![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 |
Banneling
|
![]() Komaan Alice, geef Bem als experiment een basisinkomen van 1600 euro per maand. Een sociale woning van 300 euro in de maand en laat ze lekker in vrijheid leven.
Finland investeert ook in een basisinkomen en al dat geld vloeit toch automatisch terug in de economie. Dus why not? We dienen onze economische evolutie om te draaien. In het belang van onze medemens. Laat ons opkomen voor Bem en ze niet gebruiken als projectie van afgunst. Wat zou Jezus doen alice? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Banneling
|
![]() Kijk voorbij Bem en denk aan het hele geheel.
Dat geld vloeit automatisch terug in de economie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Edit : en dit terwijl het overgrote 55 plussers nog dagelijks met hun boterhammekes naar het werk rijden en daar aan het aftellen zijn tot ze aan hun miserabel pensioen kunnen starten. Laatst gewijzigd door PORSCHE : 30 december 2016 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reizen buiten het seizoen moet je ook geen miljonair meer voor zijn. Op circuit kan iedereen nu gaan rijden.....15 euro voor een toerke op de Nurburgring Nordschleife......en alle autoclubs ( MG VW Lotus...enz) hebben clubdagen op circuits. Verder is zo'n GT3 ook alleen nog maar leuk op circuit....voor dagdagelijkse verplaatsingen ben je hem na een paar weken kotsbeu.....En onder ons gezegd...als je echt houdt van sensatie en racegevoel koop je beter een echte kart...(geen indoor)....kost stukken goedkoper dan die porsche en het racegevoel is een pak intenser ...dat gaat 200 per uur ...en je zit met je gat op grond. En 30 jarige vrouwen die uit uw hand komen leven of op zijn minst op zoek zijn naar een betere toekomst zijn er miljoenen die met een westerse bruggepensioneerde tevreden zijn ......Op de Filipijnen alleen al een paar honderdduizenden..... In Thailand krioelt het van oude gepensioneerde westerlingen die met 1 of meerdere jonge vrouwen dollen.....en dat zijn heus helemaal geen rijke stinkerds.....een gewoon pensioentje volstaat. ![]() Enig probleem ...na enige tijd wil zo'n jonge vrouw nog een paar kindjes..... ![]() ![]() Verder is het overgrote deel van 55 plussers in Belgie niet meer aan het werk....Volgens de statistieken is dat zelf een minderheid. Ook gaan sommige mensen graag werken en hebben geen of weinig interesse om ganser dagen in fitnesszalen zich af te beulen om er krampachtig te vechten tegen de tijd ...een strijd die men toch altijd verliest....En veel mensen verkiezen een comfortabele gebruiksvriendelijke wagen boven een sportwagen om 30 -50 of 70 per uur mee te rijden en of hun boodschappen tas in kwijt te geraken. En of dat uw kennis allemaal zoveel gelukkiger maakt is nog maar de vraag.....sommige mensen zijn heel gelukkig met hun partner en misschien een pak meer dan uw kennis met zijn jonge deerne die toch vooral voor zijn geldbeugel bij hem blijft en niet direct voor de interessante dialogen die ze samen hebben.....Want hoe je het ook draait of keert...je kan je nog wel jong voelen maar in de meeste gevallen denk je wel als een 55 jarige.....Zou uw kennis niet graag eens met zijn vrouwtje spreken over The Beatles ipv zich wat belachelijk te maken op techno dreunen ? Van die zieligaards die zo denken loopt het vol in Pattaya. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2016 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Banneling
|
![]() Het experiment van Finland met zijn 550€
basisinkomen is belachelijk en verwerpelijk. Ik denk ook niet dat het onvoorwaardelijk is, want dan moest je het aan iedereen geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Benidorm? Ik denk eerder dat jij (en ik ook) op zijn buitenverblijf in Spanje jaloers zijn. Is geen kant-en-klaar huisje van 300.000 euro maar net iets (veel) meer. En fitness is om zijn figuur wat in vorm te houden en er niet als een oude papzak uit te zien. Nu nog iets aan zijn manieren doen ![]() Fredje ik kan maar een advies geven : leer eens leven in plaats van uw eigen saai leven te willen weerspiegelen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder spreek je je zelf toch wel tegen...Uw nonkel is 55 en dus is uw nonkel zijn tijd om echt te leven ook al grotendeels door...en dat is net waar ik het over had en je duidelijk wou maken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2016 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 2/ Pattaya? Ja voor de gierig- en zieligaards die zelfs op een ladyboy kruipen ![]() Maar ik moet nu ook naar de fitness. Mijn lijf ook wat in orde houden. En zonder te trainen werken die testosteron spuiten ook niet ![]() ![]() Tip : regio Aarschot - rode Testarossa en je kent mij ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2016 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Berkenkamp Racing ....zegt je niet veel zeker ? Cartouche club ? Ook niet ? Happy Few ? Trouwens het feit dat jij het steeds hebt over jaloers zijn op dit of dat bewijst voor mij dat je niet echt gelukkig bent.....Sommige mensen zijn nu éénmaal materialisten.....veel mensen zijn gelukkiger met een leuke gezellige thuis dan met het mooiste huis.....Sommige mensen voelen helemaal niks voor een Porsche.....anderen dromen er van. Sommige mensen zijn gelukkiger met hun stokoude partner die ze dolgraag zien dan sommigen met een 20 jaar jongere del die ze meestal alleen graag zien als ze in hare blote op bed ligt.Je zei het nog zelf.....je zou niet nee zeggen tegen uw nonkel zijn mokkel......om eens te neuken that's all. Wel dan ben je beter dat je een mooie neukt tegen betaling.....misschien nog leuker en achteraf geen gezeik of verplichtingen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2016 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over het feit dat jij vertelde dat je nonkel alleen maar had gewerkt tot zijn 55 en nu nog snel wou wat gaan genieten ....Ik zie niet in wat dat dezelfde levensvisie is als de jouwe ? Herlees eens goed wat je allemaal neerpent .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer uw heldin een uitkering krijgt van invaliditeit, mag ze dit zeker hebben. Maar voorlopig heeft niemand haar zelfverklaarde diagnose van " ik kan niet" bevestigt. Dus nee, we gaan er niet nog meer eieren onderleggen, maar minder, kan ze werken? Dan moet ze dit vooral doen! |
|
![]() |
![]() |