![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Erg, heel erg. Jongens, jongens toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En u laat hier alleen het getrompetter van de vakboungd horen; een eigen mening is u vreemd. Ook zeer erg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten achter wie. Ik loop achter niemand aan en ik imiteer zeker niet iemand anders. Maar die iemand zou precies willen dat 'men' hem imiteert. Ik denk dat het iets met zijn ego te maken heeft. Ik ben nu eenmaal een voorstander van de vakbonden en sommigen kunnen daar precies niet mee leven. maar dat is 'hun' probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar u durft in de post uw naam niet te schrijven omdat het langs(uw woorden) broek loopt van de schrik.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Was het daarom dat u niet op onze afspraak was? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() U zou nochtans met twee komen maar jullie waren niet te zien. Ik was er wel. Jullie waren misschien incognito? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leg het dan eens uit?
Maar u begint te antwoorden op oude discussies, waarom? Is dat omdat u niet meer weet wat te antwoorden op de nieuwe? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Of heeft u heimwee naar 2016? Laatst gewijzigd door Patrick M. : 1 januari 2017 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste, nog lopende, discussies zijn uit 2016 slimmeke.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 januari 2017 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die waar de organisator plots, zonder overleg het uur verplaatste? Ja, diene pipo weet meer dan waarschijnlijk niet dat zoiets niet gedaan wordt. Een bijeenkomst wordt in onderling overleg gepland, het kan nooit dictatoriaal opgelegd worden door één van de spelers. Degene die toch zoiets doet moet er rekening mee houden dat de anderen niet komen opdagen wegens geen plaats in de agenda. Als u die pipo ooit mocht tegenkomen, zeg hem dat dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat die 2 pipo's die er niet waren schrik hadden en dat het langs hun br... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die 2 pipo's die er niet waren hebben veel blabla en niks boemboem. Geen plaats in de agenda? Juist want u zat in een meeting of u zat in een vergadering. Weeral blabla en niks boemboem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergst van alles, u beseft het zelf niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U moet toch echt weten wat u wilt. Jongens, jongens toch. Erg, heel erg. Maar eerlijk gezegd, wat u denkt kan mij eigenlijk geen kloten(uw woorden) schelen. Eigenlijk heb ik mij nooit iets aangetrokken wat mensen over mij denken. I don't care. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk heb ik mij nooit iets aangetrokken van wat de mensen denken van mij. En dat helpt mij in mijn beroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen denken: "kijk die luierik van de NMBS daar eens denken dat ie nuttig werk verricht". U trekt zich dat niet aan omdat u anders de dag niet doorkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik doe mijn werk wat ik moet doen en op het einde van mijn werkdag heb ik het werk dat ik moest doen gedaan. Ik kan toch niet meer doen dan mijn werk. En ik trek mij dat inderdaad niet aan, iedereen is vrij in zijn of haar gedachten Ik kan er niet aan doen, ik ben altijd zo geweest. En ik kom de werkdag en de werknacht héél goed door. Want ik stort mij op mijn werk en de uren vliegen voorbij. ![]() Laatst gewijzigd door Patrick M. : 3 januari 2017 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat jullie het werk met zes zouden doen i.p.v. met zeven, de vakbond zou op haar achterste poten staan. En toch is dit het waar we naartoe moeten gaan. Misschien zelfs met vijf i.p.v. met zeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als 'we' met zeven werknemers van de NMBS werken dan heeft iedere werknemer zijn of haar specifieke job. Ik kan hem of haar niet vervangen en zij mij niet. Ik kan niet het werk doen van een treinbegeleider of van een machinist en zij kunnen mijn werk niet doen. Ik kan niet het werk van een seingever doen of van een schouwer. Dat is nu eenmaal de aard van het werk. Wat wel kan is dat als ik de vroege heb er iemand met dezelfde functie als mij de late komt doen in dezelfde job. Of de nacht. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 3 januari 2017 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U schrijft net hetgeen ik bedoelde. Waarvoor dank. |
|
![]() |
![]() |