan we naar Knokke voor een diner for 2 bij Indonesia en daarna gaan we reklame maken in de palace voor onze klant.

Ze is nu 62 hierbij foto verleden week getrokken met haar Spaanse vriendin in Tenerife,ze amuseert zich daar al 28 jaar letterlijk en figuurlijk KOSTELIJK.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image-2016-12-10.jpg‎
Bekeken: 80
Grootte:  126,0 KB
ID: 104987  

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 december 2016 om 19:48.
Oud 10 december 2016, 19:48   #1552
Patrice
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ging ze u niet vermoorden als ze wist dat je op internet zat, Verzinselaar?
Oud 10 december 2016, 23:24   #1553
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Viv is zeer blij met je attenties
Graag gedaan.
Citaat:
,zij begrijpt totaal niet de hetze tegen mij.
Morgen gaan we naar Knokke voor een diner for 2 bij Indonesia en daarna gaan we reklame maken in de palace voor onze klant.

Ze is nu 62 hierbij foto verleden week getrokken met haar Spaanse vriendin in Tenerife,ze amuseert zich daar al 28 jaar letterlijk en figuurlijk KOSTELIJK.
Ik bemoei me niet met jouw/jullie zaken, en maakte maar 'n grapje.
Oud 11 december 2016, 00:52   #1554
bedrijven docter
Minister

Standaard Knokke Zoute !

Citaat:
Ging ze u niet vermoorden als ze wist dat je op internet zat, Verzinselaar?
ze weet het niet

BRAINSTORM HORECA ZUIDSTATION

Geen consensus ,wel alarmprocedure afgewerkt ,we gaan maandag verder .

Ik neem terug de trein want met de wagen is dat niet te doen, je kan zelfs de parking niet inrijden omdat het vol staat met TAXI
Vol stampvol ,ik was 1 kwartier te laat op de afspraak ,is mij nog nooit overkomen.

Straks gaan we naar Knokke maar blijven er niet slapen want ik moet terug naar Brussel MIDI maandag.(met de trein die brengt mij zonder problemen 1e klas tot voor de deur van mijn klant)

Nog geen enkele aanvraag gehad voor vouchers van politics be ,dat wil zeggen dat er niemand naar Knokke gaat ,dat zegt genoeg over het niveau van deze draad.

Iedereen die iets te betekenen heeft in Belgie en Nederland zit daar of meer nog heeft er een 2e verblijf .

KRIK JULLIE NIVEAU EENS OP AUB.
Oud 11 december 2016, 08:39   #1555
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ze weet het niet
Ja, ik kan begrijpen dat je haar niet durft vertellen dat een paar spammers op een forum brandhout van jou maken, steeds maar weer.

Citaat:
Ik neem terug de trein want met de wagen is dat niet te doen, je kan zelfs de parking niet inrijden omdat het vol staat met TAXI
Vol stampvol ,ik was 1 kwartier te laat op de afspraak ,is mij nog nooit overkomen.
Weer eens complete zever. De ondergrondse parking juist naast het station is immers nooit vol. En daar staan geen taxi's.

Je zult het toch nooit leren, hé?

Citaat:
Straks gaan we naar Knokke maar blijven er niet slapen want ik moet terug naar Brussel MIDI maandag.(met de trein die brengt mij zonder problemen 1e klas tot voor de deur van mijn klant)
En?

Citaat:
Nog geen enkele aanvraag gehad voor vouchers van politics be ,dat wil zeggen dat er niemand naar Knokke gaat ,dat zegt genoeg over het niveau van deze draad.

Iedereen die iets te betekenen heeft in Belgie en Nederland zit daar of meer nog heeft er een 2e verblijf .

KRIK JULLIE NIVEAU EENS OP AUB.
LOL, wat een redenering!
Oud 11 december 2016, 09:23   #1556
bedrijven docter
Minister

Standaard

TAXI

Die taxi's staan niet IN de parking maar VOOR de parking en blokkeren alles ,heb 3 x moeten terug om rijden net zoals zo vele ,jij hebt daar dus nog nooit geparkeerd anders zou je dat geweten hebben.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 december 2016 om 09:41.
Oud 11 december 2016, 09:36   #1557
bedrijven docter
Minister

Standaard

VERTROUWEN

Hoe win ik het vertrouwen van een prospect als er zoveel negatieve sfeer rond mijn persoon hangt ?

SIMPEL : Als een prospect mij contacteerd via de website bv dan wordt hij de eerste maal niet bezocht door mij maar door een oude klant die dicht bij hem in de omgeving woont of door een oude klant uit dezelfde branche.

Deze oude klant legt alles uit aan de prospect en zorgt ervoor dat ik met de prospect kan komen praten in een andere atmosfeer.

Mijn oude klanten prijzen mij los de hemel in en doen mijn gans verhaal en werken alle obstructies weg ,als er nog geen vertrouwen is dankomen er desnoods 2 -3 ...... 10 getuigenissen tot de prospect overtuigd is dat ik geen oplichter ben maar een verlichter met een uitzonderlijke kennis.

Als hij mij dan later bezig ziet op een brainstorm is hij helemaal overtuigd.

Horeca station Zuid is aangebracht door HORECA NV (300 meter van elkaar ) en hij wist al alles zelfs van mijn bak toen we ons eerste gesprek hadden.

WERKT ALTIJD en dit sinds 1989

Heb vroeger echt haatcampagnes in de pers gehad ,het helpt geen zier ,ik heb meer dan 300 volgelingen die overal getuigen dat ik de MESSIAS ben van de bedrijven in moeilijkheden.

Dus al jullie tegenstand helpt geen zier ,in tegendeel het is nog reklame.

Dus spam maar door ,dat zijn meer hits ,zie maar eens naar de teller hier op deze draad.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 december 2016 om 09:42.
Oud 11 december 2016, 10:17   #1558
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
VERTROUWEN

Hoe win ik het vertrouwen van een prospect als er zoveel negatieve sfeer rond mijn persoon hangt ?

SIMPEL : Als een prospect mij contacteerd via de website bv dan wordt hij de eerste maal niet bezocht door mij maar door een oude klant die dicht bij hem in de omgeving woont of door een oude klant uit dezelfde branche.

Deze oude klant legt alles uit aan de prospect en zorgt ervoor dat ik met de prospect kan komen praten in een andere atmosfeer.

Mijn oude klanten prijzen mij los de hemel in en doen mijn gans verhaal en werken alle obstructies weg ,als er nog geen vertrouwen is dankomen er desnoods 2 -3 ...... 10 getuigenissen tot de prospect overtuigd is dat ik geen oplichter ben maar een verlichter met een uitzonderlijke kennis.

Als hij mij dan later bezig ziet op een brainstorm is hij helemaal overtuigd.

Horeca station Zuid is aangebracht door HORECA NV (300 meter van elkaar ) en hij wist al alles zelfs van mijn bak toen we ons eerste gesprek hadden.

WERKT ALTIJD en dit sinds 1989

Heb vroeger echt haatcampagnes in de pers gehad ,het helpt geen zier ,ik heb meer dan 300 volgelingen die overal getuigen dat ik de MESSIAS ben van de bedrijven in moeilijkheden.

Dus al jullie tegenstand helpt geen zier ,in tegendeel het is nog reklame.

Dus spam maar door ,dat zijn meer hits ,zie maar eens naar de teller hier op deze draad.
Hoe voelt dat eigenlijk?
Zo leven met het besef dat je op elk moment van de dag kan opgepakt worden?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 december 2016 om 10:17.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 13:41   #1559
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
TAXI

Die taxi's staan niet IN de parking maar VOOR de parking en blokkeren alles ,heb 3 x moeten terug om rijden net zoals zo vele ,jij hebt daar dus nog nooit geparkeerd anders zou je dat geweten hebben.
Ah bon? Zeg mij eens hoe dat mogelijk is?

Jij kapoentje toch, weer eens 0/20.
Oud 11 december 2016, 13:46   #1560
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hoe voelt dat eigenlijk?
Zo leven met het besef dat je op elk moment van de dag kan opgepakt worden?
Neen gij, nu is 'em al een sekteleider...

Wat gaat hij nog allemaal uitvinden in de toekomst... Binnenkort is hij misschien wel Minister, wie weet.

Los daarvan, heb jij de pers over hem gehoord de laatste tijd? Ging hij daar geen schandaal (en publiciteit) maken tegen dat bedrijf waar hij niet binnen mocht?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be