![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie heeft het over een 'crazy woman' ? Het echte probleem is dat ze het doodserieus meent. Maar ik neem aan dat je nog wat sharia-kritische tweets van haar aan het verzamelen bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessant de lijst - 16 nov- welke in eerste instantie vrijgegeven werd met wie Trump als eerste contact had gehad.
Wie hij dus daadwerkelijk belangrijk vond om te vermelden Op 20 nov werd een aangepaste lijst vrijgegeven uitgebreid van 29 naar 35 (na klachten) Op de eerste lijst vermeid, in Europees verband: 16 nov 1. Denmark 2. Germany 3. France 4. Ireland 5. Italy 6. UK Overige: 1. Turkey (2x) 2. Ukraine Niet vermeld werden: - EU - NATO 1e contact: Egypt, President Abdel Fattah al-Sisi 2e contact: Australia, Prime Minister Malcolm Turnbull Als wel als eerste contact (UK) Nigel Farrage, ipv Theresa May |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() knap zeg, na drie dagen president te zijn
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Maar dit is ook één van de enige links die ik tot nu ben tegengekomen. Indirecte link, dat moet ge toch toegeven, want het wordt nergens hard gemaakt. Moest ge nu nog met De Blasio afkomen, die de AAA de komende 5 jaar een bedrag van 6 cijfers toestopt, ok, maar dit is toch maar licht...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wie de pretentie heeft dit te poneren, zullen we zeker best zwijgen ???
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja sorry he, als je zo geen toelichting geeft bij uw post, dan duurt het even voor ik kan ontcijferen wat je precies bedoelt. Helder nu hoor.
![]() |
![]() |
#211 |
Minister-President
|
![]() Ja, ik ben ook blij; veel te veel tijd mee verloren
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kan jij dan nog eens verhelderen hoe sharia en vrouwenrechten samen gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat gaat niet samen! Nog zaken waar ik mij voor moet verantwoorden?
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dan? Kan je dat even reconstrueren op basis van mijn posts hier? Amaai, ik trok de relevantie van die afgebeelde tweet voor de discussie in twijfel en ik eindig als moslimknuffelaar (of overdrijf ik nu?)
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() hu?
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() Überhaupt een raadsel waarom een klein flutlandje als Nederland op een dg lijst (lijsten) vermelden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Als Amerikanen slim zouden stemmen, ipv blind partij-trouw te volgen, dan was een anti-establishement bij die mensen terecht gekomen, ipv bij het gevestigde establishement (Clinton) of het uitdagende establishement (Trump). Citaat:
Citaat:
Als de huidige protesters de guts hebben om door te zetten, is zijn eerste uitdaging een feit. Als ie daar niet goed mee om kan gaan, dan gaat zijn eigen partij er als de kippen bij zijn om hem publiekelijk te lynchen, en dankzij zijn eigen gedoe gaan ze media en democraten niet eens moeten overtuigen om mee te doen. Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 23 januari 2017 om 15:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |