![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
| Ja, en dat zeg ik als moslim |
|
0 | 0% |
| Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
11 | 14,67% |
| Nee, en dat zeg ik als moslim |
|
2 | 2,67% |
| Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
62 | 82,67% |
| Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Inhoudelijk weinig of niets te melden, maar verslaafd aan in de schijnwerpers Waarschijnlijk gefrustreerd in hun jeugd zoals Wilders? Continue gepest op school, hij kwam regelmatig thuis onder de blauwe plekken. Onder leerlingen stond hij bekend als "de Neger van Venlo", vanwege z'n Indische uiterlijk. Mogelijk een reden waarom hij z'n haar blond verft? |
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zit wel diep èh Adriaan, dat iemand 't lef heeft om 'n grondige afkeer van jouw geliefde islam te hebben.
Je lijkt wel de media, die er alles aan doen om iemand met de "foute" mening in diskrediet te brengen, te demoniseren, je beseft toch dat dat tegenwoordig net 't omgekeerde effect heeft. Bovendien is er geen enkele Belg die op hem kan stemmen, je verspilt je tijd door hier continu Wilders' levensverhaal uit de doeken te doen, uiteraard zonder degelijke bronnen behalve je duim of van horen zeggen Niemand is daarin geïnteresseerd, de verkiezingsuitslag is hetgeen dat zal uitwijzen hoe of wat Nederlanders over hem denken en wat ze willen voor hun toekomst.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 10 december 2016 om 12:52. |
|
|
|
|
|
#423 |
|
Europees Commissaris
|
Adrian, kun jij nu niets goeds over Pim zeggen?
|
|
|
#424 |
|
|
Adrian kan alleen goede dingen zeggen over politici die de inheemse Europese bevolking willen vervangen door vreemdelingen.
Zou Adrian daar dan misschien een of ander belang bij hebben? Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 december 2016 om 13:17. |
|
|
|
|
|
#425 | |
|
|
Citaat:
Als iemand behoefte heeft aan religie zijn of haar keus. Hoef niets uit m'n duim te zuigen, de hele santemekraam staat gewoon op internet vermeld. Met naam en toenaam van o.a. z'n onderwijzer, z'n leerplichtamtenaar etc. Ook z'n boekhouding kan elke Nederlander inzien. Evengoed kamerbrieven met vragen over z'n relaties ten aanzien van Israel en de NIVD. Willen Nederlanders een dictator aan de macht, wel dan zij het zo Laat hij het dan vooral goed doen.. "Bikkel en bikkelhard de knoet erover" Strafkampen en iedereen die uit z'n pas loopt de kampen in. Hij is een voorstander dat gevangen in het openbaar met kettingen te werk worden gesteld en werken van `s morgens vroeg tot `s avonds laat Laatst gewijzigd door Adrian M : 10 december 2016 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik keek gisteren naar de BBC.
Wilders is schuldig maar kreeg geen straf noch moet hij een boete betalen en alle eisen van de burgerlijke partijen werden afgewezen. Ze waren daar openlijk aan het lachen met een dergelijk vonnis want men vroeg zich daar dan af: "heeft hij dan eigenlijk iets misdaan". |
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar dat je constant je islam loopt te verheerlijken en al wie 't lef heeft om er kritiek op te leveren afschiet. 't Raakt je kouwe kleren niet, toch blijf je hetzelfde riedeltje oeverloos herhalen, alsof van de kleur van z'n haar, & de rest van de santekraam ook maar iemand wakker ligt, behalve sujetten als jij. De uitslag van de eerstvolgende verkiezingen zal uitwijzen wat Nederlanders willen, jouw geweeklaag zal daar weinig tot geen invloed op hebben. Hij zal zelf wel z'n beleid of programma opstellen, daar heeft hij jouw raad of advies niet voor nodig paniekzaaier, gewoon zorgen dat je uit de gevangenis blijft, geen criminele fratsen uithaalt, hoef je ook niet met kettingen over straat. 😋
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van bepaalde andere bevolkingsgroepen daarentegen. U gaat er dus vanuit dat de gemiddelde Nederlander achterlijk is. Hoe racistisch is dat wel niet. |
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als we voor de rechter moeten verschijnen moeten we dus niets betalen. Dat komt omdat we niets hebben misdaan.
|
|
|
|
#431 |
|
Minister-President
|
Deze uitspraak is schandelijk.
Wat politiek correct Nederland hiermee bereikt, is dat mensen naderhand een morele plicht gaan vinden om voor de PVV te stemmen. En geef ze eens ongelijk... De inhoud van de PVV is uiteraard verwerpelijk, en Geert Wilders heeft zich al meermaals geuit als rabiate tegenstander van de vrijheid van meningsuiting (zo wil hij boeken gaan verbieden). En toch kan net hij zich hier gaan opwerpen als de laatste kans voor de vrijheid van meningsuiting en vrijheid in het algemeen. Een Pyrrhus-overwinning.
|
|
|
#432 | |
|
|
Citaat:
Niet religieus, respecteer daarentegen wel dat iemand een religie aanhangt Als een politicus de rechterlijke macht als een nep rechtbank classificeert als wel het parlement als een nep parlement dan is weinig nodig om te begrijpen waar een Wilders voor staat en waar het op uit kan draaien Maar goed we zullen het afwachten, mogelijk de komende 20 of 25 jaar een Wilders als premier? Hoewel hij kan oud worden, laten we er 40 jaar van maken Laatst gewijzigd door Adrian M : 10 december 2016 om 14:36. |
|
|
|
|
|
|
#433 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
vertaling: God is niet slechts EEN, noch slechts 3, maar 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x enz., als de heilige geest* van een oneindig aantal microwezentjes. *En dan niet alleen de Geest, maar ook de Ziel (de Godin) en de zintuiglijke waarneming (de kinderen) tot een volledige cultuur van Hemel en Universum. Citaat:
En het is een trieste zaak dat al zoveel Europeanen zich tot de Islam hebben bekeerd en mijn nieuwe Bijbel niet willen lezen.
|
|
|
|
#434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hypocriete stelling om de derde wet van Newton hier te gebruiken.
|
|
|
#435 | |
|
|
Citaat:
Een crimineel kan op basis van Wilders uitspraken aangeven dat niets hem zal weerhouden om door te gaan met z'n praktijken |
|
|
|
|
|
|
#436 |
|
|
|
|