![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slegs vir blanken.
Veel lol daar bij eenmanspartij Wilders: http://www.knack.be/nieuws/wereld/me...al-801715.html Sleutelwoorden: pesten, stress, geconstateerde onregelmatige overuren, drugs, alcohol. Een echt zootje bij de geföhnde aandachtshoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was dat of werknemers van Oost-Europa of het midden oosten. [/wilders excuus modus uit] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Het establishment is een 'fake news' offensief bezig tegen 'de populisten'.
De allerslimste koppen uit het establishment en hun bevriende media zijn na lang beraad tot het volgende plan gekomen: 'We geven de populisten een koekje van eigen deeg'. We gaan 'fake nieuws' met fake nieuws bestrijden. Dat zou misschien kunnen lukken moesten de mainstream media nog een greintje geloofwaardigheid hebben bij het publiek. Maar nu niet dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er nu ook voor zo'n psychopaat werken.
Fake nieuws? De dagvaarding is zeer reëel, Zonbron. Laatst gewijzigd door dalibor : 14 januari 2017 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij is misschien wel verre familie van Trump??😂
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn me tal van politici bekend wiens ideeën ik verwerp maar waarvan ik de indruk heb dat ze in het normale leven best meevallen. Geert is daa niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vast en zeker niet. Trump heeft tenminste ruime ervaring als zakenman om een groot bedrijf te kunnen leiden en is in staat evt. ongelijk te erkennen.
Wilders gaat altijd uit van z'n eigen gelijk. Wat hij overigens aangaf, hij twijfelt zelden of nooit aan zichzelf gaf hij aan. Lastig als iemand vol blijft houden 2+2 = 5 en er niets tegen in te brengen is. ![]() Z'n bagage is beperkt en geen hoogvlieger gaf zowel z'n broer aan, als wel van Baalen aan tijdens Wilders VVD periode en jarenlang met hem samenwerkte. Laatst gewijzigd door Adrian M : 14 januari 2017 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Bijzonder opvallend. Hij werd viermaal politici van het jaar, maar scoort niet bij jongeren tot 25 jaar. In alle gevallen kregen andere politici de prijs politici van het jaar van jongeren. Deze worden vrijwel gelijk gehouden en eveneens uitgereikt. Bij andere uitreikingen kregen diverse politici beiden uitgereikt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Interesseert me daar er iets vreemds speelt aan Wilders en het imago dat hij ermee uitdraagt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() De verkiezingen naderen en PVV vernietigt iedereen in de polls.
Is deze timing toeval? Ik steek er mijn hand niet voor in het vuur. Maar ik denk niet dat dit soort incidenten een invloed hebben op de stemmen
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat dit zo is omdat ze geen f*** levenservaring hebben en uitgaan van het naïeve flower power idee dat we allemaal lief voor elkaar moeten zijn. Ongeacht wat alles kost, want papa en mama betalen wel. Het stemgedrag van jongeren is totaal anders. Ik denk gezien het aantal allochtonen op middelbare scholen, dat de islamitische partij DENK in die groep geweldig zou scoren. Terwijl ze bij de echte verkiezingen verwaarloosbaar zijn
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn er bitterweinig mensen met die instelling, dus moet men wel van zich afbijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Over het gehele jaar gemeten heeft de PVV verloren en is niet verder geraakt dan in juli Erbij aangetekend dat Maurice de Hondt altijd hogere uitslagen voor Wilders laat zien en lager voor de VVD dan andere peilingbureaus Als sinds Trump al nog waarde gehecht kan worden aan peilingen Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 januari 2017 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Terwijl bij andere politici door beiden uitgeroepen werd tot politicus van het jaar Levenservaring? Die levenservaring van ons heeft ons tot nu toe nogal veel gebracht ![]() De jeugd heeft de toekomst, hun toekomst. Het zou misschien daarom aan te raden zijn: in de politiek hooguit tot 50 jr(evt. 55 jaar) en stemrecht eveneens tot 50 jaar (evt. 55) Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 januari 2017 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Dan krijg je weer mensen aan de macht die weten hoe het is te moeten werken ipv lullen en niet door geboorte en gelobby in de politiek terechtkomen. |
|
![]() |
![]() |