Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
Ja, en dat zeg ik als moslim 0 0%
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim 11 14,67%
Nee, en dat zeg ik als moslim 2 2,67%
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim 62 82,67%
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2016, 12:28   #421
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik word premier. Let op mijn woorden! Weet je het nog?

Pim hield van Nederland. Hij moest dus weg.
Daar komt het mijns insziens op neer. Blaaskaak of niet.
Bij al dit soort lui gaat het puur om macht en een flink ziekelijke vorm van zelfverheerlijking.
Inhoudelijk weinig of niets te melden, maar verslaafd aan in de schijnwerpers

Waarschijnlijk gefrustreerd in hun jeugd zoals Wilders?
Continue gepest op school, hij kwam regelmatig thuis onder de blauwe plekken. Onder leerlingen stond hij bekend als "de Neger van Venlo", vanwege z'n Indische uiterlijk.
Mogelijk een reden waarom hij z'n haar blond verft?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 12:51   #422
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Zit wel diep èh Adriaan, dat iemand 't lef heeft om 'n grondige afkeer van jouw geliefde islam te hebben.
Je lijkt wel de media, die er alles aan doen om iemand met de "foute" mening in diskrediet te brengen, te demoniseren, je beseft toch dat dat tegenwoordig net 't omgekeerde effect heeft.
Bovendien is er geen enkele Belg die op hem kan stemmen, je verspilt je tijd door hier continu Wilders' levensverhaal uit de doeken te doen, uiteraard zonder degelijke bronnen behalve je duim of van horen zeggen
Niemand is daarin geïnteresseerd, de verkiezingsuitslag is hetgeen dat zal uitwijzen hoe of wat Nederlanders over hem denken en wat ze willen voor hun toekomst.

Laatst gewijzigd door SDX : 10 december 2016 om 12:52.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 13:03   #423
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Adrian, kun jij nu niets goeds over Pim zeggen?
Oud 10 december 2016, 13:14   #424
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Adrian, kun jij nu niets goeds over Pim zeggen?
Adrian kan alleen goede dingen zeggen over politici die de inheemse Europese bevolking willen vervangen door vreemdelingen.

Zou Adrian daar dan misschien een of ander belang bij hebben?

Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 december 2016 om 13:17.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 13:39   #425
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zit wel diep èh Adriaan, dat iemand 't lef heeft om 'n grondige afkeer van jouw geliefde islam te hebben.
Je lijkt wel de media, die er alles aan doen om iemand met de "foute" mening in diskrediet te brengen, te demoniseren, je beseft toch dat dat tegenwoordig net 't omgekeerde effect heeft.
Bovendien is er geen enkele Belg die op hem kan stemmen, je verspilt je tijd door hier continu Wilders' levensverhaal uit de doeken te doen, uiteraard zonder degelijke bronnen behalve je duim of van horen zeggen
Niemand is daarin geïnteresseerd, de verkiezingsuitslag is hetgeen dat zal uitwijzen hoe of wat Nederlanders over hem denken en wat ze willen voor hun toekomst.
Islam interesseert me geen zak, evenmin als elke andere religie
Als iemand behoefte heeft aan religie zijn of haar keus.

Hoef niets uit m'n duim te zuigen, de hele santemekraam staat gewoon op internet vermeld. Met naam en toenaam van o.a. z'n onderwijzer, z'n leerplichtamtenaar etc. Ook z'n boekhouding kan elke Nederlander inzien. Evengoed kamerbrieven met vragen over z'n relaties ten aanzien van Israel en de NIVD.

Willen Nederlanders een dictator aan de macht, wel dan zij het zo
Laat hij het dan vooral goed doen.. "Bikkel en bikkelhard de knoet erover" Strafkampen en iedereen die uit z'n pas loopt de kampen in.
Hij is een voorstander dat gevangen in het openbaar met kettingen te werk worden gesteld en werken van `s morgens vroeg tot `s avonds laat

Laatst gewijzigd door Adrian M : 10 december 2016 om 13:45.
Oud 10 december 2016, 13:52   #426
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Adrian kan alleen goede dingen zeggen over politici die de inheemse Europese bevolking willen vervangen door vreemdelingen.

Zou Adrian daar dan misschien een of ander belang bij hebben?
Wel, misschien ben ik voorstander iedereen die niet in Nederland thuishoort eruit te flikkeren, bijv, Duitsers en Belgen tot in de 10e generatie terug
Oud 10 december 2016, 13:52   #427
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Ik keek gisteren naar de BBC.
Wilders is schuldig maar kreeg geen straf noch moet hij een boete betalen en alle eisen van de burgerlijke partijen werden afgewezen.
Ze waren daar openlijk aan het lachen met een dergelijk vonnis want men vroeg zich daar dan af: "heeft hij dan eigenlijk iets misdaan".
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 14:00   #428
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Islam interesseert me geen zak, evenmin als elke andere religie
Als iemand behoefte heeft aan religie zijn of haar keus.

Hoef niets uit m'n duim te zuigen, de hele santemekraam staat gewoon op internet vermeld. Met naam en toenaam van o.a. z'n onderwijzer, z'n leerplichtamtenaar etc. Ook z'n boekhouding kan elke Nederlander inzien. Evengoed kamerbrieven met vragen over z'n relaties ten aanzien van Israel en de NIVD.

Willen Nederlanders een dictator aan de macht, wel dan zij het zo
Laat hij het dan vooral goed doen.. "Bikkel en bikkelhard de knoet erover" Strafkampen en iedereen die uit z'n pas loopt de kampen in.
Hij is een voorstander dat gevangen in het openbaar met kettingen te werk worden gesteld en werken van `s morgens vroeg tot `s avonds laat
Boeiuh!
Vandaar dat je constant je islam loopt te verheerlijken en al wie 't lef heeft om er kritiek op te leveren afschiet.

't Raakt je kouwe kleren niet, toch blijf je hetzelfde riedeltje oeverloos herhalen, alsof van de kleur van z'n haar, & de rest van de santekraam ook maar iemand wakker ligt, behalve sujetten als jij.

De uitslag van de eerstvolgende verkiezingen zal uitwijzen wat Nederlanders willen, jouw geweeklaag zal daar weinig tot geen invloed op hebben.

Hij zal zelf wel z'n beleid of programma opstellen, daar heeft hij jouw raad of advies niet voor nodig paniekzaaier, gewoon zorgen dat je uit de gevangenis blijft, geen criminele fratsen uithaalt, hoef je ook niet met kettingen over straat. 😋
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 14:02   #429
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, misschien ben ik voorstander iedereen die niet in Nederland thuishoort eruit te flikkeren, bijv, Duitsers en Belgen tot in de 10e generatie terug
Ik vrees dat daar geen meerderheid voor te vinden zal zijn. Ze hebben daar relatief weinig last van Belgen en Duitsers.
Van bepaalde andere bevolkingsgroepen daarentegen.
U gaat er dus vanuit dat de gemiddelde Nederlander achterlijk is. Hoe racistisch is dat wel niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 14:10   #430
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik keek gisteren naar de BBC.
Wilders is schuldig maar kreeg geen straf noch moet hij een boete betalen en alle eisen van de burgerlijke partijen werden afgewezen.
Ze waren daar openlijk aan het lachen met een dergelijk vonnis want men vroeg zich daar dan af: "heeft hij dan eigenlijk iets misdaan".
Dit is een precedent.

Als we voor de rechter moeten verschijnen moeten we dus niets betalen.
Dat komt omdat we niets hebben misdaan.
Oud 10 december 2016, 14:14   #431
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Deze uitspraak is schandelijk.

Wat politiek correct Nederland hiermee bereikt, is dat mensen naderhand een morele plicht gaan vinden om voor de PVV te stemmen. En geef ze eens ongelijk...

De inhoud van de PVV is uiteraard verwerpelijk, en Geert Wilders heeft zich al meermaals geuit als rabiate tegenstander van de vrijheid van meningsuiting (zo wil hij boeken gaan verbieden). En toch kan net hij zich hier gaan opwerpen als de laatste kans voor de vrijheid van meningsuiting en vrijheid in het algemeen.

Een Pyrrhus-overwinning.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 14:34   #432
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Boeiuh!
Vandaar dat je constant je islam loopt te verheerlijken en al wie 't lef heeft om er kritiek op te leveren afschiet.

't Raakt je kouwe kleren niet, toch blijf je hetzelfde riedeltje oeverloos herhalen, alsof van de kleur van z'n haar, & de rest van de santekraam ook maar iemand wakker ligt, behalve sujetten als jij.

De uitslag van de eerstvolgende verkiezingen zal uitwijzen wat Nederlanders willen, jouw geweeklaag zal daar weinig tot geen invloed op hebben.

Hij zal zelf wel z'n beleid of programma opstellen, daar heeft hij jouw raad of advies niet voor nodig paniekzaaier, gewoon zorgen dat je uit de gevangenis blijft, geen criminele fratsen uithaalt, hoef je ook niet met kettingen over straat. 😋
Wordt flink zoeken dan wil u ook maar iets vinden dat ik Islam of ook maar één religie zou verdedigen.
Niet religieus, respecteer daarentegen wel dat iemand een religie aanhangt

Als een politicus de rechterlijke macht als een nep rechtbank classificeert als wel het parlement als een nep parlement dan
is weinig nodig om te begrijpen waar een Wilders voor staat en waar het op uit kan draaien
Maar goed we zullen het afwachten, mogelijk de komende 20 of 25 jaar een Wilders als premier?
Hoewel hij kan oud worden, laten we er 40 jaar van maken

Laatst gewijzigd door Adrian M : 10 december 2016 om 14:36.
Oud 10 december 2016, 14:39   #433
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten is het allemaal één en dezelfde God .. Joods, Christenen en Moslims
Fout dus: mijn microwezentjes zijn de enig ware en werkelijke Goden, oneindig in aantal.

vertaling: God is niet slechts EEN, noch slechts 3, maar 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x enz., als de heilige geest* van een oneindig aantal microwezentjes.

*En dan niet alleen de Geest, maar ook de Ziel (de Godin) en de zintuiglijke waarneming (de kinderen) tot een volledige cultuur van Hemel en Universum.

Citaat:

Kunt de Turken, Marokkanen en wat al niet meer eruit gooien, blijven er nog steeds pakweg een half miljoen autochtonen in West Europa over die overgestapt zijn naar de Islam
Alleen al in de UK ruwweg 130.000 á 150.000. België ongeveer 56.000. Een paar honderdduizend in Duitsland en Frankrijk.
Niet religieus, interesseert me dan ook geen reet wat iemand wil geloven
Nu, wat jouw reet gelooft is ook niet zo belangrijk.
En het is een trieste zaak dat al zoveel Europeanen zich tot de Islam hebben bekeerd en mijn nieuwe Bijbel niet willen lezen.

Oud 10 december 2016, 14:45   #434
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hypocriete stelling om de derde wet van Newton hier te gebruiken.
Oud 10 december 2016, 14:47   #435
Adrian M

Standaard

Citaat:
Dit is een precedent.

Als we voor de rechter moeten verschijnen moeten we dus niets betalen.
Dat komt omdat we niets hebben misdaan.
Is het ook, iedereen kan tijdens een rechtszaak nu openlijk aangeven dat hij zich niets aan zal trekken van de uitspraak van een rechter
Een crimineel kan op basis van Wilders uitspraken aangeven dat niets hem zal weerhouden om door te gaan met z'n praktijken
Oud 10 december 2016, 14:53   #436
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Hypocriete stelling om de derde wet van Newton hier te gebruiken.
Stapje verder dan de geproclameerde raszuivere Europeaan, de Über-Hollander
Oud 10 december 2016, 14:54   #437
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stapje verder dan de geproclameerde raszuivere Europeaan, de Über-Hollander
Ben je Nijmegenaar?
Oud 10 december 2016, 14:59   #438
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Fout dus: mijn microwezentjes zijn de enig ware en werkelijke Goden, oneindig in aantal.

vertaling: God is niet slechts EEN, noch slechts 3, maar 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x enz., als de heilige geest* van een oneindig aantal microwezentjes.

*En dan niet alleen de Geest, maar ook de Ziel (de Godin) en de zintuiglijke waarneming (de kinderen) tot een volledige cultuur van Hemel en Universum.

Nu, wat jouw reet gelooft is ook niet zo belangrijk.
En het is een trieste zaak dat al zoveel Europeanen zich tot de Islam hebben bekeerd en mijn nieuwe Bijbel niet willen lezen.

Werk aan de winkel voor je Harry. Jezus en Mohammed zijn ook klein begonnen
Oud 10 december 2016, 15:02   #439
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ben je Nijmegenaar?
A bridge too far
Oud 10 december 2016, 15:03   #440
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ah... Arnhem.
Ik voel je pijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be