![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1263 | ||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 14 december 2016 om 00:03. |
||||||
|
|
|
|
|
#1264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat gaat over mensen met zo weinig kansen, dat de kans het grootst is dat ze er daardoor alleen al nooit zullen uit geraken. |
|
|
|
|
|
|
#1266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oei, ons Anna krijgt de wind plastisch van voren.
|
|
|
#1267 |
|
Banneling
|
Hah zo ik klik juist nergens op ik ben dat gezaag stillaan moe jong , het is een normaal fenomeen jong en arm zijn... ik ben ook moeten beginnen met niks .
|
|
|
|
|
|
#1268 |
|
Banneling
|
iedereen begint met niks, toen en nu, maar de kansen om daaruit te geraken moeten er wel zijn ...
|
|
|
|
|
|
#1269 |
|
Banneling
|
da's gezond, niks oei, ... anders wordt ik toch maar lui in mijn gedachten. zo dwingt Muyle me tenminste om nog na te denken over argumentatie en verwoordingen, niet dat ik snel van mijn eigen gelijk ga afkomen natuurlijk, maar soms krijg je toch al wel eens een nieuw of ruimer inzicht zo.
|
|
|
|
|
|
#1270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Informeer u maar eens grondig naar de immigratiecriteria van typische immigratielanden zoals Canada en Australië. Of zijn de bewindvoerders van die landen soms ook allemaal "rechtse zakken"? Bovendien dat fameus gezin uit Aleppo is een welstellende familie die altijd in West-Aleppo heeft gewoond, m.a.w. dat gedeelte van de stad dat gans de oorlog door in handen van Assad is gebleven en er helemaal niet uitziet zoals de andere stadsdelen die veeleer op Berlijn of Dresden in mei 1945 gelijken. Laatst gewijzigd door quercus : 14 december 2016 om 10:35. |
|
|
|
|
|
|
#1271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat is het probleem dan daar. Te weinig intelligentie. Slechte attitude. Niet kunnen indringen in de ons kent ons wereld...
|
|
|
|
|
|
#1272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch 1 weerlegging: kinderen met rotte tanden: alle kinderen tot 12 jaar mogen gratis naar de tandarts. Ja, er is nog armoede hier, zelf in mijn eigen gemeente is dat er nog. Er is nog teveel armoede, absoluut. Die mensen verdwijnen uit de cijfers, ook waar. En elke arme is er 1 teveel, uiteraard. Maar daarom zeggen dat we geen rijk land zijn, dat is niet 1 maar ontelbare bruggen te ver. Ga anders eens in Roemenië of Albanië zeggen dat wij geen rijk land zijn. Ga dat zeker eens zeggen in Syrië, Somalië of Sierra Leone. Daar zitten geen 15% van de mensen onder de armoedegrens, daar zitten 85% van de mensen eronder, of meer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#1273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch 1 weerlegging: kinderen met rotte tanden: alle kinderen tot 12 jaar mogen gratis naar de tandarts. Ja, er is nog armoede hier, zelf in mijn eigen gemeente is dat er nog. Er is nog teveel armoede, absoluut. Die mensen verdwijnen uit de cijfers, ook waar. En elke arme is er 1 teveel, uiteraard. Maar daarom zeggen dat we geen rijk land zijn, dat is niet 1 maar ontelbare bruggen te ver. Ga anders eens in Roemenië of Albanië zeggen dat wij geen rijk land zijn. Ga dat zeker eens zeggen in Syrië, Somalië of Sierra Leone. Daar zitten geen 15% van de mensen onder de armoedegrens, daar zitten 85% van de mensen eronder, of meer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#1274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik had graag mogen beginnen me niks. Ik ben echter mogen beginnen met schulden gemaakt door u en uw generatiegenoten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#1275 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1276 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enerzijds zijn we een rijk land maar anderzijds zijn er nog schandalig veel mensen onder de armoedegrens. Het is zo schandalig omdat we zo'n rijk land zijn hé. In een arm land, zou dat een prestatie zijn.....
|
|
|
|
|
|
#1278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie dat we daar hebben. Welkom terug. Alles kits?
Ik had het net over U in De Tettendraad...
|
|
|
#1279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij zijt mogen beginnen met wat de vorige generaties opgebouwd hebben. Dat ge dat nog wat helpt afbetalen lijkt mij maar normaal. |
|
|
|
|
|
|
#1280 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hoe kan je nu een land rijk noemen een totale overheidsschuld die zelfs bij negatieve of nulrente niet onder controle is, en dat zijn jaarlijkse begroting de laatste 10 jaar niet onder de 100% krijgt. de combinatie van die cijfers bewijst gewoon dat de BE staat ver boven zijn stand leeft en dat we met z'n allen nog steeds onderweg naar beneden zijn op kosten van onze kinderen en toekomstige generaties. in die context lijkt het me wrang de term "rijk land" te hanteren ... |
|
|
|
|