![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recht op werkloosheid enkel voor hier gewerkte dagen en niet elders in EU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet hopelijk toch dat het ondertussen al 20.12.2016 is ? Je weet dus niet bewust of onbewust dat die wetgeving aangepast is ? Laatst gewijzigd door dpg : 20 december 2016 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik beweer iets en jij moet dat weerleggen met bewijzen, niet met blabla. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand vanuit Spanje moet tegenwoordig 3 maanden in Belgie werken om recht te hebben op een werkloosheidsvergoeding. Dit kan bij bij één of meerdere werkgevers zijn, en de periodes moeten ook niet aansluitend zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Banneling
|
![]() Dus een EU lid (spanje) heeft minder recht van de rapefugee in de EU?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
|
![]() Citaat:
Bewijs het tegendeel of zwijgen dat ge zweet. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 december 2016 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de wet zijn het Spanjaarden, lid van de EG en daarom hadden ze dergelijke rechten, dat van "verdragen speciaal voor hen" en dergelijke fantaseer je erbij. Fantasie wetgeving is onbestaande en kan men dus niet weerleggen. Laatst gewijzigd door dpg : 20 december 2016 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag geen ruimte voor relativatie laten maar gewoon antwoorden vanuit een slechte dag, ook al voel je je die dag kiplekker. Laatst gewijzigd door Peche : 21 december 2016 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M'enfin, 't is niet dat ik niet geprobeerd heb (ettelijke cv's heb ik zo zitten versturen + opleiding gecombineerd met speciaal begeleidingstraject & diverse stages bij de Vdab) ook al laat je dat graag uitschijnen. Feitelijk ben ik blij/opgelucht dat de jaren '30 van vorige eeuw voorbij zijn 'of ik zat reeds lang op de trein richting het strafkamp'... "Arbeit macht frei", sure ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 21 december 2016 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.. Iemand in een rolstoel maakt daar idd meer kans...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar bv. iemand met ASS die op de buiten woont zal quasi geen hinder ondervinden op het OV. Gisteren moest ik door de metro met een vrouw en ik heb echt mezelf moeten bewaren. Er was zo'n kuismachientje aan het ronken, ik stap op een volle tram met haar, mensen raken me aan, ... Het zweet liep van mijn rug door de prikkels, maar uiterlijk hield ik me sterk. Ik dapte wat zweet weg met mijn zakdoek. Ik voel op zulke momenten regelmatig aan dat ik moet braken. Ga ik bv. om 23h op de tram en is die leeg heb ik quasi geen prikkels. Wat moet je dan antwoorden op zo'n vragenlijst he? Zeg ik "soms" vinken ze ja aan en verlies ik een punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry 504
Laatst gewijzigd door bembem : 21 december 2016 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Minister
|
![]() Citaat:
GTB heeft mij in arbeidszorg geduwd. Ik heb dat nog eens goed nagelezen en dat betekent dat ik nu op de schaal van arbeidsmogelijkheden lager zit dan iemand die in een beschutte werkplaats werkt. Euh wtf? Vandaag doe ik mijn laatste dag arbeidszorg, na nieuwjaar verlies ik mijn werkloosheidsuitkering (inschakelingsuitkering) ondanks dat ik altijd heb meegewerkt en nooit geschorst ben door de RVA, tenzij die ene keer omdat ik op een wachtlijst van 2 jaar stond voor arbeidszorg ![]()
![]() |
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 21 december 2016 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry ik was nog aan het editen, zeggen dat je moeite had, desnoods te laat komen, werkt in voordeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een kwestie van mijn natuur zoals ze is te laten verschijnen zonder die te bedwingen. En dan bevind ik me wel degelijk in een spectrum met nog een hele andere klets lulkoek die ik nu niet ga nuanceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt in een kastje gestoken en wij verstoten het zoals oude beschavingen uit onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |