![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed. We zien wel hoe het evolueert. Feitelijk is de hele bedoening niet mijn sterke zijde. Maar ik heb hier toch de pretentie niet om mij te gedragen alsof ik er alles over weet. En zo zijn er hier wel. Types die alles over alles weten. Nobelprijswinnaars zelfs. Wat die hier komen doen op dit forum weten ze zelf niet. Maar ze zijn er dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed. We zien wel hoe het evolueert. Feitelijk is de hele bedoening niet mijn sterke zijde. Maar ik heb hier toch de pretentie niet om mij te gedragen alsof ik er alles over weet. En zo zijn er hier wel. Types die alles over alles weten. Nobelprijswinnaars zelfs. Wat die hier komen doen op dit forum weten ze zelf niet. Maar ze zijn er dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je argument over de aangelegde spaarpot voor de ontmanteling verdient toch wel heeel veel nuancering hoor... Of ga je dat bedrag als een cadeau voor Engie beschouwen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michel I moet hier de stommiteiten van zijn voorgangers dringend proberen recht te zetten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog argumenteren dat een ander dat moet ontkrachten... pff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De turteltax was dat ook, tot hij er plots kwam.
![]() Je praat gewoon zoals alle zonnepaneel eigenaars een paar jaar geleden ons in ons gezicht uitlachten toen we doorkregen dat wij de rekening mochten betalen voor de buurman die zonnepanelen plaatste. Die laatste mag nu meebetalen, en lacht al heel wat minder hard. Volgende logische stap is dat hij de moduleerbaarheid van het net mee mag financieren door verplichte batterij-stockage van zijn eigen productie. ![]() Daarna zullen we terug een level playing field hebben. Nu helt de balans nog altijd zwaar over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ook niet anders, door Merkel haar nucleaire politiek was er anders een gigantisch tekort. Maar de industrie kijkt altijd een paar jaar vooruit in de tijd hoor. Engie heeft in al zijn duitse klassieke (vervuilende) centrales hun aandelen% zitten afbouwen tot 25% om geld vrij te maken voor rendabeler investeringen o.a. in turkije, dubai enz. Groeimarkten, die binnen een tweetal jaren moeten liberaliseren en daar niet competitief genoeg voor zijn. Die weten heus wel dat dat bruinkoolverhaal niet k�*n blijven doorgaan. En met 25% aandeelhouderschap controleren zij nog steeds de strategische beslissingen. En het vrijgekomen budget gaat hen toelaten om in o.a. turkije een gigantische slag te slagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de tekst van Greenpeace heel bevattelijk. Daarom ook de verwijzing ernaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat geeft je dus twee kansen om me schaakmat te zetten; één keer door hier uit te pakken met je kennis, en een tweede keer door nog eens de mist in te gaan die tekst van Greenpeace te weerleggen ![]() Maar die kansen grijp je niet, obviously. Domweg omdat je daartoe niet in staat bent ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nonsense posten, zichzelf als lichtend, alwetend pad poneren en bij welke tegenvraag dan ook overgaan tot zin/woord-spelletjes, ontwijkingsgedrag en tegenvragen. Die zal nooit op een vraag/vragen die hem gesteld worden naar aanleiding van de zoveelste idiotie die hij post, een antwoord geven. Getrol en rond de pot draaien, op meer kan je niet hopen. Die tekst van Greenpeace weerleggen is een eitje. Alleen al hun oneindige resem claims, zonder enige referentie naar wetenschappelijk ondersteunend materiaal laat dat toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuke mannen die Duitsers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dan moeten we alles meetellen. Tot het verwerken van de drol van de man die de derde bout links onder heeft aangedraaid. Bij zon en wind moeten we de wispelturigheid van moeder natuur wel bijrekenen.
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|