![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat over 11000 verzoeken op jaarbasis waarvan er 769 gehonoreerd zijn. Stel je voor hoeveel werk (en geld) daar in gaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Als ik het goed voorheb, is het Belgische koningshuis er in geslaagd van 1831 tot 2016 geen frank/euro belasting te betalen, terwijl Eno2 31 jaar belastingen betaalde, men hoeft mijn daarover dus niet lastig te vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn nog veel te veel koningsgatlikkers bij onze geachte coalitiegenoten; om nog te zwijgen van de geachte oppositiepartijen, en al zeker dubbel zwijgen ten zuiden van onze staatsgrens. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is heel vreemd voor een partij die de opkwam met een onafhankelijkheid. En weet je nog toen de koning Erdogan ontving? Waar was de politieke verontwaardigheid toen? Waarschijnlijk was het de politiek haar idee maar schoven ze de koning naar voren om geen stemmers te verliezen. We mogen één ding bij de NVA niet vergeten. Zij hervormde de Vlaming sociaal om La Belgique verder te onderhouden en rapefugees in huis te halen. Jihadisten, oorlogsmisdadigers, derde wereldlandgangers, ... Daarvoor klinkt uw partij in de volksmond nu "de nieuwe vreemdelingenalliantie". Zij verschilt niets met de sossen, behalve dat ze Vlamingen trof. De sossen lieten ons tenminste met rust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het is bekend dat oa het Vlaams Belang en PVDA geld en hulp geven aan arme mensen.
De N-VA helpt ook mensen op voorwaarde dat ze heel rijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwanworstjes uitdelen in concentratiescholen is geen liefdadigheid.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze bespaart en snoeit in de zorgsector waardoor mensen op straat belanden, sterven van ontbering. De PVDA en Vlaams Belang helpen mensen inderdaad, ongeacht of ze voor hun partij stemmen. We mogen nooit vergeten dat de VLD hiermee collaboreerde en zij dus mede verantwoordelijk gesteld dient te worden. Maggie De Block haar snoeien in de gezondsheidsector laat zien hoe anti liberaal de VLD wel degelijk geworden is. En als dat alles zou zijn, we kunnen het relativeren. Maar zij hebben Verhofstadt en die heeft heel Europa naar de kloten gewerkt. Evenals dit land door onze centrales aan Frankrijk te verkopen en Sabena failliet te laten gaan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Verafstoot heeft 1 de eeuwigdurende tsjeven-regeringsketting doorbroken 2 mij met de Raversijde akkoorden een absoluut ongeziene opslag gegeven op mijn dop , een eenmalige historisch gebeurtenis, waardoor ik mijn plannen om noodgedwongen voedsel te gaan stelen, kon opbergen. 3 Ook voor de rest heb ik grote bewondering voor zijn verdediging van Europa. 4 de prachtige euthanasie wetgeving ingevoerd.
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 januari 2017 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Het anti-royalisme is majoritair in België. Jammer dat dat niet democratisch kan vertaald worden in het ontslag van de koning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staatsapparaat pikt 10 euro van geselecteerden, schuift in dezelfde beweging 6 euro in de eigen zak, en gaat dan als ze eens goesting hebben ("geld vrijmaken voor...") met de overblijvende 4 euro onder helle spots van regimecamera's Sinterklaas gaan spelen bij andere geselecteerden om te tonen hoe "sociaal" ze wel niet zijn
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvan gaat 24miljard naar de "totale AUTORITEITSCEL", dwz intern. Dat is 44% en dus geen 60% zoals in jouw voorbeeld. Maar natuurlijk is de Staat de grootste werkgever van het land. De rest gaat extern. Aan sociale zekerheid en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En over Guy Verhofstadt?
Klassiek geval. Vlag "Liberaal" omhoog bij kandidatuur macht. Vlag "Liberaal" omlaag bij hebben macht. Volgens daden, niet volgens woorden, natuurlijk. Kijk naar Alan Greenspan indertijd. Jonge econoom die zei "the financial policy of the welfare state requires that there be no way for the owners of wealth to protect themselves. This is the shabby secret of the welfare statists' tirades". Enige jaren later kreeg ie een postje tussen die "welfare statists" (baas centrale bank), om daar die "protect themselves" (een verwijziging naar speculatie) te bestrijden. Dito Paul Degrauwe hier, eerst pro-vrije markt / tegen Staat... wat later... werkte ie voor IMF en ECB. Dito alle politici. Dat is wat gebeurt, als macht gereduceerd wordt tot een instrument voor het gemak, en haar bestendiging: diegenen wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je mond wassen met zeep. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een politieke stunt. Wie heeft daar nu een probleem mee ? Iemand die andermans politieke rechten wilt beknotten? Omdat ze afwijken van de zijne ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bezigheidsgever, bedoelt u? Er is een duidelijker manier van vaststellen. Gewoon kijken naar de waarde die een bevolkingsdeel produceert. En vergelijken met de waarde die ze later nog terug kan kopen. Oorzaak verschil zijnde "overheid" en aanbelangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Dat is totale flauwe kul. Goed bestuur en goede diensten aan de burger en aan het bedrijfsleven zijn essentieel in een welvarende democratie.
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 januari 2017 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige leden of vzw's van de pvda: dat is mogelijk. Ge krijgt dan wel wat zagerij aan uwe kop, maar swat. .
|
![]() |
![]() |