![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Erg verdacht Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 december 2016 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt zo'n ego dat als je een spiegel wordt voorgehouden, niet eens ziet wat voor misselijkmakend persoon jij bent. Alles is voor je verdacht en vindt een spat al genoeg om mensen in kerkers te gooien; dat was reeds allang duidelijk. Ps, sedert 2008 ben ik lid van dit forum. Ik speel niet op de man bij discussies, maar voor jou oentersoort wil ik wel een uitzondering maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van een druggebruiker in zijn twintiger jaren had ik die roekeloze persoonlijke aanvallen aan het adres van JB wel verwacht. Onervaren mensen kunnen immers niet goed verdragen dat ze worden tegengesproken. Maar van iemand van 69 kunnen we toch wat meer menslievendheid verwachten. Op zijn minst dat je geen oordeel velt over JB zonder dat zijn schuld bewezen is. JB verdient zijn kost met kunst, en als er nu 1 plaats ter wereld is waar je met bitter weinig geld royaal kan leven is het wel in Bolivië. In plaats van een eerlijk standpunt krijgen we quotes over jouw anale fantasieën en "de hoer van de gevangenis in La Paz". Waarschijnlijk heb je je inspiratie voor deze uitspraak gehaald bij je eigen kringspier die het laat afweten. Je hebt immers een leeftijd bereikt waarbij je anus niet meer vlekkeloos de commando's van je hersenen opvolgt. Voor je het weet zit jij met je pamper in een rusthuis de verpleegsters te irriteren.
![]() |
![]() |
#265 |
Minister
|
![]() Dubbel
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 december 2016 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je bent net 30 jaar ouder dan ik. Ik ben nochtans ook al een ancien op dit forum en ik vind 39 niet jong meer. Ik zou nooit een relatie aangaan met iemand die meer dan 10 jaar jonger is dan mezelf. Van die oude, vieze venten die jonge meisjes misbruiken in Azië, dat vind ik veel erger dan drugs. Als ik jouw leeftijd ooit zou bereiken, zal ik, hopelijk (nog ![]() Echte liefde: ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 15 december 2016 om 04:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken Johan persoonlijk en heb genoeg mensenkennis om te weten dat hij nooit zoiets zou doen. Hij is naïef inderdaad, en kent veel mensen uit het flowerpower milieu, en dat is z'n zwakte. Jij begon over de Sovjets en Russen niet ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus
Citaat:
Hij zei me dat z'n huis te groot was (heb ik hier ook ergens gelezen) voor hem en z'n vrouw, en dat hij kamers ging verhuren. In afwachting van terug te keren naar België. Dat, gecombineerd met het feit dat hij mij nogal naïef is (let wel, zeker niet dom, maar te veel vertrouwen in de mensheid, dat heb ik hem ook gezegd) en de verklaring van z'n vrouw lijkt de meest logische verklaring. Zeker weet ik dat natuurlijk niet, dat weet alleen Johan, maar het is op z'n minst voorbarig op hem als een drugsdealer te veroordelen. Citaat:
Maar ze kunnen ook niet overdrijven, want dan laat iedereen hen vallen als een baksteen. Dus modderen ze maar wat aan in Donbas, en de politici die nu aan de macht zijn weten dat dit niet zo lang meer zal duren en stelen alsof hun leven er van afhangt. Zelfs Maidan aanhangers geven dit nu toe. De heldin van de natie is ondertussen op eigen houtje besprekingen begonnen met de rebellen, ze zegt dat als het van de corrupte kliek in Kiev afhangt het bloedergieten en de diefstal gewoon doorgaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt de uitleg van z'n vrouw zeer plausibel, de autoriteiten hebben dat ook niet ontkend, maar onderzoeken de zaak. Ik vind "drugs" ook overroepen. Wie zich drogeert doet dat in volle bewustzijn meestal. Net als een alcolieker niet gedwongen wordt om te drinken. En als je kijkt waaraan de meeste bekendheden doodgaan is het meestal niet de illegale drugs, maar voorgeschreven geneesmiddelen, of alcohol (bvb. Amy Whinehouse) of een combinatie. Stel nu dat Johan betrokken is, wat ik absoluut niet geloof, dan heeft hij in het ergste geval niets anders gedaan dan "happy pralines" verkocht aan toeristen en de lokale jeugd die dat wilden proberen. Zoals al eerder gezegd het was geen gesofistikeerd drugslab (nodig om coke of crystal meth te maken, een gevaarlijk proces) maar enkele tupperware potten en kookplaten. Het is perfect mogelijk dat Johan van niets wist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij suggereert vunzigheid in hoofde van een forumgebruiker, en legt dan via omgekeerde bewijslast de mogelijkheid bij de door jou beschuldigde om zich vrij te pleiten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moeder van alle 'vergoelijkingen'. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "JB doet dat niet, Drugs, want hij is zo'n naieve lieve jongen, die amper weet wat Drugs zijn, hij dacht dat hij gewoon paddestoelen aan het koken was voor in de soep of als vulling voor pralines. En als hij het toch deed, drugs verkopen, was het enkel om goed te doen en om jongeren happy te maken, niet voor het geld." Man toch. ![]() In diezelfde strekking kan je ook gaan verklaren dat de nazi's de joden enkel maar op kamp stuurden om hun concentratie-vermogen wat aan te scherpen, met de beste bedoelingen dus. Ja, een dikke Godwin. Fijn he? Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister
|
![]() Ja, zo is dat.
Ik ben lang in La Paz geweest en met €500/maand kun je er een normaal leven leiden. Daar moet je echt geen zware drughandelaar voor zijn. De woning en lifestyle van JB zijn trouwens totaal onverenigbaar met die van een drugsbaron.
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Dat is omdat je teveel films ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister
|
![]() Soms denk ik dat jij en Gipsy dezelfde persoon zijn.
Dezelfde verbittering, altijd onmiddellijk een oordeel vellen, altijd die sarcastische bijklank. JB leidt een zeer sober bestaan. La Paz is een van de smerigste plaatsen waar ik ooit ben geweest. Als JB rijk wilde worden van drughandel (hij is niet meer van de jongsten) zou hij wel ergens anders gaan wonen, ipv in het armste land van Zuid Amerika met het zwaarste anti drug beleid. JB en zijn vrouw hebben meer dan voldoende legaal inkomen om hun lifestyle te bekostigen in dat spotgoedkope apenland. Dus waar zit dat drugsgeld en waar moet het voor dienen? You tell me In plaats van een oordeel te vellen over een persoon die je niet kent, op een plaats waar je nooit bent geweest, zou je beter geen standpunt innemen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 december 2016 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens een slimme drug trafikant rijd met geen Ferrari of heeft geen buitenissige levenstijl. Die leeft onder de radar om niet opgemerkt te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gewone is ook al goed. En drugshandelaars lopen nooit met hun geld te koop behalve als ze justitie en politie in hun zak hebben, zoals de drugscartels in Colombia en Mexico bvb. Kijk maar eens naar dit Drugshol in Turnhout : 't vitamientje. Mooi voorbeeld. ![]() ![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-o...ndel-a3031259/ Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor die 100 euro die maandelijks nodig is om te kunnen eten, is het uiteraard noodzakelijk dat er drugs worden geproduceerd ![]() Niemand die zich vragen stelt bij de financiën van JB die perfect verklaard kunnen worden vanuit een legaal inkomen
![]() |