![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De derde optie is ze negeren. Maar een bestuur dat een deel van zijn inwoners negeert is een slecht bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is het logisch dat er ook op plaatsen waar er "veel" Vlamingen wonen in Waalse gemeenten ook "tweetalige lijsten" worden ingediend door de PvdA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schat aan informatie vind je hier http://www.docu.vlaamserand.be/ned/w...?WebpageId=157 Principieel gaat je punt over het spiegelbeeld op. Maar Waalse gemeenten met veel Nederlandstaligen zijn er volgens mij niet. Maar ik ben wat dat betreft bereid me te laten inlichten. Laatst gewijzigd door dalibor : 12 januari 2017 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En blijkbaar laat de PvdA die niet-Franstalige anderstaligen in de kou staan. Waarom geen drie- of viertalige lijst, als men echt de anderstalige burger wil betrekken zoals men toch beweert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vloesberg en Elzele zijn alvast twee gemeenten met heel wat Vlamingen. Ongeveer 30% naar de burgemeester van Elzele.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke ander partijen zijn nog niet gesplitst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet er niet ingeburgerd worden? Ik zou een Arabier op de lijst zetten.... Laatst gewijzigd door eno2 : 12 januari 2017 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, officieel gaat het enkel om een tweetalige naam. U moet maar eens de kieslijsten erop naslaan, bij de laatste verkiezingen kwam de PvdA+ in Vlaanderen op en in Franstalig België als PTB Go!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, pas op: https://en.wikipedia.org/wiki/Soviet...ist_patriotism
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijst van lijsten in Wallonië waar in 2012 Vlamingen op de lijst stonden.
In Vloesberg, Grez-Doiceau, Frasnes-les-Anvaing, Mettet, Marche, Elzele, Jodoinge. Plus heel wat lijsten in het Brussels Gewest die de facto tweetalig waren. http://archives.lesoir.be/en-walloni...05-024CVX.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |