![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar heb ik toch wel mijn twijfels over! Citaat:
Het is dus een complot van alle paleontologen, antropologen en archeologen. We weten heel goed dat de mens niet uit Afrika komt. Maar wij allemaal weten dat we moeten zwijgen en liegen. En dan zijn er genieën zoals u die onze leugens doorzien. Mijn felicitaties, u bent 1 van de weinige slimme mensen op deze aarde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt problematisch uit te leggen, als we ooit leven buiten de aarde vinden. Of zou god daar een plan b ontwikkeld hebben ? Veel fantasie hadden die oudjes die de godsdiensttheorieën destijds op poten gezet hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Archeologische vondsten kunnen het antwoord geven : de Talpiot ossuaria.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet ook wel dat dit al lang een omgeslagen bladzijde is. Daarnaast kan archeologie geen antwoord bieden op een document dat u bij voorbaat als onbetrouwbaar en onjuist omschrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Figuurlijk èn letterlijk:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog die laatste bladzijde:
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het niet uitleggen/verwoorden, dus dan moet het maar "onuitlegbaar/onverwoordbaar" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die archeologische vondst plaatst de persoon jezus in de stad jerusalem. Tenminste daar is hij begraven. Het ligt dan ook voor de hand dat hij wel degelijk een jood was. Iets waaraan jij twijfelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U zegt dat u dit evenmin weet, maar dat het hoe dan ook niet uit te leggen valt in menselijke bewoordingen. Het kan natuurlijk dat ik het totaal verkeerd heb geïnterpreteerd, maar dit lijkt me een duidelijk voorbeeld te zijn waarbij iets dat men niet kan verklaren naar een imaginair hoger niveau wordt verschoven en waardoor men zich de moeite bespaart dit te moeten proberen vatten/uitleggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit forum werd reeds door anderen met die bewering afgerekend. Uw enig verweer was naar het einde... gescheld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |