Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2016, 21:57   #261
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben niet oud, ik ben er maar 69. Een viezerik dat wel maar niet met prostituees. Wat drugs betreft ben ik onverbiddelijk en kunnen de straffen niet hard genoeg zijn.
Tegen pedofielen ben je niet onverbiddelijk..

Erg verdacht

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 december 2016 om 21:59.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2016, 22:05   #262
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tegen pedofielen ben je niet onverbiddelijk..

Erg verdacht
Ik vind het verdacht dat ge over pedofilie begint, hebt ge iets te verbergen of wilt ge ons iets meedelen? Wroeging of goesting?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2016, 23:28   #263
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vind het verdacht dat ge over pedofilie begint, hebt ge iets te verbergen of wilt ge ons iets meedelen? Wroeging of goesting?

Je hebt zo'n ego dat als je een spiegel wordt voorgehouden, niet eens ziet wat voor misselijkmakend persoon jij bent.

Alles is voor je verdacht en vindt een spat al genoeg om mensen in kerkers te gooien; dat was reeds allang duidelijk.

Ps, sedert 2008 ben ik lid van dit forum. Ik speel niet op de man bij discussies, maar voor jou oentersoort wil ik wel een uitzondering maken.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 00:00   #264
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Gipsy - de meest verbitterde en sadistische man op dit forum
Zalig, kunt ge niet beter? Ik maak in ieder geval geen drugs en verdien mijn brood door hard te werken. Niet zoals hypocriete JB die de moraal in pacht had maar die verdiende, op de meest smadelijke manier, achter de rijkere disco jeugd van La Paz
Ik zeg het zoals het is.
Van een druggebruiker in zijn twintiger jaren had ik die roekeloze persoonlijke aanvallen aan het adres van JB wel verwacht. Onervaren mensen kunnen immers niet goed verdragen dat ze worden tegengesproken.

Maar van iemand van 69 kunnen we toch wat meer menslievendheid verwachten. Op zijn minst dat je geen oordeel velt over JB zonder dat zijn schuld bewezen is. JB verdient zijn kost met kunst, en als er nu 1 plaats ter wereld is waar je met bitter weinig geld royaal kan leven is het wel in Bolivië.

In plaats van een eerlijk standpunt krijgen we quotes over jouw anale fantasieën en "de hoer van de gevangenis in La Paz".

Waarschijnlijk heb je je inspiratie voor deze uitspraak gehaald bij je eigen kringspier die het laat afweten. Je hebt immers een leeftijd bereikt waarbij je anus niet meer vlekkeloos de commando's van je hersenen opvolgt.

Voor je het weet zit jij met je pamper in een rusthuis de verpleegsters te irriteren.
Oud 15 december 2016, 00:00   #265
Eurosceptic
Minister

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 december 2016 om 00:01.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 04:12   #266
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben niet oud, ik ben er maar 69.

Je bent net 30 jaar ouder dan ik. Ik ben nochtans ook al een ancien op dit forum en ik vind 39 niet jong meer. Ik zou nooit een relatie aangaan met iemand die meer dan 10 jaar jonger is dan mezelf.
Van die oude, vieze venten die jonge meisjes misbruiken in Azië, dat vind ik veel erger dan drugs. Als ik jouw leeftijd ooit zou bereiken, zal ik, hopelijk (nog ) wijzer zijn dan nu en hopelijk geen zo'n domme praat uitslaan als U. Het kan natuurlijk zijn dat de aftakeling al begint toe te slaan.

Echte liefde:

Laatst gewijzigd door tomm : 15 december 2016 om 04:13.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 04:17   #267
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Vooral hilarisch dat jij een idioot die een drugslabo in zijn huis had, een 'arme' noemt die zeker 'geen drugssmokkelaar was' (nee, producent natuurlijk, op zijn minst op de hoogte en dus faciliterend medewerker) en dat ' het allemaal wel goed zal komen omdat bolivie niet al te corrupt meer is' (tiens ik zou net het omgekeerde denken en ik ben tochtthans geen sovjetproduct)

Ik lach om de reacties van de bollen fanclub, JB zal vermoedelijk krijgen wat hij verdient en daarmee uit. De fanclub zal dan wel moord en brand schreeuwen, dat wordt nog leuk.
Justitie is altijd laks, behalve als het om jezelf of een vriendje gaat blijkbaar.

En wat maidan hier mee te maken heeft is volkomen onduidelijk.
Haal je hoofd eens uit je kont, man.
Moest Bolivië corrupter zijn, zou de drugssmokkelaar vrijkomen door veel te betalen en alles op Johan steken, en daar ook mee wegkomen.
Ik ken Johan persoonlijk en heb genoeg mensenkennis om te weten dat hij nooit zoiets zou doen. Hij is naïef inderdaad, en kent veel mensen uit het flowerpower milieu, en dat is z'n zwakte.
Jij begon over de Sovjets en Russen niet ik...
Oud 15 december 2016, 04:27   #268
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Pandareus

Citaat:
tomm, dat argument gaat ook op voor jou, net zoals voor iedereen hier. Niemand weet iets meer dan wat er in de pers heeft gestaan. En dat zag er niet goed uit voor hem... Dat enkelen hem hier als een wereldvreemde maar 'ongetwijfeld' onschuldige sukkelaar proberen neer te zetten gaat niets veranderen aan het strafrechterlijk proces dat daar zal volgen. Pas dan gaan we iets weten, nu fantaseert men er maar op los.
Wel, ik ken hem persoonlijk, heb hem ontmoet (hij had liever niet dat ik dat publiek maakte, maar in de huidige omstandigheden denk ik niet dat hij dat erg zal vinden). En we hadden regelmatig contact per email en berichten tot voor kort.
Hij zei me dat z'n huis te groot was (heb ik hier ook ergens gelezen) voor hem en z'n vrouw, en dat hij kamers ging verhuren. In afwachting van terug te keren naar België. Dat, gecombineerd met het feit dat hij mij nogal naïef is (let wel, zeker niet dom, maar te veel vertrouwen in de mensheid, dat heb ik hem ook gezegd) en de verklaring van z'n vrouw lijkt de meest logische verklaring. Zeker weet ik dat natuurlijk niet, dat weet alleen Johan, maar het is op z'n minst voorbarig op hem als een drugsdealer te veroordelen.

Citaat:
Mee eens, poetin is grote kuis aan het houden in syrië en het lukt. Voor Oekraïne zal de tijd en de economische verzwakking wel zijn werk doen, wat op termijn terug tot een normalisering van de politieke verhoudingen kan leiden met buurland rusland. Het is enkel nodig dat men daar nu niet te trigger happy rondloopt, want dan kan het exploderen.
Dat probeert het regime constant, ze doen alles om Minsk te doen mislukken. Ze hebben een zondebok nodig voor de grote shit waarin Oekraïne momenteel verkeerdt, en willen niet dat het Westen en Rusland toenadering zoeken.
Maar ze kunnen ook niet overdrijven, want dan laat iedereen hen vallen als een baksteen. Dus modderen ze maar wat aan in Donbas, en de politici die nu aan de macht zijn weten dat dit niet zo lang meer zal duren en stelen alsof hun leven er van afhangt. Zelfs Maidan aanhangers geven dit nu toe.
De heldin van de natie is ondertussen op eigen houtje besprekingen begonnen met de rebellen, ze zegt dat als het van de corrupte kliek in Kiev afhangt het bloedergieten en de diefstal gewoon doorgaan.
Oud 15 december 2016, 04:37   #269
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Je bent net 30 jaar ouder dan ik. Ik ben nochtans ook al een ancien op dit forum en ik vind 39 niet jong meer. Ik zou nooit een relatie aangaan met iemand die meer dan 10 jaar jonger is dan mezelf.
Van die oude, vieze venten die jonge meisjes misbruiken in Azië, dat vind ik veel erger dan drugs. Als ik jouw leeftijd ooit zou bereiken, zal ik, hopelijk (nog ) wijzer zijn dan nu en hopelijk geen zo'n domme praat uitslaan als U. Het kan natuurlijk zijn dat de aftakeling al begint toe te slaan.

Echte liefde:

Ik ben ik en gij zijt gij. Verder heb ik geen ervaringen met hoeren dat is mijn milieu niet (ik heb niets tegen prostitutie trouwens). Ik heb ook geen vrienden of kennissen die in drugs betrokken zijn. Vooral geen die de moraliteit in pacht hebben maar die in realiteit een totaal ander persoon zijn.
Oud 15 december 2016, 05:21   #270
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben ik en gij zijt gij. Verder heb ik geen ervaringen met hoeren dat is mijn milieu niet (ik heb niets tegen prostitutie trouwens). Ik heb ook geen vrienden of kennissen die in drugs betrokken zijn. Vooral geen die de moraliteit in pacht hebben maar die in realiteit een totaal ander persoon zijn.
Wel er zijn genoeg mensen die U zouden veroordelen als een oude, vieze vent met een jong meisje. U vindt dat waarschijnlijk niet leuk. Zal ongetwijfeld zeggen dat ze niet het hele verhaal kennen. Wel veroordeel dan ook Johan niet zolang U het hele verhaal niet kent.

Mij lijkt de uitleg van z'n vrouw zeer plausibel, de autoriteiten hebben dat ook niet ontkend, maar onderzoeken de zaak.

Ik vind "drugs" ook overroepen. Wie zich drogeert doet dat in volle bewustzijn meestal. Net als een alcolieker niet gedwongen wordt om te drinken.
En als je kijkt waaraan de meeste bekendheden doodgaan is het meestal niet de illegale drugs, maar voorgeschreven geneesmiddelen, of alcohol (bvb. Amy Whinehouse) of een combinatie.
Stel nu dat Johan betrokken is, wat ik absoluut niet geloof, dan heeft hij in het ergste geval niets anders gedaan dan "happy pralines" verkocht aan toeristen en de lokale jeugd die dat wilden proberen.
Zoals al eerder gezegd het was geen gesofistikeerd drugslab (nodig om coke of crystal meth te maken, een gevaarlijk proces) maar enkele tupperware potten en kookplaten. Het is perfect mogelijk dat Johan van niets wist.
Oud 15 december 2016, 08:45   #271
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Je hebt een jonge Chinese vrouw; wie zegt niet dat je in de vrouwenhandel zit, of als oude man aan het jonge nichtje van je vrouw zit.

Of met Aziatische prostituees in bed duikt, hun anaal gebruikt + potje vaseline - jouw woorden - en (met opzet) je vrouw besmet met HIV. Ik bedoel maar..

Jij ligt ook in de lijn van verdachte personen die jaren in een kerker mogen verrekken - als ik af ga op je simpele wereldbeeld -.

@Bewijs je tegendeel maar dat geen oude viezerik bent die zich met illegale praktijken bezigt en mensen voor hun leven beschadigt; mocht op een dag je hoofd boven de vouw van de krant verschijnen..
Straffe kost...
Jij suggereert vunzigheid in hoofde van een forumgebruiker, en legt dan via omgekeerde bewijslast de mogelijkheid bij de door jou beschuldigde om zich vrij te pleiten ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 08:53   #272
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel er zijn genoeg mensen die U zouden veroordelen als een oude, vieze vent met een jong meisje. U vindt dat waarschijnlijk niet leuk. Zal ongetwijfeld zeggen dat ze niet het hele verhaal kennen. Wel veroordeel dan ook Johan niet zolang U het hele verhaal niet kent.

Mij lijkt de uitleg van z'n vrouw zeer plausibel, de autoriteiten hebben dat ook niet ontkend, maar onderzoeken de zaak.

Ik vind "drugs" ook overroepen. Wie zich drogeert doet dat in volle bewustzijn meestal. Net als een alcolieker niet gedwongen wordt om te drinken.
En als je kijkt waaraan de meeste bekendheden doodgaan is het meestal niet de illegale drugs, maar voorgeschreven geneesmiddelen, of alcohol (bvb. Amy Whinehouse) of een combinatie.
Stel nu dat Johan betrokken is, wat ik absoluut niet geloof, dan heeft hij in het ergste geval niets anders gedaan dan "happy pralines" verkocht aan toeristen en de lokale jeugd die dat wilden proberen.
Zoals al eerder gezegd het was geen gesofistikeerd drugslab (nodig om coke of crystal meth te maken, een gevaarlijk proces) maar enkele tupperware potten en kookplaten. Het is perfect mogelijk dat Johan van niets wist.
In Bolivië is de boliviaanse strafwet van toepassing, welk oordeel wij of JB over drugs hebben is daarbij irrelevant toch ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 09:54   #273
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De moeder van alle 'vergoelijkingen'.

"JB doet dat niet, Drugs, want hij is zo'n naieve lieve jongen, die amper weet wat Drugs zijn, hij dacht dat hij gewoon paddestoelen aan het koken was voor in de soep of als vulling voor pralines.
En als hij het toch deed, drugs verkopen, was het enkel om goed te doen en om jongeren happy te maken, niet voor het geld."

Man toch.

In diezelfde strekking kan je ook gaan verklaren dat de nazi's de joden enkel maar op kamp stuurden om hun concentratie-vermogen wat aan te scherpen, met de beste bedoelingen dus.
Ja, een dikke Godwin. Fijn he?

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 10:01.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 10:37   #274
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik zeg het zoals het is.
Van een druggebruiker in zijn twintiger jaren had ik die roekeloze persoonlijke aanvallen aan het adres van JB wel verwacht. Onervaren mensen kunnen immers niet goed verdragen dat ze worden tegengesproken.

Maar van iemand van 69 kunnen we toch wat meer menslievendheid verwachten. Op zijn minst dat je geen oordeel velt over JB zonder dat zijn schuld bewezen is. JB verdient zijn kost met kunst, en als er nu 1 plaats ter wereld is waar je met bitter weinig geld royaal kan leven is het wel in Bolivië.

In plaats van een eerlijk standpunt krijgen we quotes over jouw anale fantasieën en "de hoer van de gevangenis in La Paz".

Waarschijnlijk heb je je inspiratie voor deze uitspraak gehaald bij je eigen kringspier die het laat afweten. Je hebt immers een leeftijd bereikt waarbij je anus niet meer vlekkeloos de commando's van je hersenen opvolgt.

Voor je het weet zit jij met je pamper in een rusthuis de verpleegsters te irriteren.
"JB verdient zijn kost met kunst..."
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 11:32   #275
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
"JB verdient zijn kost met kunst..."
Ja, zo is dat.
Ik ben lang in La Paz geweest en met €500/maand kun je er een normaal leven leiden. Daar moet je echt geen zware drughandelaar voor zijn.
De woning en lifestyle van JB zijn trouwens totaal onverenigbaar met die van een drugsbaron.
Oud 15 december 2016, 11:40   #276
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, zo is dat.
Ik ben lang in La Paz geweest en met €500/maand kun je er een normaal leven leiden. Daar moet je echt geen zware drughandelaar voor zijn.
De woning en lifestyle van JB zijn trouwens totaal onverenigbaar met die van een drugsbaron.
Dat is omdat je teveel films ziet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 12:05   #277
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat is omdat je teveel films ziet.
Soms denk ik dat jij en Gipsy dezelfde persoon zijn.
Dezelfde verbittering, altijd onmiddellijk een oordeel vellen, altijd die sarcastische bijklank.

JB leidt een zeer sober bestaan. La Paz is een van de smerigste plaatsen waar ik ooit ben geweest. Als JB rijk wilde worden van drughandel (hij is niet meer van de jongsten) zou hij wel ergens anders gaan wonen, ipv in het armste land van Zuid Amerika met het zwaarste anti drug beleid. JB en zijn vrouw hebben meer dan voldoende legaal inkomen om hun lifestyle te bekostigen in dat spotgoedkope apenland. Dus waar zit dat drugsgeld en waar moet het voor dienen? You tell me

In plaats van een oordeel te vellen over een persoon die je niet kent, op een plaats waar je nooit bent geweest, zou je beter geen standpunt innemen.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 december 2016 om 12:05.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 12:40   #278
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soms denk ik dat jij en Gipsy dezelfde persoon zijn.
Dezelfde verbittering, altijd onmiddellijk een oordeel vellen, altijd die sarcastische bijklank.

JB leidt een zeer sober bestaan. La Paz is een van de smerigste plaatsen waar ik ooit ben geweest. Als JB rijk wilde worden van drughandel (hij is niet meer van de jongsten) zou hij wel ergens anders gaan wonen, ipv in het armste land van Zuid Amerika met het zwaarste anti drug beleid. JB en zijn vrouw hebben meer dan voldoende legaal inkomen om hun lifestyle te bekostigen in dat spotgoedkope apenland. Dus waar zit dat drugsgeld en waar moet het voor dienen? You tell me

In plaats van een oordeel te vellen over een persoon die je niet kent, op een plaats waar je nooit bent geweest, zou je beter geen standpunt innemen.
Omdat gij eens in La Paz geweest zijt mag niemand anders een opmerking maken, dat is trouwens irrelevant. Of hij nu in Honolulu, Bangkok of La Paz wordt gepakt is het punt niet. Dan worden het blijkbaar ineens apenlanden met domme corrupte politie. Enfin als de copains er in betrokken zijn.

Trouwens een slimme drug trafikant rijd met geen Ferrari of heeft geen buitenissige levenstijl. Die leeft onder de radar om niet opgemerkt te worden.
Oud 15 december 2016, 12:54   #279
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, zo is dat.
Of HB een zware drugshandelaar was, is dat belangrijk?
Een gewone is ook al goed.

En drugshandelaars lopen nooit met hun geld te koop behalve als ze justitie en politie in hun zak hebben, zoals de drugscartels in Colombia en Mexico bvb.

Kijk maar eens naar dit Drugshol in Turnhout : 't vitamientje.
Mooi voorbeeld.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-o...ndel-a3031259/

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 12:56.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 13:09   #280
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Trouwens een slimme drug trafikant rijd met geen Ferrari of heeft geen buitenissige levenstijl. Die leeft onder de radar om niet opgemerkt te worden.
Inderdaad. Een slimme drugstraffikant gaat zich als 50 plusser met zijn vrouw schuilhouden in het armste land van Zuid Amerika, in een sobere woning die al jaren is afbetaald. In het land met de zwaarste sancties ook, zeer slim.

Voor die 100 euro die maandelijks nodig is om te kunnen eten, is het uiteraard noodzakelijk dat er drugs worden geproduceerd

Niemand die zich vragen stelt bij de financiën van JB die perfect verklaard kunnen worden vanuit een legaal inkomen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be