![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is zeker geen shit, maar de waarheid van God en het heelal. En zolang de wereld niks van mij wil weten en zich bovendien ook nog slecht gedraagt is ze de vijand van de waarheid en daarmede van mij. En ik dring niemand iets op, hoe zou ik dat kunnen als enkeling? Ik openbaar de waarheid en dat is iets heel anders dan iemand iets opdringen. En volgens mij stelt die eigen wil en dat eigen denken van jou weinig voor, gezien je domme reacties. Vertaling: Studeer eerst mijn atoomtheorie vóór je al je stront aan vooroordelen over mijn hoofd gooit. Bagger. Hoeveel bagger heb ik al niet over mij heen gekregen, maar enig argument dat mijn atoomtheorie niet mogelijk is, dat heb ik nog steeds niet mogen horen, noch van enige erkenning van de vele positieve argumenten, die ik zelf wèl weten te geven.
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Harrie daarentegen maat: nog wat tijd nodig om De Nul in te halen... (Sans rancune, he). ![]()
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de rancune betreft is dat ook geen probleem: je verzint maar wat. Beter wat dan niks. En uit alle bagger kan als mest toch nog altijd wel wat aardige bloemen groeien.
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer "onze Geert" wordt vervolgd, des te meer zal hij stijgen in de peilingen.
Wat zou de politiek saai zijn zonder Geert.... ![]()
![]() |
#465 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn een eigen wil en denken domme reactie s en stront ? in je ogen ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 december 2016 om 15:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Wat betekenen die gekke tekeningen feitelijk .............
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is dat voor jou heel erg intelligent, maar voor mij is dat gewoon bagger.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 december 2016 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil niet uit sluiten dat je zo voor jezelf een zeer intelligent persoon zou kunnen zijn met een eigen visie en eigen wil, maar jegens mijn atoomtheorie heb ik daar nog niks van gemerkt: jammer dus. Vertaling: om mijn atoomtheorie te begrijpen, heb je een open geest nodig, bereid om iets totaal nieuws te leren.
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij geen familie van Peche ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je ze niet begrijpen, begin er dan met één, dan kan je extra uitleg geven. Want om ze allemaal te behandelen wordt een beetje teveel werk, temeer daar ik vermoed dat je niet al te leergierig zal zijn. Hier nog één, die toch wel duidelijk moet zijn.
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik ben geen familie van Peche.
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus in die bruine spleet zit geen bagger? Inderdaad, wel dikke stront. Of het moeten de hersenen van de wetenschap zijn, dat kan natuurlijk ook.... ![]()
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaat leuk worden in Nederland, de volgende rechtszaak in aantocht.
Een rechter kan hooguit nog een oordeel uitspreken, maar daar blijft het bij. Vrije meningsuiting toch? Nog grappiger, feitelijk uitermate ernstig, een extreme Islamiet die voor een overeenkomstig vergrijp als Wilders voor de rechtbank komt wordt veroordeeld, maar een straf opleggen ho maar Hij kan gewoon aangeven dat de rechter een paardelul is en voor de rest de boom in kan ![]() Aangifte tegen Vrije Democratische Partij, 35 klachten 7 december 2016 http://deorkaan.nl/aangifte-tegen-vr...j-35-klachten/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst iets wat die "extreme islamiet" nog niet gedaan heeft. Als jouw "extreme islamiet" z'n boek ter hand neemt en er luidop uit voorleest pleegt ie al ernstiger misdrijven dan Wilders ooit maar "gepleegd" heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 december 2016 om 02:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God is de schepper van het heelal volgens de oude bijbel dan, en Jezus is zijn zoon die de leer van de liefde heeft gebracht.
Citaat:
Citaat:
En de eerste twee zijn de fantasie van de oude bijbel. Citaat:
De ene dag regent het en de andere dag schijnt de zon. Maar waarom regent het nu juist vandaag? Daar is geen verklaring voor, dat is puur toeval. Want morgen schijnt de zon en kun je even zo goed vragen: waarom schijnt nu juist vandaag de zon? En zo is het ook met het geluk van de ene en de ellende van de ander. Daar is geen verklaring voor. Maar het is wel zo dat wij allemaal eeuwig leven en dat als je nu ongelukkig bent dat je het misschien in een volgend leven beter treft. Of anders een derde leven, enzovoort. En in een eeuwig leven krijgen we uiteindelijk allemaal even veel ellende en even veel geluk. Goed en kwaad moeten allebei bestaan en het ene kan niet zijn zonder de ander. En vandaag is de ene aan de beurt en morgen de ander.
![]() |