![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 december 2016 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weerlegt u niet, dus zie ik niet in waarom er anders over gedacht moet worden; er werd niets uit verband getrokken, het gaat over uw eigen uitlatingen. Wat over blijft is enkel uw bewering niet te kunnen werken, u bent geen langdurig zieke op invaliditeit bij de mutualiteit, u heeft geen erkenning handicap Vlaams Fonds, en evenmin bent u geregistreerd als iemand met arbeidshandicap of beperking. Dat klopt toch, niet? Dan is uw verhaal dus gebakken lucht en wilt u vooral niet werken, wat geen handicap is maar keuze. Zet je calimero hoed af en zoek werk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of negeer mijn bijdragen en post nog eens jezelfde post voor de derde of vierde keer. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2011 was dat nog maar 850€. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
Banneling
|
![]() Voor zover ik weet is poetsen met dienstencheques alleen interessant als een bijverdienste bovenop de dop. Ik heb tenminste eens een gesprek gehad met een kennis daarover, die op die manier een interessant centje bijverdiende. Alice doet alsof je daar een volle wedde mee kan verdienen zoals in een full time job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of negeer mijn bijdragen en post nog eens jezelfde post voor de derde of vierde keer.[/quote] Bemben is gewoon werkloos, zonder bijzonder statuut. Ze zou dus werk moeten zoeken en doet dit niet, wil dit niet, vroeg of laat zal ze dus geschorst worden en bij het OCMW moeten aankloppen, er werd niets weerlegt, al zeker niet door Bembem, maar dan moet je wel onderscheid maken tussen gejammer onder de calimerohoed ( ik ben allochtoon, zie er niet uit, kan en wil niets) en feiten. Ze kan morgen beginnen via dienstencheques, doet ze dit? Nee, ze verklaart niet te willen omdat ze een uitkering kan trekken, dat is dus gewoon profiteren , ten onrechte. Luiheid mijn beste, is geen handicap maar keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, uiteraard kun je via dienstencheques een fulltimebaan krijgen, velen doen dit ook, informeer jezelf eens voor je iets neerpent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
Banneling
|
![]() Als we Bembem verstoten, wie zal haar plaatsje invullen denk je alice?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bembem heeft zelf al aangegeven dat ze in staat is om te werken. Ze wil het gewoon niet. Gemakkelijk natuurlijk, laat anderen er maar voor opdraaien. "Een parasiet is een organisme of een virus dat zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat; in dit laatste geval spreken we van een parasitoïde." Die definitie is perfect op de situatie van toepassing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 12:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan niet begrijpen dat u dergelijk gedrag nog verdedigt, wie kan maar niet wil werken, omdat je jezelf als "onaanwerfbaar" verklaart, zonder enige andere basis dan neerkijken op werk wat je wel kunt doen, is een profiteur die iedereen die terecht een uitkering krijgt, beledigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klopt, ik ga al 17 jaar bij een psychiater en heb op niets recht. Madam gaat nog maar egge en krijgt het advies van haar psychiater zich invalide te laten verklaren zodat ze geen poetswerk meer moet doen, de psychiater zorgt wel dat de papieren in orde komen voor haar geveinsde ziekte en het lukt haar nog ook. Daarnaast beledigt ze nog eens psychiatrische patiënten door hen als gek te bestempelen.
![]() |
![]() |
#758 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet lui, ik ben prikkelbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een andere draad sprak ze zich trouwens ook nog eens heel erg misprijzend uit over de mensen die wél werken. Absurd gewoon, de mensen aanvallen die haar onterecht onderhouden. |
|
![]() |
![]() |