![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of het niet overdreven is, om voor zulke zaken, 40 jaar in het verleden te gaan spitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen dat die mensen tijd genoeg hebben gehad om alles te regulariseren. Wie nu nog zoveel zwart geld heeft in het buitenland die moet het maar weten, de tijd dat ge zomaar bergen geld kan verbergen is voorbij, voor de gewone man toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen aangifte is gelijk aan niet aangegeven geld in het buitenland, en dat is strafbaar, het kapitaal op zich misschien niet, wel de intresten die niet aangegeven werden en waar geen belastingen op betaald werden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Heel het bankengebeuren is een dorp geworden. Maar mij lijkt het toch meer op een heksenjacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet de indruk dat het enkel gaat om iets van "veertig jaar geleden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Roerende inkomsten zullen er de laatste jaren ook niet zijn aangegeven. Maar men gaat voor de oorsprong van het kapitaal, tot 40 jaar terug, en het parket vraagt wel een verbeurdverklaring van de volledige som.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik.
Als het in beslag genomen wordt, dan is er een bepaald vermoeden. Zodat de rechter kan beslissen, vooraleer het geld alweer terug zou verdwijnen. Zeg, we gaan mekaar geen Kaatje noemen hé. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk bepaald vermoeden ? Er is trouwens nergens sprake van in beslagname. Jij spreekt uit jouw leefwereld waar jij vindt dat jij van het vermoeden zou kunnen genieten dat jij als ambtenaar geen zwart geld zou hebben. In de libertijnse logica beschikken ambtenaren enkel over zwarte zwarte kapitalen ontfutseld aan de gemeenschap en private sector.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 januari 2017 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar die indruk ? 40 jaar geleden was het slachtoffer 50 jaar. Ik vermoed dat ze toen al het gros van haar kapitaal vergaard had.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() qed.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben we al een paar keer mogelijkheden tot financiële amnestie zien passeren en blijkbaar heeft die dame (of haar zoon) daar nooit gebruik van gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij panamaconstructies was er geen enkele fiscale verplichting om roerende inkomsten aan te geven. Dit is verandert met de kaaimantaks die recent in voege trad. Geen enkele fiscalist, bedrijfsrevisor, boekhouder of accountant kan de kaaimantakswet ontcijferen. Ook de banken die de panamaconstructies verkocht hebben aan hun slachtoffers kunnen hun clienten ook niet de nodige fiscale attesten bezorgen. Gezien banken zich aan de wet dienen te houden, ook al is de wet niet duidelijk blokkeren banken tegoeden in dergelijke constructies totdat de klant het onmogelijke kan bewijzen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 januari 2017 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij al gebruik gemaakt van fiscale amnestie ?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien het slachtoffer beroep doet op een fiscaal advocaat geeft ze de wil te kennen om haar fiscale verplichtingen na te komen. Toen ze in 2005 panamaconstructies door haar bank liet aansmeren was dit ook onder het mom om in orde te zijn met de fiscus.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 januari 2017 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig mensen hebben grote kapitalen vergaard na hun 50. Het vermoeden bestaat dus wel degelijk dat het kapitaal meer dan 40 jaar terug haar oorsprong vindt.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |