![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat we dit moeten toejuichen. Het is ook ontstellend hoeveel fouten er door (hoog opgeleide) jongeren worden gemaakt tegen de regels van de Nederlandse taal. Ook een teken van gemakzucht *Ik lees net dat op het eredoctoraat dat gisteren aan Angela merkel werd uitgereikt 'gezamelijk' staat i.p.v. "gezamenlijk' Kunt ge u voorstellen???? Laatst gewijzigd door pajoske : 13 januari 2017 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe durven Vlamingen dat alleen nog maar denken... Hoe lang gaan die Vlamingen hen nog durven uitdagen door vast te houden aan zogenaamde debiele Vlaamse rechten??? Het idee alleen al is voor hen totaal onverdragelijk; 'nous sommes en Belgique', en wanneer gaat die voortdurende Vlaamse agressie nu eindelijk eens ophouden... Dat zijzelf wel eens de agressors kunnen zijn gaat er bij hen totaal niet binnen; nous sommes francofones geldt als verschoning voor alles... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PVDA voert in Vilvoorde wel in het Frans campagne . Dat is het grote verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan om te verengelsen . en moest de PVDA , of eender andere politieke partij met een Engelse verkiezingslijst opkomen, ,zou ik daar evengoed tegen reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2017 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hier zogezegd wordt afgeschreven als een brave tegemoetkoming aan de plaatselijke bevolking is in werkelijkheid een zware toegeving aan de verdere verfransing van heel België... En de communisten weten heel goed dat ze in Vlaanderen nooit zullen doorbreken, want de Vlaming is van nature uit veel meer voor burgerlijke zelfstandigheid en tegen staatsinmenging, want ze staan, historisch gezien heel argwanend tegenover elk overheidsgezag, dat meestal als een vreemde koloniserende en uitbuitende macht gezien wordt; en daar vormt la Belgique, gezien zijn francofonie onderdanigheid, geen enkele uitzondering op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zij al genoeg verfranst geweest... Frans is op wereldvlak zwaar overvleugeld door Engels en Spaans en heeft niet zoveel meer te betekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hitler kan nog wat leren van uw laag bij de grondse onverdraagzaamheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet zeker of ik het zou (durven) verbieden. Geef me raad... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Omdat ze daar dan, gezien de francofone indoctrinatie van de hele franstalige bevolking, onmiddellijk zwaar voor afgestraft zullen worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensenrechten zijn er voor iedereen en 'franstalige' mensenrechten zijn op zich al een regelrechte schending van de algemene mensenrechten. Hoe moet men strijden tegen godsdienstwaanzin, tegen secten??? Het spel klaar en openlijk spelen zou al veel onnodige onverdraagzaamheid kunnen voorkomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezamenlijk is me ook vreemd. Daar breek ik mijn bek op. Een niet uitgesproken n die geschreven wordt en die onwetenden dan toch gaan uitspreken. Dat heb je dan daarvan. Ortografische kibbelkwesties. Ik betreur dat dus niet. Hier een commentaartje van Hans Bennis over de n http://forum.politics.be/showthread.php?t=236190 Hans Bennis: Nieuwe algemeen secretaris Taalunie: Citaat: 'Ik vind spelling oninteressant' Citaat: Bij alles wat ik publiceer, eis ik van de uitgever dat ik geen tussen-n hoef te gebruiken. Die tussen-n-regel is onzinnig." http://www.knack.be/nieuws/wetenscha...al-787925.html Dat zal wel geschikt zijn om een aantal taalnazi's in de bomen te jagen... Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2017 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |