![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Banneling
|
![]() Neen dat maak jij ervan. Vraagt iedereen die mij kent of er iets scheelt aan mij en ze zeggen allemaal ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Banneling
|
![]() Erg voor die jongen, maar je doet net alsof Jordy de schande van de maatschappij is.
Er gebeuren dagelijks veel ergere dingen. Zoals een vader die zijn kinderen vermoordt (zie Luik deze week). Jordy was hoogstens een trage zelfmoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Banneling
|
![]() Neen Jordy was het gevolg van een falend collectief met op de eerste plaats zijn ouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, de ouders zijn hier de hoofdschuldigen. Die moeten verantwoordelijk gehouden worden. Zij hadden hem moeten helpen, of de jongen het nu wilde of niet. Een overheid kan niet zomaar een meerderjarige die niets fouts doet oppakken en in een instelling steken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nochtans zeiden ze vanuit de instelling dat hij geen zelfstandig leven aankon en verdere hulp nodig had. Maar ik weet intussen al hoe u over zwakbegaafden denkt.
![]() |
![]() |
#1088 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De keuzes van Jordy zijn blijkbaar irrelevant voor u ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongeacht de inkomsten. Vele van de allergrootste en later geconsacreerde schrijvers kwamen lange niet gewoon niet aan de bak. En omgekeerd, vele bestsellers zijn pure pulp. Ga dat maar eens beoordelen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Banneling
|
![]() Er zal in het kapitalisme altijd een arbeidsreserve zijn op de arbeidsmarkt. Bij de jongeren gaat dat in het kapitalisme tot 50% in Europa... Hallo?????
En van die arbeidsreserve zal er altijd een groep definitieve uitval zijn.... Maar geen probleem, we houden die dan wel zelf verantwoordelijk voor hun ongeluk. Iedereen, zelfs probleemgevallen, zelfs onaanwerfbaren, moeten maar een hardwerkende Vlaming zijn in onderbetaalde jobs die ze niet aankunnen of waarin ze zelfs niet voldoen of niet kunnen op overleven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 |
Banneling
|
![]() @Bem: Hartelijke felicitaties bij je tweede literaire bevalling en een voorspoedig parcours gewenst voor het nieuwe geesteskind..
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2016 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 |
Banneling
|
![]() Kreeg 15j begeleiding. Maar hoe liep dat af? Geweten is dat hij nooit liefde kende. Waar was de solidariteit daar? Daar was ASS vroeg opgevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Banneling
|
![]() Vele psychologisch/psychiatrisch onevenwichtigen of gestoorden zijn vogels voor de kat. Zeker als de maatschapppij ze laat vallen. Dan is zelfmoord onvermijdelijk.
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2016 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat is succes? Bedoel is dat uit te drukken in verkoopcijfers of in X aantal keer bekeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, ik ga me niet te enhousiast uitdrukken maar een goeie ranking op amazon (naargelang men verkoopt schuift die op naar voor) ben ik al heel content mee. Momenteel sta ik op de 20.114de plaats op Kindle - met 833 voor de thrillers, en 864 voor erotische literatuur lol, wat zeker niet slecht is gezien het totale aantal boeken daar.
|
![]() |
![]() |