![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je maar één klok hoort luiden, dan trek je vaak de verkeerde conclusies.
Ik lees dit in De Standaard van vandaag: Citaat:
Citaat:
Dat geval moest niet meer doen dan wat gras krabben tussen de stenen van de wegen tussen de gebouwen. Wel: dat vraagt meer toezicht en administratie dan dat het opbrengt. Voor wie het nu begrepen heeft: proficiat. Voor wie het nu niet wil begrijpen: zaag gerust verder. Het is niet werken dat dat mevrouwtje daar deed, maar een soort van opleiding. Juist gelijk ge naar school zoudt gaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan nu wel op je kop gaan staan en beweren dat ik zelfs niet eens een job als kassierster zou aangekund hebben, maar nogmaals: verstandelijk is er niks mis met me. Ik ben zelfs slimmer dan het gemiddelde, dit terwijl die Helena zelfs te dom is om te helpen donderen. Awel, dan heb ik toch liever eentje die psychisch wat troubles heeft dan een domkop die niet eens op school meekon. Ik heb nooit in het buitengewoon onderwijs gezeten by the way en was bijna altijd bij de eersten van de klas. Eat that sucker! En de CF heeft in deze bewezen dat ze er hun voeten aanvegen wie achter de kassa zit. En dat kassawerk helemaal niet moeilijk is. Als bijna halve mongooltjes er mogen zitten, dan tja hoef ik me helemaal niet schuldig te voelen dat men me destijds niet eens in de Aldi wou vermits het dus wel degelijk om totale willekeur gaat bij de aanwerving en men niet het IQ in acht neemt (iets wat toch wel belangrijk zou dienen te zijn voor de job, althans wat ik als tegenargument van sommigen hier te horen kreeg als zogezegde reden dat ik niet werd aangenomen). Laatst gewijzigd door bembem : 13 januari 2017 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even proberen om een foto van die eerste mevrouw, die geen werk kon vinden, op het forum te zetten.
De foto komt uit De Standaard, en is bijgevolg reeds gepubliceerd geweest.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Knappe bijdrage van een intellectueel.
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2017 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze ziet er inderdaad niet al te snugger uit. (No offence intended, just a constatation.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, ik bedoelde vooral dat zij als gehandicapte wel op meer begrip kan rekenen dan me...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Jammer dat Another Jack er niet is om een van zijn stunning fotootjes van mongooltjes te plaatsen aan jouw adres. Eentje van een mongooltje aan de kassa bijvoorbeeld. Maar misschien wordt jouw wens vervuld en komt hij terug...
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2017 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Was de onbetaalde proeftijd niet beperkt tot de eerste weken?
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2017 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge natuurlijk gebiologeerd zijt door "den baas" of "de patron" of "de rijken" en er niet van af te brengen zijt dat die op elke hoek van de straat zitten te loeren naar mensen met lichte beperkingen, om die in het bedrijf te lokken om er de vette grote winsten mee te maken ... ja, dan ben ik uitgepraat. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het uit he zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 13 januari 2017 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook een 4-tal maanden gratis gewerkt, zij het gespreid over 2 stages ten tijde van m'n speciaal begeleidingstraject via de Vdab. Enfin, nooit meer. Ben blij dat ik er vanaf ben. Zelfs m'n lunch mocht ik zelf betalen. Ik verloor er maw dus zelfs bij. En dan krijg ik hier te horen dat ik een profiteuse zou zijn. Yeah right. Dat ze eens in m'n schoenen zouden gestaan hebben, ik denk niet dat er veel zouden zijn die het hadden uitgehouden. As Cheapskating is an art, especially on the long term.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Gratis werken in het kader van een stage binnen een opleiding, OK. Beperkt in de tijd en beperkt kwa verantwoorelijkheden.
Alle andere vormen van gratis werk zijn in feite vormen van slavernij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |