![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12522 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb ook niet de intentie die "gewoonlijke stijl" te herwinnen. Dat was een zwakke eigenschap, een visitekaartje om uitgemaakt te worden of dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
#12524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() of aan t feit dat je er ondanks alles soms argumentatief boef opzit en dat sommigen tot enige machteloosheid en frustratie drijft. je twijfelt teveel aan jezelf, iedereen heeft het recht om zichzelf te zijn. |
|
![]() |
![]() |
#12525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Normaal moet ik iets nemen tegen prikkels en angsten. Maar toen ben ik eens de bijsluiters beginnen lezen, en waarschuwde andere mensen mij voor die medicaties. Ik vraag mij dan af: vroeger had ik dat nooit nodig. Waarom nu wel? Omdat mensen mij een probleem hebben aangepraat waar er geen is. Daarom bepleit ik zo ijver dat iedereen zijn vinger op zichzelf gericht houdt en niet naar anderen gaat wijzen. Men kan dikwijls oorzaak en gevolg niet scheiden. |
|
![]() |
![]() |
#12526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarom ook dat ik sprak van zeer kleine hoeveelheid (een pak kleiner dan de hoeveelheden vermeld op de bijsluiter zelfs (een kwart ervan of zo)) ... hoe komt zoiets, heus niet elke aandoening is aangeboren, je wil het niet horen maar die wiet heeft op dat gebied een uitermate slechte reputatie als trigger of versterker hé ... |
|
![]() |
![]() |
#12528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
anders lieten we wel ongegeneerd allemaal boeren en scheten waar iedereen bij stond hé ... Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2017 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
#12529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op kleuterscholen werden mijn ouders uitgenodigd om mijn gedrag te observeren. Evenals in de lagere en evenals in het middelbaar. Er was altijd iets mis met mij, mensen bespotte mij of keken mij raar na. Vanaf ik begon met blowen behandelde mensen mij normaal. Ik kon sociaal inleven, communiceren, .... Wat gij doet is de propaganda napraten van zij die cannabis illegaal willen houden. Iemand met ASS bevindt zich in een driehoek, ik kon mij buiten die driehoek plaatsen. Maar dan zeggen ze: dat mag niet want dat is illegaal. Ook al helpt U dat, wij gunnen u dat niet. Dus hier, slikt dees pilleke. Dat is 1 ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Succes ermee! Maak nog vlug een blog en deel deze nog snel mede of zet verder op forum 'eno', kwestie van verder te lezen. Het ga ja wel. Mvg, zb |
|
![]() |
![]() |
#12532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat Anna zei was terecht, een woordje van excuus naar de moderatie was hier het juiste ding om te doen. |
|
![]() |
![]() |
#12533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de bewuste draad staat er nog, ik veronderstel dat er nog geen mod hier is geraakt of dat ze onderling aan het discussiëren zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#12535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Peace bro |
|
![]() |
![]() |
#12536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2017 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#12537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beste wat u en uw medemens kan overkomen is dat we over een half jaar een peche hebben die terug werkt en op de rails zit, met een vol leven zonder allerhande complimenten. |
|
![]() |
![]() |
#12538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en nogmaals, die wiet helpt u niet, integendeel, die versterkt uw aandoening, en die zit niet uitsluitend alleen in dat ASS gedeelte, wel in overlappende clusters. |
|
![]() |
![]() |
#12540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baby post ? die zal ik gemist hebben
|
![]() |