![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is goed.
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat moet zo opnieuw en opnieuw ..
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 december 2016 om 11:48. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het is heel simpel: als je vindt dat de huurprijzen te hoog zijn, zeg dat dan met zoveel woorden. En laat die onzin achterwege dat de huisbaas je zou moeten betalen om je eigen was en plas te doen. Je bent de discussie begonnen met verwijzing naar wetgeving. Alleen... die wetgeving had niets te maken met het punt dat je wilde maken. En verder ga je voorbij aan de bestaande huurwetgeving die zegt dat je een gehuurde woning moet onderhouden om hem in dezelfde staat terug te kunnen geven als die waarin je hem gekregen hebt, behoudens normale slijtage. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Ik merk niks van uw flutverhaal.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 december 2016 om 17:25. |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard zijn de huurprijzen veel te hoog. En met de snel stijgende immoprijs en de lage rente is de huurder altijd slachtoffer. Tussendoor bewaakt en onderhoud de huurder dat vastgoed . Anders zou het waardeloos worden. Dus werkt de huurder voor de verhuurder. En moet je die vergoeden. Zoniet ga je er toch zelf gaan in wonen?
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar je voelt je al wat angstig.
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar los daarvan...als u iemand vraagt om bij u thuis wat te komen werken...schoon te maken en zo...moet u ook betalen. Een huis dat u verhuurt...is niet anders. Uw..uw..uw.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 december 2016 om 18:50. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedereen sluit teveel zijn grens. Maar verwacht wel dat ze zelf overal heen kunnen.
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ja, ik betaal mensen die mij diensten leveren. Net als er mensen zijn die betalen om mijn vastgoed te mogen gebruiken. Welkom in de wereld. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 december 2016 om 19:03. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Verhuurders verhuren een woning om winst mee te maken en niet om iemand die te laten onderhouden in de tijd dat ze daar niet wonen. Anders zouden ze die verkopen. Je kan daar ethische bezwaren bij hebben, maar zo is het. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw inwonend personeel is personeel. Tijd van slavernij is voorbij Kan je het u niet permitteren, verkoop dan.
|
|
|
|
#115 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als je niet blij bent dat je de verhuurder moet betalen, dan bekijk de mogelijkheden om iets voor jezelf te kopen. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop met dat straf spul te gebruiken waar ge nu aanzit want uw hersens zijn al serieus aangetast. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als je iemand ganse dagen met uw auto laat rijden zal je hem nu eenmaal moeten betalen
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je selecteert. Je bepaald ook de periode. Je bepaald ook de regels. Je bent verantwoordelijk Je bepaald de huurprijs Kortom het is geen vrije markt en niet voor iedereen toegankelijk. Jij bent juridisch baas over je eigendom en wat er in omgaat. Je bent werkgever akka huisbaas. Huisbaasgever voor mijn part.
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je selecteert. Je bepaald ook de periode. Je bepaald ook de regels. Je bent verantwoordelijk Je bepaald de huurprijs Kortom het is geen vrije markt en niet voor iedereen toegankelijk. Jij bent juridisch baas over je eigendom en wat er in omgaat. Je bent werkgever akka huisbaas. Huisbaasgever voor mijn part.
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|